S'ha creat les respostes del fòrum
-
AutorEntrades
-
22 de desembre de 2014 a les 10:49 En resposta a: Torrotrotada de Nadal. Lleida. Dia de Nadal 10 h #37343
ElmuroParticipantJa tinc ganes……Fins el dijous!!!
ElmuroParticipantMolta Sort parella!
Brindar amb kms es original.Molt bé Cargol!
Salu2!
CARLOSParticipantBones!
Com cada any. els de Torrefarrera a gran nivell : magnifics torrons , gran recorregut cross country , tot genial .
A la tornada es veia venir que el ritme seria suau 😆 :laugh: :laugh: , de manera que els Peguera team vam fer bé de sortir una mica després i baixar xino-xano , que la tirada era llarga.
Marcel MorParticipantDemà tinc intenció de córrer uns 8-10km. Algú m’acompanya?

EnricModeradorEts un crack! No se pas com ho fas.
Força Vida!
numoviParticipantOopps, llàstima no haver-te llegit abans …
He sortit aquest matí.
24 de desembre de 2014 a les 10:21 En resposta a: Torrotrotada de Nadal. Lleida. Dia de Nadal 10 h #37349
JordiParticipanttorrotrotat You’ll never Running Along
24 de desembre de 2014 a les 16:07 En resposta a: Torrotrotada de Nadal. Lleida. Dia de Nadal 10 h #37350
HacheParticipantMireieta ha escrit:
Quote:Com sempre, tornant a casa per Nadal, i per no perdrem la Torrotrotada!!
Ahh, i si s’han de penjar cortines, també m’apunto, ehhh Hache???
Penjar cortines, alicatar un cuarto de baño, poner parquet o lo que se tercie Mireieta

Jo no faltaré a la cita!!!
Fins demà!!!!
km0SuperadministradorMoltes novetats per la Marxa Popular 2015, anoteu a l’agenda: 11 d’abril Diada Castellera i 12 d’abril Marxa Popular del Segrià! Creixem amb vosaltres, marxa sempre per fer al vostre ritme i ara encara més a la vostra mida.
Tres distàncies, sí tres! Els hi hem posat tres noms especials, us anirem explicant qui són: Calàndria (14 km), Ganga (21 km) i el més espectacular de tots el Xamerlic (32 km). Com sempre, matí d’emocions, valors, per compartir-los i veure despertar la terra.
km0 Ponent i Castellers de Lleida
-
Aquest tema ha estat modificat fa 11 anys per
km0.
25 de desembre de 2014 a les 19:53 En resposta a: VII Marxa popular del Segrià. 12 d'abril de 2014 #37353
albertboParticipantLes coses són així, les explico com les visc.
Abans, rondant per aquí, ja ho he vist.
Ambició com a sinònim de superació, compteu amb mi.
Jordi Molins MarquèsParticipantepp!!!
Que bons son els turrons! genial matinal, xarrant a tort i a dret, com m,agrada ser Km0!
Aquest diumenge a les 8:00 h al mirador del Km0 , els que tenim al cap Tarragona no podem parar, ens toca 26 Kms, i els pensem fer!
Uns apunteu?
– Redman.
– Jnavarro.
– Jmolins.Salut!
Jordi
ArnauParticipantEn aquesta llista hi falta molta, però molta gent! De moment n’escric un més que ja m’ha confirmat que vindrà i que està fort com un roure!
– JMolins
– JNavarro
– Redman
– Numovi
ArnauParticipantActualitzo llista:
-JMolins
-JNavarro
-Redman
-Numovi
-Adria
-Sebas
albertboParticipantMolt decepcionat.
“Grosso modo”, volar des de Lleida-Alguaire a Palma quadriplica el preu de fer-ho des d’El Prat.
Ho sento no gaire, sé que gastaré més gasoil i emetré més contaminants a l’atmosfera per això.
Però no sucumbiré a la idea romàntica d’un altre aeroport inútil. Números són números, i a mi no em quadren.
Marcel MorParticipantEns apuntem dos més! No en farem 26.. bé, ja ho veurem! :laugh:
-JMolins
-JNavarro
-Redman
-Numovi
-Adria
-Sebas
-MarcelMor
-Marc -
Aquest tema ha estat modificat fa 11 anys per
-
AutorEntrades