S'ha creat les respostes del fòrum
-
AutorEntrades
-
18 de desembre de 2014 a les 16:28 En resposta a: Torrotrotada de Nadal. Lleida. Dia de Nadal 10 h #37314
homedferroMembreEp!
La part fictícia és la de:
Quote:Ahir trotant per la Mitjana…Tots sabem que tu no trotes, tu voles, fins i tot quan vas poc a poc!
Ens veiem a la torrotrotada!
cargolParticipantSens dubte, aquesta es la Sansi més tardana i llarga del mon.
A les 12 de la nit del día de Cap d’Any i a l’interior d’un pabelló de la ciutat de Zurich, es dona la sortida amb aquesta cursa que ja cumpleix 11 edicions.
Amb un circuit de 10,5 kms. (es preveu sota zero i nevat) il.luminat pel frontal) es donen 4 voltes passsant pel pabelló, on hi haurà animació tota la nit (espero, que sigui així, sino pobre Su).
Es pot fer un quart de marató, mitja i sencera, com ho faré jo, amb un temps limit 5 hores.
A part de l’inscripció tot son extres, samarreta, medalla, cava, etc.
Una forma diferent de despedir/començar l’any.
Ja us contarem a la tornada.
Salut i milles per Süissa.
AbelUs deixo l’enllaç:
http://www.neujahrsmarathon.ch/-
Aquest tema ha estat modificat fa 11 anys per
km0.
caragoletParticipantEmocionant, cargol !
Que vagi molt bé !
Jordi Molins MarquèsParticipantEpppp, no marxeu sense nosaltres!!!
Redman, JNavarro i JMolins.
Jordi
ArnauParticipantAfegim-ne un més, el Coro. Ja hi haurà prou torrons? :laugh:
ArnauParticipantL’home més internacional de Km0 Ponent en una nova aventura maratoniana. Ets molt gran Cargol.
Molts ànims i ja ens explicaràs l’experiència.
Salut i kms
KIMIParticipantAl loro que no estamos tan mal:silly:

BhoiniModeradorBones familia! Hi ha convocatoria per dema? Algu s’apunta a les 8 al mirador?
20 de desembre de 2014 a les 9:35 En resposta a: Torrotrotada de Nadal. Lleida. Dia de Nadal 10 h #37321
CritMembreTorrotrotat ha escrit:
Quote:Només surto un dia a l’any, el dia de Nadal (d’aquí el nom de torrotrat), atès els companys de Km0 Ponent m’han dit hi posen els torrons i els Castellers de Lleida el local, la proposta és la següent:Dia: De Nadal
Hora: 10 h
Lloc: Plaça de Blas Infante
Em proposo de córrer 6.5 km ben suaus i no fer-los sol.
Arribada: 11 h local de Castellers (si veniu en cotxe millor deixar-lo a Rambla Aragó).
Inscripció als torrons:
Els km0’s demanen us inscriviu gratuïtment per preveure l’espai i els torrons.
Fins aviat
Vinga, som-hi!
MALUALParticipantQuan escriguis el llibre “Maratones del Mundo” ja ens dedicaràs un exemplar.
Quina bona pinta fa aquesta experiència.
Esperem amb ganes la crònica i alguna foto, eh?.
Molta sort.Robert
MALUALParticipantBones, companys.
Encara no sé si podré venir, però algú em pot dir quants kms són anar des de Lleida, correr amb els companys de Torrefarrera i baixar?. I, hi ha cotxes per baixar?.
Gràcies.Pd: si no és aquí, ens veurem el 25.
Robert
20 de desembre de 2014 a les 10:24 En resposta a: Torrotrotada de Nadal. Lleida. Dia de Nadal 10 h #37324
elopezParticipantCompteu-me, que vindré!:woohoo:
CARLOSParticipantDes de Pl. Europa a Torrefarrera i tornar ens sortiran uns 18 km . Hauras d’afegir els que corris allì.
Cotxes per tornsr nosė com está.
Fins demà.
PS Somiaré amb els torrons del Kimi :

CritMembreBon dia,
Ens preguntem si els atletes populars de Ponent sou més de Facebook o de Twitter.
https://www.km0.cat/index.php?option=com_poll&task=results&id=22
Salut
Marcel MorParticipantTambé m’apunto! A 3/4 de 9 a Plaça Europa. Jo correré fins Torrefarrera, un cop allí encara no tinc clar si 5 o 10.
Ja en tindré prou! Després em vindran a buscar. Si algú no té transport de tornada hi hauran 3 llocs disponibles!

FINS DEMÀ! :laugh:
-
Aquest tema ha estat modificat fa 11 anys per
-
AutorEntrades