S'ha creat les respostes del fòrum

• Autor
    Entrades
  • En resposta a: Enquesta. El proper 12 d'abril jo seré... #37457

aureli
    Participant

no funciona :( :( :(

lo marrako

En resposta a: Marató de Tarragona 2015 #37458

homedferro
    Membre

Ep!

És el què té apuntar-se a una marató amb molt temps i amb la principal motivació “és que només val 25€…”

M’arriba aquesta marató després de Castelló i havent passat unes festes (emfatitzo lo de festes…) de nadal sense fotre brot… Per ser exactes, en tot el 2015 només havia fet un únic entrenament…
    Però bé, som a la sortida i alguna cosa hem de fer…

Aquest cop és un cap de setmana amb família, o sigui que dissabte toca fer, veure i visitar tantes coses com es pugui!

Centrats ja el diumenge, mentre vaig de l’hotel a la zona de sortida em motivo a mi mateix tot dient-me que acabar estarà bé i que s’ha d’intentar fer-ho en menys de 4 hores… si no es farà moooolt llarg…

Feliços retrobaments de companys km0’s que fa molt temps que no coincidim. Salutacions amb d’altres km0’s que coincidim més sovint i gaudeixo tant d’aquest moment de compartir neguits, sensacions, sentiments previs a la sortida d’una marató, que no puc evitar tenir uns pensaments per un company d’entrenament que no ha pogut venir per lesió i que s’ho hagués passat molt bé.

Pocs instant abans de la sortida parlem amb en Kepasaneng per dir-li que no estic per massa floritures i que piano piano si va lontano… que vol dir que aniré per sobre dels 5min/km àmpliament, i que s’hi afegeixi, amb la idea de anar plegats amb els germans Peguera.
    Dissortadament no ens trobem amb els germans, i no els trobaré fins ben passat el km 35!

El primer 10mil passa el que passa a totes aquestes maratons que hi afegeixen un 10k o una mitja o un 30 per col·locar més gent a la sortida… que els primers quilòmetres són difícils de passar. Hi ha massa gent corrent i has de vigilar no entrepussar amb algú. És ben veritat que la organització havia demanat que els corredors que ho fan amb auriculars, només en duguessin un; precisament per que estiguin atents a coses que poden passar…
    En fi, el ritme és suau, el fred de primera hora ja s’ha esvaït i correm amb certa facilitat.
    Ens atrapa el extraman d’en Kuigi que ens explica que fa poquet que ha tornat a córrer (per tal com ho fa, sembla que no ho hagi deixat mai de fer!) I tots tres plegats en fem una bona saca de kms!
    En girar per segon cop l’espigó, veig que clarament en Luigi va a més i jo clarament vaig a igual… I aprofitant el desviament del 30, freno tot esperant a l’Hector, més que res per saber que farà, i així de passada en Lluís correrà al seu ritme i es guanyarà aquesta marató, després d’algun temps sense fer-ne.

Ara si, a poc de passar el 30 ja estic corrent sol. Avaluació general de danys? Vaig fotut… Coincideix amb el tram més dur del circuit, dotze quilòmetres de pujades i baixades pràcticament sense cap tros pla… Les meves cames no estan per això, i el meu cap, avui tampoc. Córrer, avançar… poc a poc o lent. Tant és.
    Un punt de motivació dintre d’aquest oceà de mono-tocando-platillos és veure a la llunyania les samarretes llampants dels germans peguera. Sense acceleracions miro de contactar amb ells per anar junts, però me sembla que la meva no-acceleració coincideix amb una pujada considerable que fa que no resti al seu costat més que breus instants…
    En fi… tornem al mono-tocando-platillos…
    Gir de 180 graus que tant ens agrada als corredors, i enfilo els últims sis kms…
    Ara ja fa estona que fa molta calor. No se a quin ritme estic anant, però sigui quin sigui, jo el trobo cansino, cansino de veritat. Sento les meves petjades com fan una músiqueta que de veritat que caaaaaaaansa!
    PAssat el 40, només queden un parell de rectes (en pujada subtil…) penso ja en l’entrada, doncs m’esperen dona i filla, i per primer cop en una marató, i si l’organització ho permet, entraré agafat de la ma de la meva filla.
    Recta d’entrada i les veig, i l’Aina ja està dintre de les tanques i me ve a buscar, i em dona la ma. I me diu que correm, que serem finishers!
    I correm i creuem la meta, i si, efectivament som finishers! I les noies de l’arribada li pengen la medalla. I se la mira i la toca. I és finisher!
    Ostres. Si m’he de tornar a sentir així, corro els quilòmetres que siguin!

A partir d’aquí, salutacions, recuperacions, DONUT, i cap a l’hotel.

És la cinquena MCD que he fet. És una cursa que va a millor; no obstant això:

– Per encabir un circuit de 30kms, han deixat la part més dura al final. De veritat us ho dic, aquells 12 kms no estan ben ubicats.
    – Ja no passa per dintre de Tarragona, penso que és un error. Fer la Rambla nova li dona personalitat al circuit. Jo crec que 8-10 kms haurien de ser per dintre de la ciutat
    – Els pitralls només és podien recollir a partir de dissabte a la tarda. Pels que hi anàvem de fora, és una grossen putaden. Val la pena repartir-los també al matí, i poder aprofitar els descomptes en les entrades als museus i monuments de la ciutat.
    – Si ajuntes un 10K, uns 30K i una marató, la sortida ha de ser molt més ampla. I els carrers per on discorren el primers 5 o 6 quilòmetres, també.
    – Tota l’animació disposada per l’organització (que en la seva web publicitava animació durant el circuit) es va limitar a un increïble grup de percussió situat al principi de l’espigó que devia estar tocant sense parar unes quatre o cinc hores… Des d’aquí les meves felicitacions!
    – No vaig saber trobar ni un punyetero WC químic durant el recorregut… ni un!
    – En alguns dels avituallaments donaven les ampolles d’aigua sense tap. A mi particularment això em molesta molt.
    – Tret de cent metres a l’arribada, escasa, minsa, inexistent presència de públic per aquest circuit
    – Dos persones al guardarroba per tornar les bosses als corredors.

Per contra:
    – Han millorat la zona de recollida de pitralls, el guardarroba i l’embut de l’arribada d’altres anys
    – Patinadors amb gels, aigua, isotònics, vaselina i reflex durant la segona part del circuit
    – Avituallaments més preparats que edicions anteriors (tot i que, com molts cops, els que hi esmerçen més de 4 hores….)

I un intangible d’aquesta marató a tant bon preu, es que aquest fet, i la proximitat a Lleida, fa que cada siguem un bon grapat de sonats que ens hi puguem retrobar!!!

Això si, aquesta marató quedarà en el meu record, com la marató que vaig acabar amb l’Aina!

Apa, salut!

En resposta a: km0's diumenges i festius, el repte #37459

Josep Antoni
    Participant

Demà a les 8 estaré al Km0 per fer la tiradeta dominical…

En resposta a: Enquesta. El proper 12 d'abril jo seré... #37460

cargol
    Participant

No sé si es correcte el formulari que surt al correu, ja que està en àrab ?????

https://docs.google.com/forms/d/1EjWtlb_wBVPpwdVUqFlS8h7rz8O-763fSDsX8z9

En resposta a: km0's diumenges i festius, el repte #37461

numovi
    Participant

Allà estarem, ben abrigadets que sembla que farà fred :P

– Josep Antoni
    – Àlex
    – Josep
    – David
    – Òscar

En resposta a: Enquesta. El proper 12 d'abril jo seré... #37462

albertbo
    Participant

Ho juro ara, el 12 d’abril no sé on raurà el CEEuropa.

En resposta a: km0's diumenges i festius, el repte #37464

Jo també m’apunto demà :)

En resposta a: km0's diumenges i festius, el repte #37465

Eppppp, sembla dema us puc acompanyar 10 kilometrets,

Auu fins dema!!!

En resposta a: km0's diumenges i festius, el repte #37466

Marcel Mor
    Participant

Compteu amb mi! :laugh:

En resposta a: VII Marxa popular del Segrià. 12 d'abril de 2014 #37463

km0
    Superadministrador

Us informem que el dia 12 de febrer, dos mesos abans de la Marxa Popular del Segrià, tindrem la web amb tota l’informació i formularis per fer les inscripcions.
    Preneu nota i reserveu el 12 d’abril, serà un dia plè d’emocions!!!
    Tindreu 3 recorreguts per escollir:
    Calàndria (14kms)
    Ganga (21kms)
    Xamerlic (32kms)

Tú de qui ets? Tú escolleixes el teu repte…

Si voleu veure els àlbums fotogràfics de les darreres edicions un deixem l’enllaç

https://www.km0.cat/marxa/fotos/

Salutacions!

En resposta a: VII Marxa popular del Segrià. 12 d'abril de 2014 #37467

km0
    Superadministrador
    En resposta a: km0's diumenges i festius, el repte #37468

caragolet
    Participant

Bona matinal la d’avui. Molt sol , molt fred, i menys vent del que esperàvem. Molt ben acompanyada, com sempre, de 12 valents que gosen ” seguir-me ” ;) ;) (ja, ja, ja ).
    El Jordi Molins només n’havia de fer 10 i si es descuida dobla !!!

Que duri !!!:P :P

En resposta a: Distàncies curtes #3693

estefi
    Participant

Bon dia runners!
    Voldria compartir, i fer difusió de la 2 Cursa de la boira de Lleida, que tindrà doble vessant, carrera o caminada pels paratges fantàstics com són la Mitjana de Lleida. Distància 10,4 kms. sortida a les 11 del matí i caminada 11:10.
    El dissabte al matí, a les 11, farem una cursa infantil, per poder gaudir amb els petits. Per a més informació a
    http://www.runedia.com/cursa/201510424/cursa-de-la-boira-stm/2015/

Gràcies.

En resposta a: Presentacions 2015 #37469

Noerunner
    Participant

Benvingut Pere!!!

No sé perquè em sembla que ens coneixem….:silly: :woohoo:

A veure si aviat podem coincidir fent algun km….

En resposta a: Presentacions 2015 #37470

Enric
    Moderador

benvingut Pere!

S'està mostrant 15 entrades - de la 29,671 a la 29,685 (d'un total de 30,212)