Quart i mitja marató de Tàrrega, 11 de maig
- Aquest tema està buit.
-
AutorEntrades
-
6 de maig de 2008 a les 12:14 #14046
EnricModeradorEl Crit ho va deixar ben clar, si ho voleu continuar, al seu lloc te un post específic. Aquest tipus de dinàmica no es precisament el mes adient i , com diria, mes o menys, l’ antic Molt Honorable, (avui) aquí, no toca.
En cap cas es censura, es centrar les coses en el seu lloc. I en tot cas, si m’ ho permeteu, vull manifestar el meu agraïment a tots aquells/elles que es dediquen a fer que ho puguem passar be gràcies al seu esforç.
Independentment de si ho fan be o malament, de franc o amb entrada. Se el que suposa organitzar aquesta mena de follons, i no es poca cosa.Gràcies i… aqui no toca.
Parlem de la cursa.6 de maig de 2008 a les 13:21 #14048
CritMembreQuote:Al final canvi de plans, actualitzo llistat;Mitja Marató
– Adolfo
– Roser
– Pitit
– Stomix
– Homedferro
– lefox
– sergi farre perez
– HacheQuart de Marató
– Redman
– Kaiser
– Quim
– ImmaSalut!
7 de maig de 2008 a les 7:26 #14064
SedParticipantAl final faré el quart.
Salut!
7 de maig de 2008 a les 15:59 #14073
JFKParticipantTopedetio, estic d’acord amb tú, organitzar una cursa no és gens fàcil de fer-ho.
Albertbo, està bé que en aquest forum expresis la seva opinió, es un debat obert i sense "censura" però d’avegades fiques el dit on no toca o quan no toca.
Ara el que toca és participar en aquesta cursa i deixar que els organitzadors és dediquin al 100% a l’esdeveniment i no fer-los perdre temps per aquestes qüestions.
Molta sort companys!!!!!
Salutacions i km’s
7 de maig de 2008 a les 16:35 #14074
PICOParticipantEIHHHHHHHHHHHHHH…..
El diiumenge no podre ser-hi, compromisos, pero m´hagues agradat ja que no he corregut mai la mitja de tarrega. Espero que els km´s 0 deixem el llisto alt.
Pd: penso que el esforç de uns organitzadors no esta pagat, aixi que el millor es participar i quanta més gent hi sigui millor per a tothom, es la unica manera de fer gran una cursa i el nostre esport.
salut força i kms.
7 de maig de 2008 a les 18:34 #14077
JokerParticipantApa companys/es!
Gaudiu de valent en aquesta, ja clàssica de la temporada, cursa i que, a més, t’ho posa fàcil, mitja o quart, per triar.
Aquest any me la perdo. El calendari està atapeït i no es pot estar en dues curses alhora. Bé, algun de per aquí sí que pot….:lol: 😆 😉
Hagi pau i cada cosa al seu lloc/moment i, sobretot, respectem-nos.
8 de maig de 2008 a les 0:06 #14098
PontsicàParticipantBones gent! va no em podia aguantar més i ja m´he inscrit. Això sí, al Quart de marató que estic gos tot i que amb forma acceptable per haver fet la mitja. Ja veurem com anirà.
Mitja Marató
– Adolfo
– Roser
– Pitit
– Stomix
– Homedferro
– lefox
– sergi farre perez
– HacheQuart de Marató
– Redman
– Kaiser
– Quim
– Imma
– Pontsicà8 de maig de 2008 a les 6:10 #14099
homedferroMembreMitja Marató
– Adolfo
– Roser
– Pitit
– Stomix
– Homedferro
– lefox
– sergi farre perez
– HacheQuart de Marató
– Redman
– Kaiser
– Quim
– Imma
– Sed
– Pontsicà8 de maig de 2008 a les 7:22 #14100
davencuParticipantCompanys,
Jo també m’he inscrit a la mitja.
Actualitzo la llista:
Mitja Marató
– Adolfo
– Roser
– Pitit
– Stomix
– Homedferro
– lefox
– sergi farre perez
– Hache
– DavencuQuart de Marató
– Redman
– Kaiser
– Quim
– Imma
– Sed
– Pontsicà8 de maig de 2008 a les 8:08 #14103
segarrencParticipantSalut companys,
Aquest any segurament me la perdré, em sap molt de greu perquè hi he estat a totes les altres edicions. És una cursa on tot m’encanta: escenari de sortida i arribada, circuit, organització. I a més a més tinc en molta estima a molts dels 100×100 fondistes.
La lícita preocupació de l’albertbo, fa dies que hi ha un llarg post en un altre fil -molt entenedor, però que filosòficament no comparteixo (perquè ho entenc en la línia de tots els que li han contestat aquí)- i el comentari més o menys desafortunat han generat una successió de respostes al meu criteri més desafortunades encara.
Tot i que estic d’acord amb el topedetio i el danic, no m’han agradat les respostes, i encara menys la del JFK. De l’únic que no en tinc cap dubte és que res de tot això enterbolirà aquesta fantàstica cursa, per mi una de les imprescindibles, i ja que la inscripció és tema de debat, gens cara. Amb una mica de més de temps aquest cap de setmana recolliré el guà de l’albertbo a l’altre fil i diré el que en penso de tot plegat.
Una abraçada a TOTS (malcarats inclosos
-és broma!!!!-)-espero no ser el següent linxat, encara que tan me fa-
8 de maig de 2008 a les 11:02 #14105
JordiParticipantBones:
Després de molts dubtes degut a la mala forma, m´he incrit. Si tot va be estrenaré la nova equipació.
Juntament amb Sergi ja serem dos trempolins. Cal recordar que a Tremp es Fira, i no es fàcil marxar de casa un dia festiu.
Actualitzo la llista:
Mitja Marató
– Adolfo
– Roser
– Pitit
– Stomix
– Homedferro
– lefox
– sergi farre perez
– Hache
– DavencuQuart de Marató
– Redman
– Kaiser
– Quim
– Imma
– Sed
– Pontsicà
– JordiFins diumenge
8 de maig de 2008 a les 13:01 #14110
floParticipantNo volia apuntar-m’hi, em deia “no forcis”, “ja la faràs l’any vinent”, “espera’t a Templers”, “és festa major”,… però ja veieu, m’ha atacat el “mono” i no m’he pogut resistir; compteu un més per a la mitja (de fet, diumenge tocava igualment tirada llarga…).
Mitja Marató
– Adolfo
– Roser
– Pitit
– Stomix
– Homedferro
– lefox
– sergi farre perez
– Hache
– Davencu
– FloQuart de Marató
– Redman
– Kaiser
– Quim
– Imma
– Sed
– Pontsicà
– Jordi8 de maig de 2008 a les 16:55 #14115
SaltamartíParticipantHeiieee,
Hem toca repartir pitralls, paciència que tinc saturació mental a causa de maxar-la massa (la men).
Aquest any intentaré fer el meu rècord amb una hora i dotze minuts portaré una llebre genèticament inmillorable per la seva fusió del millor. Serà la cursa més tranquil·la i divertida de la meva història (el quart de maratós). L’any passat vaig fer el meu primer rècord 55 minuts i la primera cursa de la meva vida adulta.
Si tot va bé no cregueu que arribo primer a la mitja potser serà que sigui l’últim del quart.
Espero que la meva llebre no em foti massa canya!
Mitja Marató
– Adolfo
– Roser
– Pitit
– Stomix
– Homedferro
– lefox
– sergi farre perez
– Hache
– Davencu
– FloQuart de Marató
– Redman
– Kaiser
– Quim
– Imma
– Sed
– Pontsicà
– Jordi
-XavvierMolta canya!
Moltes gràcies.
XAvi8 de maig de 2008 a les 17:40 #14116
RoserParticipantOLA, em dixeu paradissima en aquest temps que poseu per aqui ja que jo sere el cargol perquè soc molt lenta ja verem……….
Ens veiem a Tarrega jo no tinc equipament de Km0 la Neus ma deixat una samarreta seva pero jo semblo un Choricillo jajajaja bè ja em penjare un retol al cap eiiiii soc la Roser fins diumenge ……………8 de maig de 2008 a les 19:02 #14119
SaltamartíParticipantVa Roser, d’oncs tu la última, no m’enfadaré, però em feia il·lusió, com sóc impacient si t’he d’esperar et deixaré ser l’última.
Sortiré des del final de tot, podrem compartir les últimes possicions.
A reveure!
-
AutorEntrades
Heu d'iniciar sessió per repondre a aquest tema.