S'ha creat les respostes del fòrum
-
AutorEntrades
-
kepasanengParticipantOk, concretem que altres anys allà hi han hagut diverses fotos….
15′ abans de la sortida SOTA L’ARC DE SORTIDA!!
Jo baixaré corrent desde casa per aprofitar i fer la tiradeta de 30km com a Mollerussa. Sortiré amb el temps justet… si no hi sóc ja em fotreu amb Photoshop!!

kepasanengParticipantMolt bones les fotos!
Alguns no sé ni com sortiu… aneu tan ràpid que deu costar que us capti la càmera! Aquests “valencians” esteu a tope, i el flo ja ni diguem!!
Apa, a Lleida afluixeu una mica el diumenge… :blush:
cargolParticipantRobert que vagi molt be per les Amériques, la cursa en si es una gran festa i la pre i la post i ….
No et perdis cap acte, pensa en penjar-te la medalla de finisher el diumenge i dilluns pel carrer i comprar a l’endema el New York Times on surt tota la classificació.
Salut i milles.
Abel
CARLOSParticipantOK.
Allí ens veiem.
KIMIParticipantInscrit jo de blau pero vull sortir a la foto ens veiem.
CARLOSParticipantBon dia ,
Sembla que en aquesta pàgina es pot seguir la cursa de MALUAL.
http://www.tcsnycmarathon.org/about-the-race/tune-in-and-watch

alexriuModeradorEp…gràcies per penjar les afotos Numovi..els “Valencians” no fem la mitja de Lleida, massa aprop de la marató i cal mesurar-se, això si us animarem :woohoo:
caragoletParticipantJo vindré amb la samarreta del Juanjo verda de l’any passat, però amb Km 0 sempre !!!

caragoletParticipantSerà un aconteixement, com sempre a Templers !!.
EnricModeradorSi jo tingués la del JUANJO, ho tindria clar.
A l hora, foto, ja toca!
Una questió: a algú li SOBRA UN PITRALL? Un amic en busca un.
Força Vida, força Templers!
EnricModeradorBona noticia.
Anims company!
homedferroMembreEnric ha escrit:
Quote:Una questió: a algú li SOBRA UN PITRALL? Un amic en busca un.Força Vida, força Templers!
Si a algu li sobra un altre pitrall…
Ale, salut!

By KedsParticipant[video]http://youtu.be/57-pRDooyoQ[/video]
KIMIParticipantBona cursa la d’avui gran foto i sentit record cap al Juanjo content de tornar a veure companys.
Fins aviat salut i km0s.
IcaroParticipantHola km0’s…!!
Gran cursa la d’avui…
i gens fàcil!! el trajecte pel pol·ligon no s’acaba mai.
Amb pujadetes i baixadetes ben engrescadores…
No no, no és plana no…!!
Te la seva dificultad.
Per altra banda, content del resultat i de tornar a veure companys, que tot s’ha de dir, continuen en bona forma.La organització, perfecta!!
P.D. Es d’agrair que la organització posi llebres… Pero s’ha de dir que si les llebres de la organització “retallen”… Malament anem!! :huh: :huh: :blink: :blink:
Salut!!
-
AutorEntrades