Quart i mitja marató de Tàrrega, 11 de maig
- Aquest tema està buit.
-
AutorEntrades
-
8 de maig de 2008 a les 19:46 #14120
RoserParticipantVinga va podem compartir el Podium jajajaja si et sembla bè això si tindrem k posar-nos ven enganxadets jajajaj en veiem
8 de maig de 2008 a les 19:58 #14121
SaltamartíParticipantuuuuuuuuuuiiii, guardem les distàncies que…, no se que posar…
La veritat és que depèn de mooltes coses…
No entinc ni idea, jo portaré una Llebre per marcar el ritme perquè sense llebre córro com un desesperat…
Vinga a córrer!
Jejejejeje je je jee.
Xaviiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii.
Canyaaaaaaaaaaaaaaaa!
8 de maig de 2008 a les 20:10 #14122
RoserParticipant😆 😆 😆 😆
OK MAKEY
Ens veiem a la capital de Tàrrega
8 de maig de 2008 a les 20:20 #14123
CritMembreBon vespre,
Que tingueu molt bona cursa, atletes i 100×100 fondistes.
Fins aviat
Crit
8 de maig de 2008 a les 22:15 #14132
lefoxParticipantYeps, potser que portem lo chubasquero…!!! no?
Fins diumenge a Tàrrega.Naltros hem suspès la ruta en btt pel dissabte, 110 kms per les muntanyes de Prades, i 3000 mts de desnivell.
http://btttarragona.phpbb24.com/foro/viewtopic.php?t=1342&start=45Nanit,
😯8 de maig de 2008 a les 23:14 #14139
HacheParticipantPer cert, que al preu que està el combustible, si algú puja des de Lleida i vol compartir viatge que es manifesti, o que calli per sempre.
Jo en principi vaig sol.
Salut,
Jose
9 de maig de 2008 a les 12:10 #14152
RoserParticipantPer cert algú sap o estaran ubicades les dutxes… en el pavelló municipal o en algun altre lloc perquè en el Pati he de suposar que no!
Força per diumenge ➡ ➡ ➡ ➡
9 de maig de 2008 a les 19:57 #14162
Artur42ParticipantFinalment podré anar -i acompanyat- així que dos cargols més al carro:
Mitja Marató
– Adolfo
– Roser
– Pitit
– Stomix
– Homedferro
– lefox
– sergi farre perez
– Hache
– Davencu
– Flo
– Artur42
– JuanjoQuart de Marató
– Redman
– Kaiser
– Quim
– Imma
– Sed
– Pontsicà
– Jordi
-XavvierPerò suavessito, eh?
Hache, nosaltres sortirem a tres quarts de nou de davant del Cosmetoda (Príncep de Viana). No és segur que em pugui connectar una altra vegada al fòrum abans de diumenge, així és que si vols venir t’esperem a aquesta hora en aquest lloc.
salut
9 de maig de 2008 a les 20:58 #14166
SimeSuperadministradorQuin goig que fa aquesta llista!
A veure si el proper any també puc ser-hi.
Molta sort!
Amunt Tàrrega!!
Amunt Pitit!
Que tinguis un bon debut, em sap greu no poder veure-ho en directe, ens ho tindràs que explicar. 🙄Sort
11 de maig de 2008 a les 9:34 #14196
floParticipantFinalment una inoportuna punxada al bessó el divendres per la tarda m’ha fet desistir de venir a Tàrrega. Quina ràbia!!! A veure si l’any vinent tenim més sort. Mentre escric alguns ja heu arribat a meta (els del quart segur), i d’altres esteu a punt de fer-ho. Enhorabona a tots!!
11 de maig de 2008 a les 15:09 #14197
Artur42ParticipantGran cursa avui a Tàrrega! Molt bona organització i excel.lents serveis per als corredors. Molt enginyós i efectiu el sistema per refrescar les cames. I sobretot, molt emotiu el record a l’amic Eduard.
Pel que fa a la meva cursa, una mica decebut: m’havia inscrit a la mitja però he acabat fent cas al cap i girant cap a l’esquerra la cruïlla del quart.
He volgut seguir el ritme de 4’30" de sortida del Juanjo i m’he adonat que, en el meu estat actual, no el puc mantenir durant 21 quilòmetres. En el 7 he decidit que agafava la drecera i m’estalviava un patiment que considerava tant garantit com inútil.Per provar una mica les forces he fet l’últim quilòmetre a 4’10". Això, sumat a que els genolls s’han comportat prou bé i l’amabilitat de la gent de Tàrrega, han estat suficients per amortitzar la matinal.
Moltes felicitats a la gent del 100 x 100 i als companys del Km0 que hi han anat, especialment a Cargolet, guanyadora de la categoria de dones.
Ens veiem a TEMPLERS
salut
11 de maig de 2008 a les 16:45 #14199
PontsicàParticipantBones! M´ha agradat la cursa aquest matí a Tàrrega. Com vaig dir he corregut el Quart i m´ha anat d´allò més bé sobretot pq m´ha agrdat l´ambient i el terreny mig moll m´encanta per correr. El fet que hi hagues 5 o 6 km de terra ha estat un punt a favor d´aquesta cursa per repetir-la l´any que ve. a més he tingut el gust de saludar alguns KM0

Al meu blog trobareu la crònica que he fet de la cursa i alguna fotiko. Salut gent!
11 de maig de 2008 a les 18:40 #14200
kaiserParticipantSalut!
Ahir no ho hagués dit pas que avui correria amb gorra i ulleres de sol. Ens ha fet un bon dia i no ha fet gens de calor. És veritat que el nou equip de km0 no és tan vistós com la samarreta llampant, però els caragols fan un goig… ja ens hi acostumarem.
La meua cursa (el quart de marató) prou bé, tenint en compte que aquesta setmana no he entrenat gaire. He passat pel km 10 en 50’45".
M’han encantat els percussionistes de Bat-batuka, canya!!
Felicitats al Pitit, que ha tingut un grandíssim resultat en el seu debut, i en una mitja molt dura! I felicitats a l’organització.
11 de maig de 2008 a les 20:42 #14209
RoserParticipant
M’ agradat molt anar a Tàrrega , de fet com aquell que diu em connexió be aquesta ciutat i tot el seu entorn tenia moltes ganes de fer aquesta cursa ,m’anat molt bé fins arriba el km15 que tot ja era pujada i l’aire que feina tot ens venia de cara, aquells últims km s’hem han travessat però que hi farem volia baixar minuts però no ha pogut ser al final això si he acabat….La pròxima vegada serà millor
He vist gent de la web però com ja corríem com que no he arribat a conèixer a tothom espero coincidir. 😳 😳Ens veiem als Templers
11 de maig de 2008 a les 22:17 #14212
lefoxParticipantBones, increíble el dia d’avui, després del diluvi universal d’aquest dies. No les tenia totes, m’aixeco i aquí a Tarragona despejat, doncs tiro cap a Tàrrega. Entre unes coses i altres arribo més o menys just a la sortida, veig moltes samarretes km0, però estem sortint i ja no hi ha temps.
A prop del desvio del 1/4, saludo a Artur42, i després cap al km 10 a Hache.
Tremenda la tornada, la miqueta de pujada i el vent en contra s’ha fet dur.
Per mi estic content, he recuperat bastant bé de Madrid, m’agradat córrer a Tàrrega, no havia fet mai cap mitja combinada per camins. Al final 1:40:34 al lloc 70.
Molt bé l’organització, potser només un pero, el reduit espai del vestidor de dutxes, estàvem com sardines, sort que erem relativament pocs inscrits. Al mateix pabelló o a les piscines del costat segur que hi havien més vestidors.Nanit,

-
AutorEntrades
Heu d'iniciar sessió per repondre a aquest tema.