S'ha creat les respostes del fòrum
-
AutorEntrades
-
homedferroMembreDemà a les vuit!
– bhoini
– homedferro
caragoletParticipantMarcel, si no em veig amb cor de tornar corrent:( , si hi ha lloc, confio en el cotxe que et torni a tu, ok ?

caragoletParticipantValents, que sou uns valents ,…. home….!!!!!!!
Marcel MorParticipantOi tant, ja hi pots confiar! :laugh:
20 de desembre de 2014 a les 21:27 En resposta a: Torrotrotada de Nadal. Lleida. Dia de Nadal 10 h #37331
MireiaParticipantCom sempre, tornant a casa per Nadal, i per no perdrem la Torrotrotada!!
Ahh, i si s’han de penjar cortines, també m’apunto, ehhh Hache???
20 de desembre de 2014 a les 21:54 En resposta a: Torrotrotada de Nadal. Lleida. Dia de Nadal 10 h #37332
Ferran Albuixech RibesParticipantJo vindre acompanyat d’un parell d’amics, l’Eloi i el Jordi.
20 de desembre de 2014 a les 22:06 En resposta a: Torrotrotada de Nadal. Lleida. Dia de Nadal 10 h #37333
JFKParticipantI tant que vindré, vull conèixer el torrotrotat.
Fins dijous!!!20 de desembre de 2014 a les 23:54 En resposta a: Torrotrotada de Nadal. Lleida. Dia de Nadal 10 h #37334
Jaume Codina MejónParticipantSerà fantàstic conéixer al torrotronat i compartir-lo amb vosaltres! Ens veïem dijous!:lol:
21 de desembre de 2014 a les 10:29 En resposta a: Torrotrotada de Nadal. Lleida. Dia de Nadal 10 h #37335
km0SuperadministradorBon dia,
Recordeu-vos d’apuntar-vos a la torronada, no volem fer curt.
Inscripció als torrons:
https://docs.google.com/forms/d/1PVTmd9HYlbfT5Qe3r79Wxr_0055bPtd9VapOOeOj4As/viewform?c=0&w=1
Fins aviat
km0SuperadministradorBon dia,
S’avancen els de Facebook.
11 face
4 twitter
2 cap
0 Les dos igual21 de desembre de 2014 a les 11:03 En resposta a: Torrotrotada de Nadal. Lleida. Dia de Nadal 10 h #37338
JoanParticipantBon dia tropa,
Ja tinc els keds nets…
A les 10 h a Blas Infante me les posaré, uh! oh! la boira no em fa por!
Fins ara
KIMIParticipantNois desde Torrefarrera us donem les gràcies per venir aquest mati al poble i compartir una estona del vostre entreno amb nosaltres,us o agraim de tot cor.
Bon Nadal i bona Torrotrotada amics.
numoviParticipantMagnífica matinal avui !!
Sortida des de Lleida cap a Torrefarera per fer una volteta amb els companys de Rural Runners, un explendid avituallament amb torrons del Kimi i una copeta de cava i tornada cap a Lleida (tenia que ser a ritme “flow” però ha acabat sent a ritme “Fast Happy Flow” :laugh:)
L’any vinent repetirem.
ArnauParticipantUn any més donar les gràcies al Kimi i a tota la gent de Torrefarrera per donar el tret de sortida al Nadal de la millor manera possible: córrer i torrons.
La tornada de Torrefarrera, tal i com diu en Numovi, sense comentaris…:laugh:
Jordi CodonyParticipantGran matinal a Torrefarrera… i tornada.
Bona gent la d’aquest poble i fantàstics torrons del Kimi.Vaig tornar amb una gent que més que córrer, volaven:blink:
Fins dijous !!!
-
AutorEntrades