Quart i mitja marató de Tàrrega, 11 de maig

• Aquest tema està buit.
  • Autor
    Entrades

Quim-Imma
    Participant

Dos més al Quart:

Mitja Marató

– Adolfo
    – Roser
    – Pitit
    – Stomix
    – Homedferro

Quart de Marató

– Hache
    – Redman
    – Kaiser
    – Quim
    – Imma

lefox
    Participant

Doncs ara mateix m’acabo d’inscriure a la mitja, pel que diu a la pàgina en aquests moments som 57.

Mitja Marató

– Adolfo
    – Roser
    – Pitit
    – Stomix
    – Homedferro
    – lefox

Quart de Marató

– Hache
    – Redman
    – Kaiser
    – Quim
    – Imma

Arnau
    Participant

Inscrit al quart :D

Salut i kms !!!

homedferro
    Membre

Mitja Marató

Adolfo
    Roser
    Pitit
    Stomix
    Homedferro
    lefox
    sergi farre perez

Quart de Marató

Hache
    Redman
    Kaiser
    Quim
    Imma

Evawin, a què t’has incrit? mitja? quart?

ningú més s’anima??? si es vol fer alguna cosa és això o Berga….

per cert… debut d’en Pitit en la distància…

albertbo
    Participant

La presentació del tríptic és molt bona i engrescadora, però el preu que demaneu és car.
    MOLT CAR. Teniu un llarg reguitzell de patrocinadors i col·laboradors… En què col·laboren, per tal de sortir publicitats al tríptic ? Com és, aquest patrocini, que us fa demanar-nos 13 € ? No crec que preguntar sigui ofendre.
    Si no he descartat encara venir és perqué potser mon germà Jordi també hi anirà, i no és pas freqüent compartir cursa amb ell.
    M’agradaria ser-hi, Tàrrega em porta un munt de records no-atlètics també, però m’ho poseu ben difícil.

Hache
    Participant

Al final canvi de plans, actualitzo llistat;

Mitja Marató

– Adolfo
    – Roser
    – Pitit
    – Stomix
    – Homedferro
    – lefox
    – sergi farre perez
    – Hache

Quart de Marató

– Redman
    – Kaiser
    – Quim
    – Imma

kaiser
    Participant

Sembla que ha arribat una "remesa il·legal" de malles roges, quantes en veurem? Stomix? Hache? ……Kaiser???? 😯

topedetio
    Participant

aquesta es la resposta a albertbo sobre si el quart i la mitja de tarrega es car, be de fet albertbo afirma MOLT CAR…
    Els 100×100 fondistes de Tarrega no hem de justificar pas el preu ja que si mirem al nostre voltant, i jo sr. albertbo m’he pres la molestia de comprobar-ho, som una cursa que cobra el just, ni mes ni menys, perque com deu saber, i sino jo li explico, els organitzadors i col.laboradors son "simplement " aixó. o sigui col.laboren ecomicament amb aportacions raonables pero que no ajuden a sufragar del tot el cost d’una cursa d’aquestes caracteristiques.
    Podem comparar el preu de la inscripcio de Tarrega (13 euros) amb altres curses "similars":
    -mitja de Balaguer 9 euros
    -La correcuita 12 euros/17 euros
    -Templers 8 euros
    -Mitja de Lleida 15 euros
    -Corriol de Solsona 10 euros
    -Mitja de Pont de Suert 12 euros/18 euros
    -Cursa de Tora 10 euros

Crec qeu pot jutjar voste mateix si Tarrega es car o no…
    Del "cel" no es construeix una cursa digna: obsequi, bossa del corredor, barra lliure a l’arribada (fruita, entrepans, granissat, begudes), animacio durant la cursa, cronometrarge oficial championchip…

Albertbo, tot el que li explico no es pas una justificacio, a aquestes altures de la temporada la cursa de Tarrega es, i sense desmereixer a les demes de per aquí´, de les millors, o si mes no gairebe les persones que la organitzem amb il.lusio pretenem que així o sigui. I aixó que li explico no es "fanfarroneria", ho diuen de viva veu els corredors que hi participen cada any.

li agraeixo la seva "critica" al preu, pero considerem que esta mes que justificat. Si tarrega li porta tants records li convido a que hi participi i llavors si el preu de la inscripcio no s’adecua a les seves expectatives ja tindrem de nou tema per comentar….

gracies per la seva atenció,

topedetio

Crit
    Membre

Bona tarda,

Car o barat?

Es pot parlar de tot i el tema és d’aquells espinosos. Com mostra el llistat de preus anterior no podem dir que Tàrrega sigui una anomalia dins de les curses d’aquest tipus. Entenc, per tant, que el debat fora millor establir-lo en un fil separat i debatre’l com a fenomen global. Del contrari podem repetir el mateix debat a cada fil de cada cursa. L’altre dia em comentàvem que les curses al Principat eren molt cares, que a València no passava. Parlem-ne, però jo aposto per no matar-ho en aquest fil.

Tenim una clàssica de Ponent a sis dies vista i això vol dir que hi ha molta gent deixant-t’hi hores i nervis. Ara no és el moment d’aquest tipus de debats, per què a Tàrrega i no la setmana passada a Lleida o al fil de Templers? Els amics del 100×100 fondistes de Tàrrega no s’ho mereixen.

Apa, salut i cursa!

topedetio
    Participant

crit,

en veure’t correr ja intuia que erets un home de seny…. Estic dacord amb tu, deixem el tema car o barat? per a futurs debats.

Per mi l’important es correr, i en curses de la provincia, de la millor forma possible i amb dignitat.

Homedeferro, a Tarrega ja veuras el meu culet davant teu…

un petonet a la galta, amb "carinyu"

atentament,

topedetio

Roser
    Participant

Doncs jo em decanto per anar a menjar uns bons Macarrons a casa la iaia del Sergi Farre Perez, jo tinc els meus germans per Tàrrega però on hi hagi uns bons Macarrons…….

albertbo
    Participant

No sé si us heu adonat que a l’"Àgora atlètica" d’aquest fòrum hi ha un fil obert recentment per mi amb el títol precisament de "El preu de les curses", amb minsa resposta de moment. Si el llegiu amb atenció no cal que us en doni detalls aquí de quin és el meu punt de vista, em sembla que m’explico suficientment bé en l’esmentat fil. I també poso exemples en el temps de diferents curses. Us convido a visitar-lo.

Res més lluny del meu pensament que carregar-me la vostra cursa, topedetio, pel preu. Hi vaig ser el 2002, quan només feieu el quart de marató. En sis anys heu passat de 5 a 13 €. És cert, no és el mateix organitzar només un quart que un quart i una mitja alhora, però… competir legalment, amb dorsal, s’està posant molt car.

Detecto un cert malhumor en el teu missatge. És normal, sembla que no agrada que algú posi el dit a certes nafres, però no ha estat res premeditat aixecar un dit acusador contra la vostra cursa en concret. Senzillament s’escau en el temps en que jo he encetat aquest fil, i només com a exemple. Tenim aquest beneït fòrum per parlar lliurement de tot entre tots.

Si creus que no cal justificar res, doncs molt bé. Si creus que com que arreu s’acostuma a demanar el mateix, perfecte. En tot cas, jo advoco per la transparència i un retorn a l’essència. MAI he considerat una cursa millor que una altra pel volum de coses materials que t’hi puguin oferir.

Si anem a curses només per això, malament rai, tot i que hom és lliure d’anar on vulgui i pagar el que li demanin. O no, també hi ha la llibertat de dir prou a preus que jo en casos considero abussius i quedar-se a casa o sortir només a rodar pels voltants. La inflació en el preu anirà (està anant) directament lligada a coses que ja tens i que difícilment aprofitaràs. Mira, jo sóc del parer de que una cosa es té, es compra o es passa sense ella.

Dubto que vingui, però en tot cas bona cursa !! 😉

danic
    Participant

No entenc com amb aquestes alçades s´estigui valoran si la cursa es cara o barata.
    Ningú obliga a que la gent corri la cursa, si algú li semble que es cara doncs que s´en vagi pels camins a correr que allà no el faran pagar.

Del missatge amb cert malhumor, no se com ho veus, topedetio es un dels que està darrere de l´organització desde fa bastantes setmanes i sap el que hi ha…em sembla que no cal dir res mes però dir que aquesta cursa es cara es per pensar-ho abans de dir-ho.

homedferro
    Membre
    Quote:
    Homedeferro, a Tarrega ja veuras el meu culet davant teu…

un petonet a la galta, amb "carinyu"

jo crec que a Tàrrega no quedarà cap culet DARRERA meu, que vindré de "festa major"… :mrgreen::mrgreen::mrgreen:

a la galta i si és amb "carinyu", val… 😈 😈 però no demanis més eh?

topedetio
    Participant

albertbo,

evidentment que estic disgustat amb els teus comentaris i no perque cregui que la cursa sigui cara… No prediquis l’escencia del correr per correr de gratix, que el mon de les utopies no existeix. Particularment he asistit a centenars de curses moltes gratix, i segurament molt abans de que tu moguessis el teu esquelet per aquestes contrades, i he de dir que presisament l’assistencia no era (ni es) alta. Per desgracia hem de pagar per correr, perque tot es molt car i les coses del cel no surten. No cal justificar res, estic dacord amb el danic, si vols venir doncs s’ha de pagar i es així de simple.

per finalitzar aquest discurs esteril et convido, i no soc qui per dirt-ho pero permet-me la consecio….a que participis en l’organitzacio d’alguna cursa, pero de forma intensa: busquis patrocinadors, col.laboradors, possis tanques, penjis pancartes, contractis cronometratge, busquis regals per als participants, parlis amb els proveedors, penjis resultats a internet….etc….potser llavors veuras en les teves propies carns lo complicat que es tot plegat.

i per possar punt i final, nomes dir-te que "si no vols pols no vagis a l’era". com diu el danic, si ho trobes car no vinguis. Facil no?

una abraçada cordial,

topedetio

S'està mostrant 15 entrades - de la 31 a la 45 (d'un total de 88)

Heu d'iniciar sessió per repondre a aquest tema.