Quart i mitja marató de Tàrrega, 11 de maig

• This topic is empty.
  • Autor
    Entrades

topedetio
    Participant

nois,

suposo que ja sabeu que el proper mes de maig es celebra una nova edicio d’aquesta doble cursa: quart de marato i mitja marató.

us esperem a tots!!!!

Saltamartí
    Participant

Moltt bé ttopeedetiio.

Aqquueestta sii quuee faré 1:35 ja ho veuureeuu.

Sii puuc recuperar-me, tiinc eesperances. He qquedatt ttocatt en la de Balaguer espero que no siigui rees ttott i que pott ser molt seeriios. A veure quue pasa amb la marxa deels Castells. Suposo quue deuuu seerr uun sobree enttrenament pel quue he pogut llegir. M’hauré de començar ha miirar
    un ttrastto d’aquells, com es diuu uun puulsòmettre? però no m’agrada anar lliigatt.

A descansar!

Saltamartí
    Participant

aaaaaaaa,

M’he deixatt una cosa, ttranquil home quue més iimpaciientt que jo no ho crec quue ho siiguiis.

EEl quue m’agradariia jo és saber les classiifiicacions abans d’arriibar iimagiinatt. EEEm sembla quue toca tiirar el tteclatt a la bassura.

Déu.

Rodri
    Participant

Ostres, xavvier, ara ja se com escriuen els quecs!

Saltamartí
    Participant

Je jee, Ja veus qque eels ordiinadorrs ttambée podeen seerr ttarrtamuutts.

o peerò qquueee no uus ha pasat maii a vosalttrrees aiixò?

vaaaaaaaaaaaaaa, s’ha acabatt eem vaiig a buuuscarr eel tteeclatt de rreeseerrva.

xaviieer!

Déeuu

Saltamartí
    Participant

Ala que bé que funciona aquest, ara me quedat sense teclat de reserva, aquest sense piles, tan canviar piles…

Vinga que vaig agafant força pels Castells.

Ens veurem!

A descansar!

Xavi.

homedferro
    Membre

Ep!!!

estic considerant la idea de participar en aquesta mitja, tot fent honor el di del patró de la meva ciutat! :mrgreen:

Algú en pot fer cinc cèntims? es veritat que combina asfalt i camí?

Adolfo
    Participant

Me acabo de inscribir….porque en estas tierras….ya no te puedes fiar.

Hay sólo 400 plazas, y no indica si es sumando El Quart i La Mitja. Se entiende que es sumando las dos distancias. 8)

Igualmente indican que habrá zonas de camino no asfaltadas, por lo que a tí, Homedeferro, ya te irá bien dado que te están saliendo Garras de Fiera en el lugar de los pinreles…….Acabarás corriendo descalzo 😈 😈

PD.: tienes los enlaces a la web de nuestros amigos 100×100 fondistes de Tárrega y a las inscripciones, aquí:

https://www.km0.cat/

😉

topedetio
    Participant

us aclariré els dubtes que teniu al respecte:

-els 400 dorsals seran per la suma del quart i de la mitja marató
    -efectivament es combina asfalt i terra, en el quart la proporció deu ser d’uns 50%, en la mitja hi ha més asfalt que terra (aprox 7 km de terra, la resta asfalt)
    -el recorregut no es dur, però tampoc és pla. El quart es ràpid, sobretot del km 1 al 4 després puja una miqueta i després del 8 al 10.5 planeja, tot i que abans d’arribar hi ha dos pujades "importants". En la mitja la cosa és més fotuda, hi ha uns quants kilòmetres de baixada i ja sabeu…"todo lo que sube…baja"
    -el recorregut es brutal, camins i carreteres intransitades de l’Urgell

no us la perdeu, si teniu mes dubtes ja ho sabeu!!!

topodetio

Crit
    Membre

Eiis, que és una bona cursa, on és l’exèrcit de km0’s que van cap a Tàrrega?

Enguany tinc feina a la muntanya, d’ençà que sóc a ponent no havia trobat excusa.

Un quart molt entretingut, la mitja vol més filosofia i demana de deixar les marques per altra dia, però val la pena.

Els amics de Tàrrega s’ho mereixen, i l’amic Eduard encara més.

Ai, l’ambient d’aquella plaça i aquell granizat.

Salut

porcalleocho
    Participant

Llastima era una de les fixes del calendari, aquest any coincideix amb la tercera jornada de la lliga catalana de clubs en pista. I tots els integrants hen de ser presents per tal d´aconseguir la primera posicio del grup. Esperem que per properes edicions no sigui el mateix dia.

Hache
    Participant

Parat, parat però que molt parat aquest fil.

Jo tinc clar que hi aniré en principi a fer el quart i a estrenar la nova equipació ja que ni a Lleida ni a Montblanc ha pogut ser.

De totes formes si algú s’anima a fer la Mitja a lo millor m’apunto.

Arnau
    Participant

Hache, jo en principi tambe anire a fer el quart !!! Espero compartir kms amb tu, que l’ultima vegada va ser a Bcn i d’aixo ja fa uns dies 😥

Salut i kms !!!

Karri
    Participant

Jo en principi vull fer la mitja, però encara no ho tinc clar.

Roser
    Participant

😳 Ola , jo també la vull fer demà m’inscriure ,algu em pot dir que va de Tàrrega a Vilagrassa fins al Mas de l’Estadella i despres a l’arriba alli la tornada per on un altre indret o es el mateix., conec l’entorn es aixi…….

S'està mostrant 15 entrades - de la 1 a la 15 (d'un total de 88)

Heu d'iniciar sessió per repondre a aquest tema.