Quart i mitja marató de Tàrrega, 11 de maig
- This topic is empty.
-
AutorEntrades
-
12 de maig de 2008 a les 8:32 #14214
ArnauParticipantBones companys !!!
Em llevo a les 7.30 i el primer que faig es mirar per la finestra. Pffff, esta plovent, cel tapat i poques perspectives de millora 😥 . Pero haurem d’anar igualment a Tarrega, almenys recollir la bossa d’obsequis, no?
Passo a buscar l’homedferro i el Kaiser i llavors es fa la llum. Comença a despuntar un solet molt benvingut. Aquest temps esta boig !!! Sort que he posat en l’equipatge les ulleres de sol…i començo a pensar que potser em faltara la crema solar.
10 minuts abans de la sortida torna a canviar el temps. Es gira vent (tant que s’endu el globus de sortida i la organitzacio decideix retirar-lo) i el cel es tapa. No hi ha treva.
Abans de la sortida veig uns quants km0. A l’Hache, que des de Bcn que no l’havia vist. L’Artur42, que sembla que comença a superar els seus problemes fisics. Lo Pitit amb ganes de començar a correr (quin debut noi !!!) i el Sergi Farre Perez poc motivat (sort d’aixo…ets un monstre).
La meva idea per a la cursa (ja que hi som la farem, no?) es no tornar a cagar-la a la sortida i aconseguir portar un bon ritme durant els 10.5 kms. Tinc molt present la conversa amb Madjoker i els seus savis consells. Els ritmes dels companys de la mitja son una mica mes lents del que m’agradaria seguir, tots menys el de l’Stomix, que decideix acompanyar-me fins al desviament del quart i la mitja. Marca un ritme exigent a la sortida i despres anem regulant. Gracies company !!!
La cursa se’m fa curta i penso que aixo es una bona senyal. He patit en el km 7, moment en que m’ha vingut el refotut flato i que ja comença a tocar-me allo que no sona. He recuperat durant un km i despres he intentat apretar (fins on les forces m’han deixat) per acabar a bon ritme. Al final, ritme de 4’15" i bones sensacions.
Felicitats a la organitzacio. Circuit molt maco i ben senyalitzat, cap problema administratiu ni de cues. Esmorzar a l’arribada on no hi falta de res. Cursa molt recomanable, almenys el quart. Repetirem, sense cap mena de dubte.
Salut i kms !!!
12 de maig de 2008 a les 9:18 #14215
PititParticipantJa he debutat. Agrarir a tots els companys que hi eren els consells que em van donar, no tinc ni idea de si ho vaig fer bé o no, però tinc la sensació que ho podia haver fet millor, em sentia bé, però el darrer tram de la cursa amb vent en contra i pujada i pujada es va fer etern.
Realment m’ho vaig passar molt bé i això és el que importa. Salut i ens veiem aviat, i com a molt tard a Templers.
Salut i Kms!
12 de maig de 2008 a les 15:22 #14229
sergi farre perezParticipantQue tal cracks? que puc dir de la mitja?aire,aire i més aire!Quina tornada!hagues preferit la pluja!tot i això molt content.Sempre es bo poder participar a curses, i sobretot saludar alguns companys.REDMAN , jo no miro mai endarrere a les curses , pero tal com vas a la proxima et tinc pegat a mi!JORDI , anims trempoli , i a per les mitjes maratons.Estic convençut que ho faràs molt bé!FLO , llastima lo del bessó , m’hagues agradat veuret a Tarrega , pero ara toca cuidar-lo , recuperar-te i a per la proxima!
A tots els altres moltes felicitats a tots!
Tot i que ara no sortire gaire a correr i em centrare més en tocar la bici per preparar una marcha cicloturista de llarga distancia , no us "desfareu" de mi , i a les curses alli estaré.Volia anar a la guineu pero el canvi de dates obligarà a triar entre aquesta i almacelles , una llastima perque m’hagues agradat fer les 2 , sobretot ara que estic a punt de fer la cursa 100.
Encara que no se en quina de les 2 , ens veiem a la proxima.13 de maig de 2008 a les 7:18 #14245
homedferroMembreMitja Marató
– sergi farre perez 1:23:36
– Davencu 1:29:04
– Stomix 1:30:32
– Jordi Codony 1:36:28
– Pitit 1:38:57
– Juanjo 1:39:49
– lefox 1:40:34
– Hache 1:42:45
– Homedferro 1:47:10
– Teresa Vidal 1:50:57
– Roser 2:09:29Quart de Marató
– Sed 0:40:12
– Pontsicà 0:42:27
– Redman 0:44:55
– Quim 0:45:20
– Jordi 0:49:07
– Imma 0:49:22
– Artur42 0:51:15
– Kaiser 0:54:19
– Xavvier 0:59:41apa, afegiu i esmeneu…
13 de maig de 2008 a les 7:34 #14246
kaiserParticipantJo vull esmentar al Joan Martí, de 12 anys, fill del Xavvier, que van fer el quart junts i va fer-ho en menys d’una hora.
Im-pressionant!!!!
13 de maig de 2008 a les 16:04 #14260
SaltamartíParticipantVa doncs ja que hi estem posats,
Tot va començar amb la decisió de di NO al futbol. Doncs vull fer el quart de marató. Mmmmmm.
-No
-Va
-No
-Va
-No
-Va, si no faig més futbol , què faré?
-Potser sí que tens raó…El Joan Martí és el meu fill. Em va fer de llebre tota la cursa. La sorpresa m’he la vaig emportar jo, no pas al veure que faríem 59:23(xip) que ja era prou espantós, la realitat és que no el vaig deixar córrer més ràpid, no crec que fos massa bo forçar la màquina en aquesta edat, posem que té 12 anys. El nen fa futbol allí rep quasi tot l’entrenament de la setmana. Com que té una germana que també en fa, em dit que prou de futbol, uff, quin descans, deu ni do les animalades que els fan fer els entrenadors (a reu de Catalunya), quines patacades que és foten i, diuen que és legal i ningú hi pot fer res, som bèsties de naturalesa… A més a més, cada dissabte i potser diumenge dos partits, sí, dos, un més un fan dos…
Ús dic de veritat, què una cursa de 10,5 km, No és gran cosa comparat amb el maltracte corporal tan físic i psicològic que reben els futbolistes en general de tot el món, que quedi clar que als futbolistes els agrada moltíssim tot aquest món, de la mateixa manera que els fondistes ens agraden les curses o les dues coses. La diferència de tot plegat està en què quan un Barça no guanya, es fa fora el entrenador i tot el que caigui (en la canalla passa igual) per contra en el món de l’atletisme és una altra història, jo crec que algun insult s’haurà sentit, dic crec o potser suposo perquè no n’he sentit mai cap, aneu al futbol, aneu i veureu, només amb nens de 10 anys, tela, tant filles i fills com mares i pares i padrines i padrins…
Un cop de cap a una pilota, ni idea ,no tenim ni idea de que representa, perquè és molt bonic i queda espectacular i l’espectacle genera moviment econòmic. Val a dir que jo també miro algun partit per la televisió i m’agrada veure com juguen, això si, tan em fot qui guanyi.
Ús imagineu les curses on les faltes fossin una targeta groga… …I en una cursa de muntanya? Una espenta una targeta vermella… … Sí, que seria vermella i tant… Ja es fàcil caure, només faltaria que ens espenyessinDit això, si el nen vol continuar corrent, és la seva decisió, però que no entreni massa perquè m’haurà d’esperar o sinó no la punto a cap més cursa…
A, em va guanyar per defecte o ordre de llista o alguna cosa d’aquestes, perquè vam entra igualats.Moltes gràcies a tots i totes per la participació generosa, amigable i de bon rotllo en general que hem viscut tant la sortida com l’arribada i sobre tot en les últimes posicions de la cursa (un ambient poc competitiu i molt animat). Vaig està content de saludar-vos alguns del Km0.
També diré per acabar, que hem vaig sorprendre molt amb l’eficiència i conseqüentment eficaç organització Targarina.
Moltiiiiiiiiiiiiiiissimes gràcies.
A córrer!
Xavi.
13 de maig de 2008 a les 23:18 #14270
HacheParticipantSensacions contradictòries a la Mitja de Tàrrega, per una banda he fet el meu pitjor temps en una mitja de les nou que porto (1:42:27), per altra tenint em compte les poques tirades llargues fetes desprès de la Marató de Barcelona, la duresa del circuit sobretot a partir del km 15 amb la pujada interminable i el vent en contra i les bones sensacions durant la cursa, al final el regust és bo.
Volia felicitar a tots en general, i especialment a cargolet i la Inma pel seu podi, al Petit pel seu excel·lent debut, al Redman per la seva magnífica recuperació i a Artur42 perquè poc a poc va trobant la forma.
Un plaer tornar a trobar-me amb alguns companys amb el que feia dies que no coincidíem, i conèixer a alguns de nous com la Roser (per cert què no se si ens vam creuar dilluns pel carrer major, si eres tu perdona per no saludar, vaig reaccionar tard i no et vaig reconèixer de cop, estaves força canviada, bé, si no eres tu doncs res……) i al lefox al que vaig poder saludar minsament durant la cursa.
Un 10 per la cursa i la organització, i sort en vam tenir de que no feia calor que si no…….a partir del 15 buffffff
Una abraçada,
Jose H
Ps. Per cert, un parell de valents van estrenar malles de color……….., llàstima que no va haver-hi foto…..
14 de maig de 2008 a les 17:39 #14289
PontsicàParticipantXavvier quina gran reflexió! La veritat es que l´esport individual te associats uns valors molt millors que els de l´esport d´equip. En general són esports molt menys corromputs i el que poden copsar els nens en aquests ambients de curses populars es dallò més saludable.
Això sí les distàncies aquestes són excessives per un nen de 12 anys, no per l´exigència cardiorespiratòria d´un moment donat sinó per la seva perllongació en el temps. Una hora a tope es excessiu per un nen. Per això a molts llocs ja fan curses pararl.leles per la mainada. T´aconsello que aneu a corses d´aquest tipus on tu podras correr els 10 km o la mitja o el que sigui i ell distancies mes propies de la seva edat, 2 ,3 o 4 km per exemple.
Crec que entre tots hauriem de procurar que com hi ha per tot arreu equips de bàsquet, fotbol, … aconseguir que hi haguessin associacions que promoguessin l´esport extraescolar dels nens a nivell d´esport individual; atletisme que ja n´hi ha alguns però sobretot bicicleta que està tot paradissim. A més n´estic segur que fent esports individuals no hi hauria el mateix index de deixar l´esport com passa amb els esports d´equip en arribar a l´adolescencia…ja que és molt més facil fer esport tu sol allà on siguis i t´adaptes els teus horaris i necessitats, i quan et pica el kuket desde nen per la bici o l´atletisme això ja és de per vida en la majoria de cassos; es pot deixar una temporada pero acabes tornant pels teus fueros
Salut!
14 de maig de 2008 a les 20:06 #14290
RoserParticipantOla, Hache no era jo però gràcies de totes maneres, espero trobar a molta gent en la pròxima cursa, per cert abeura si ens fem alguna Foto per l’àlbum familiar
15 de maig de 2008 a les 13:24 #14309
SaltamartíParticipantHola Pontsicà, -com és posa la lletra amb negreta?-
Gràcies pels consells, ho tinc en compte això de les distàncies, per això poques curses farà d’aquesta llargada i amb molt de calma.
A veure que hi trobarem per internex. Una altra cosa, de fet ni que les faci de 4 kilòmetres no crec que hagi de ser gens bo fer-les a tope com dius tu, si ha d’acabar esgotat com fan molts nens i ell mateix en alguna ocasió "no el deixaré córrer".A Roser jo no et vaig veure o no et vaig reconèixer per les últimes posicions. No vaig llegir Roser als dorsals.
Vam sortir dels 5 o 6 últims i a partir del kilòmetre els corredors es van anar cansant, no se si n’hi ha algun que llegeixi i ens va veure.
Al kilòmetre 7 crec que era ja vam tirar cap al Quart.
Vingaaaa a tooooopeeeeeee!
Xavi.[/b]
15 de maig de 2008 a les 13:28 #14310
SaltamartíParticipantnannanana
oópópóp
Quote:tukfuykyufkyu[ul]prova[/ul]
-
prova2 o 3
[img]nanana 4[/img]
Aaaaaaaaaaa amigoooos[/list]
15 de maig de 2008 a les 15:01 #14315
caragoletParticipantCoincideixo amb l’Hache en tot. Poques tirades llargues desprès de la Marató de Barcelona, molta pujada i el vent de cara, però un ambient molt agradable. Fins i tot també vaig conèixer la Roser, i me’n alegro.
Es una cursa dura, però bonica i molt ben organitzada. He de donar les gràcies a un noi que donava aigua a la bifurcació del quart i la mitja, doncs ja volia anar pel quart i em va dir : vinga noia, que vas la primera!!. …i vaig pensar: a córrer, Teresa, que això no et passarà mai més!.
Gràcies per les felicitacions.Ens veiem a Templers.15 de maig de 2008 a les 17:04 #14317
bruParticipantIeeeeeeeeeps,
Ostres, moltíssimes felicitats caragolet, m’hagués agradat veure’t al podi!!! 😉
Segueix així, no hi ha qui et pari!!!!
Salut
-
AutorEntrades
Heu d'iniciar sessió per repondre a aquest tema.