S'ha creat les respostes del fòrum
-
AutorEntrades
-
km0SuperadministradorBon dia,
Sí, sí, us animem a acompanyar-nos a una pedalada de reconeixement d’uns 30 km amb btt. Aquells que no aneu aneu a la Volta a l’Estany d’Ivars, gran cursa.
Diumenge 23 de novembre
A les 8:00 h
Davant Juli César, punt de sortida habitual.Som-hi! Qui s’anima?
porcalleochoParticipantFeia dos anys que no la feia, i el cert es que no guardaba una bona impressio. celebro que aquest cop moltes coses hagin millorat. el muntantge espectacular, potser massa i tot. Pel que fa al a meva cursa, la benzina s´acabat a l´entrar al poligon. d´aqui a meta s´ha fet molt duur, a me els darres 2km amb calmbres als bessons. A recuperar una mica que el diumenge toca anar a fer la B/SS2014.
jorgeParticipantCoincideixo totalment amb lo del polígon. Per mi, a partir de la pujadeta de la benzinera de Guissona, a l’arribar al polígon, ha estat molt molt dur. A partir d’allí és impossible agafar un ritme.
I respecte les retallades de les llebres, jo no m’hi vaig fixar, però potser és inevitable quan vas en grup. O retalles com fa el grup, o t’emportes el grup pel davant.
caragoletParticipantAllà serem. Suposo que no anireu en plan Kamikaze….
.
JFKParticipantJa m’hi podeu apuntar!!!
IvanParticipantHola Icaro, gràcies pel teu comentari.
PD. Em pots dir quina llebre va retallar? Tenien normes ben clares i sencilles i no vull que torni a passar.
Moltes gràcies!
IvanParticipantGràcies pels comentaris, cada any intentem millorar, volem tenir una gran mitja a Lleida i no tenir res per a envejar a les grans curses d’arreu de Catalunya.
El tema polígon ho entenem perfectament, i en som conscients, però ara per ara és inevitable si no volem fer un recorregut de “ida y vuelta” a un poble proper.
Treure aquesta part és molt difícil i més costós de el que us podeu imaginar. No es només disenyar un recorregut. Cada any ho intentem, i sempre tenim un NO per resposta. Esforç ens ha costat ficar Rambla Ferran. Però hem d’agraïr la col·laboració en tot moment de la Guàrdia Urbana i la seva disposició a col·laborar.
Treballarem per aconseguir un recorregut millor, però això demana poder demostrar que hi ha un retorn a la ciutat, el que vol dir un número de corredor més elevat.
Salutacions a tots i a recuperar les forces!
numoviParticipantJo també hi seré

Va, quants més siguem millor ens ho passarem i més idees sortiran.
numoviParticipantIvan, ja que estàs per aquí …
Tens constancia que a la cursa de 5K hi ha molta gent (com a mínim jo coneixo a sis) que no ha sortit a les classificacions? Hi ha hagut algún problema amb les catifes de cronometratge?
IvanParticipantHola Numovi.
Sí, tenim incidències. Bastants ja s’han ficat en contacte amb nosaltres. Si saps d’algú que faci un e-mail a info@mitjalleida.com
Hi ha xips que les catifes no els han llegit ni a la sortida ni a l’arribada. Alguns per què els portaven on no tocava. Però molts no sabem el motiu.
Que es fiquin en contacte amb nosaltres, ja que no sabem qui són.
Gràcies!

CritMembreSí, sí, jo votaré
Jordi CodonyParticipantDiu que la constitució és una protecció per al poble.
Ara sembla que sigui per al poble…..una paret.Votaré!!!:cheer:

Jordi CodonyParticipantFelicitats als organitzadors.
Una mica més i tindrem una mitja perfecta.Fins l’any vinent.
numoviParticipantEl proper diumenge dia 16 de novembre Km0 estarà representat a la marató de Valencia.
http://oi57.tinypic.com/33kc4xx.jpg
Prometem recordar-nos de tots vosaltres quan estiguem menjant la paelleta de diumenge

-
Aquest tema ha estat modificat fa 11 anys per
km0.
numoviParticipantDiumenge farem la ultima sortideta dominical abans de la marató de Valencia.
Ens toquen 18-20 kms traaanquils (de veritat
). Algú més s’apunta?A les 8.00h al mirador:
– alexriu
– Josep Vicente (nou fixatge del km0
)
– numovi -
Aquest tema ha estat modificat fa 11 anys per
-
AutorEntrades