Quart i mitja marató de Tàrrega, 11 de maig
- This topic is empty.
-
AutorEntrades
-
29 d'abril de 2008 a les 13:33 #13919
kaiserParticipantJo em decanto pel quart, aquella setmana no podré entrenar adequadament, estaré fora.
29 d'abril de 2008 a les 13:34 #13920
homedferroMembreDoncs jo per la mitja! Però farem un troç de recorregut plegats!
29 d'abril de 2008 a les 13:40 #13921
homedferroMembrePer la xarxa he trobat una descripció
Quote:Es surt en una mica de baixada i per asfalt fins el km1 després pujun pelet fins el 1.5 i agafem el camí, tot va baixant fins el km, menys els pasos dels ponts del tren i de l´autovia.En el km 5 arribem al poble de Vilagrassa, en el km6-7 sortim i tornem a enfilar el camí amb una pujada constant però suau fins el km8.Una vegada arrribats aquí els del quart es desvien cap a la esquerra i planejant i amb tendencia a baixar arriben fins el 9.5, aquí pujem una pujada de uns 150m i ja només queda anar baixant fins a la plaça Major de Tàrrega i enfilar l´última pujadeta fins a meta.
Pels de la mitja en haviem quedat en el km8, llavors es gira a la dreta, deixem el camí ies comença amb l´asfalt, es puja un pelet i agafem la carretera que va a Preixana, tot va baixan encara que una mica de tobogans però tendéis a baixar fins el km14, girem i tornem pel mateix lloc. Així que ara toca pujar fins el km 18.5 mes o menys que es el mateix tram del quart del km 8 a Meta.i passeu també per la seva web
29 d'abril de 2008 a les 16:05 #13924
RoserParticipantMoltes gràcies homedferro,staras per alli si stas ja ens hi veurem ja he fet la inscripciò…………. 😳 😳
29 d'abril de 2008 a les 16:53 #13926
RoserParticipantLa Neus no sap si venir,jo d’aki l’animo ak vingui k us sembla pot correr akesta Mitja….. Vinga Neus el recorregut sta molt bè ki la convenç………………………
29 d'abril de 2008 a les 17:17 #13927
homedferroMembreNeus, t’hi esperem!!!
29 d'abril de 2008 a les 17:43 #13928
RubénParticipanthola pues lo mas seguro que también suba hacer la media que tengo unos minutos pendientes de rebajar a mi ultimo crono adeuuu
29 d'abril de 2008 a les 18:02 #13929
RoserParticipantAveure k tal m’anira correr en asfalt fa k m’agafi rampa no se k fer …Algun consellet perke no em pasi tant
29 d'abril de 2008 a les 21:29 #13936
HacheParticipantQuote:Hache, jo en principi tambe anire a fer el quart !!! Espero compartir kms amb tu, que l’ultima vegada va ser a Bcn i d’aixo ja fa uns dies 😥Salut i kms !!!
Redman, serà un plaer tornar-nos a veure en una cursa, però per cert, ja has debutat en mitja marató???? 😈 😈 😈
És que jo encara estic dubtant, diumenge al matí tirada llarga i m’acabo de decidir.
Comencem a fer llista homedferro?????
30 d'abril de 2008 a les 4:14 #13938
ArnauParticipantHache, el meu debut en mitja va ser amb tu a Bcn, no ho recordes?
Ens veiem a Tarrega !!!
Salut i kms !!!
30 d'abril de 2008 a les 5:35 #13939
homedferroMembredoncs fem llista:
Mitja Marató
– Adolfo
– Roser
– Pitit
– Stomix
– Homedferro
– Neus (?)Quart de Marató
– Hache
– Redman
– Kaiserva! qui més????
30 d'abril de 2008 a les 7:04 #13943
NeusParticipanthola,
fa temps que no entreno i ha arribat un punt que fer una mitja marató ja comença a ser un patiment. Des del mes de gener he corregut sis mitges i els temps empitjoren en cada cursa. Així que penso que el que he de fer és entrenar.
Ahir vaig començar un pla d’entrenament és el que vaig fer per la marató de Donosti, d’aquí a 8 setmanes estaré en forma i aleshores si que aniré….
però abans ens veiem als templers…
què us vagi molt bé! i disfruteu força.neus
30 d'abril de 2008 a les 7:10 #13944
homedferroMembremodfico la llista
:
Mitja Marató
– Adolfo
– Roser
– Pitit
– Stomix
– HomedferroQuart de Marató
– Hache
– Redman
– Kaiserningú més????
30 d'abril de 2008 a les 8:07 #13946
RoserParticipantOK,Neus akesta vegada stas perdonada però per la pròxima ja saps,ens veiem ………..
30 d'abril de 2008 a les 14:28 #13960
sergi farre perezParticipantBones , soc el Sergi de Tremp.Per a mi , mal cap de setmana per anar a una cursa , Es fira a Tremp , festa major a Lleida , o sigui tot de coses que no inviten a correr gaire , Tot i que la nit sera llarga als camps elisis , em decanto per la mitja marato!A part , despres de la cursa m’esperen uns increibles macarrons de la meva yaya de Tarrega!Que més vull!!!!!
-
AutorEntrades
Heu d'iniciar sessió per repondre a aquest tema.