S'ha creat les respostes del fòrum

• Autor
    Entrades
  • En resposta a: Marató d'Amsterdam 2015 #40157

KIMI
    Participant

Al començar jo anava a 5 el minut i no vaig tenir cap problema si que es veritat que i havia algun tram estret per mi al meu ritme no.
    Salut i kms.

En resposta a: Marató d'Amsterdam 2015 #40158

Jordi Codony
    Participant

Felicitats KIMI, ets un tot terreny (asfalt, muntanya, etc)…i bo amb tot.`

En resposta a: Trobades dissabtes, diumenges i festius Run #40159

CARLOS
    Participant

Jo tinc un sopar disabte però penso que vindre , però 30 Km són molts per mi ara per ara .

Alguna cosa farem…

En resposta a: Trobades dissabtes, diumenges i festius Run #40160

Arnau
    Participant

Jo també tinc sopar dissabte però intentaré venir per fer-ne uns quants, segurament menys de trenta però tampoc ho puc assegurar 😆

En resposta a: Marató d'Amsterdam 2015 #40161

Arnau
    Participant

Enhorabona Kimi!!! La teva llista de maratons ja comença a fer por…

En resposta a: Trobades dissabtes, diumenges i festius Run #40162

homedferro
    Membre

Ep

Jo miraré de ser-hi

30 no… però em convindria molt fer-ne un bon grapat!

salut!

En resposta a: Muntanya i ultrafons #40163

numovi
    Participant

El proper divendres 6 de novembre, a les 20:30, la Núria Picas farà una xerrada a la Sala l’Amistat de Mollerussa.

Link

L’acte és totalment gratuït i ben segur que pot ser una magnífica oportunitat de conèixer una mica més d’aprop a aquesta excel·lent atleta.

• Aquest tema ha estat modificat fa 10 anys, 11 mesos per numovi.

Artur42
    Participant

Gràcies companys!!!
    Hi esteu convidats.

En resposta a: Pedalem junts? Trobades #40166

Enric
    Moderador

Demà hiu ha una proba força divertida i durilla anomenada Demolition. Son 6 hores a un circuit d entreanment de pilots de moto Dakar en relleus per parelles- ALgú s apunta? Inscripció pagada!

En resposta a: Trobades dissabtes, diumenges i festius Run #40167

CARLOS
    Participant

Penseu en el cavi d’hora!

En resposta a: Trobades dissabtes, diumenges i festius Run #40168

alexriu
    Moderador

Ep….veig que els companys km0 són sopadors. Estaré al mirador a les 8 per fer aquesta tiradeta dominical.
    Salut.

En resposta a: Trobades dissabtes, diumenges i festius Run #40169

Arnau
    Participant

Gran sortida matinal avui. Com de costum sortida des del Km0 (mirador dels camps elisis) on tots hi som iguals. Després cadascú fent el que més li convé, o no 😅
    Com sempre, una gran sort poder compartir aquestes estones amb tants companys/es.
    Salut i kms

En resposta a: Comentaris & suggeriments NOVA WEB Km0 Ponent #40170

By Keds
    Participant

Hola km0’s.

La rata analògica ataca de nou…

Algú em pot confirmar que es pot pujar fotos o imatges des del propi ordinador…vull dir sense necessitat d’estar penjades prèviament a internet.

Quan premo el botó IMG em demana una adreça URL.

Seria raonable que s’activés la funció “navega”…no?

Gràcies & salutacions.

En resposta a: Trobades dissabtes, diumenges i festius Btt #40171

By Keds
    Participant

MONTMANEU

D’acord, no és el Montblanc….però és el pic més alt del Segrià.

Aquest diumenge, sense gaire premeditació i amb molts dubtes fins al final, vaig acabar agafant la bici, la vaig carregar al cotxe i me’n vaig anar fins a Serós-City per fer una volta entorn el Montmaneu.

Feia algun anys que hi havia anat algun cop amb resultats força gratificants i ara el repte era saber si era capaç de recordar l’itinerari i no perdrem….Una mena de test d’alzheimer. Prova superada.

Cada cop estic més segur que no hi ha paisatges lletjos, sinó gent que no s’hi fixa prou.

A primera vista, aquest territori, malgrat la proximitat del riu i ser una zona de gran producció de fruita, s’assembla molt ….als Monegros!!! (Un lloc fantàstic, per cert).

Des del poble de Serós començo a pedalar amb bones sensacions. Després de creuar el riu, el deixo enrere per una ampla pista que va guanyant alçada i m’exigeix els primers esforços. Res de l’altre món.

De moment tot és molt àrid i sec….molta pedra i poca vegetació. De fet estic creuant zona de graveres…

Poc a poc la cosa millora. La pista es va fent cada cop més agradable. Veig uns cavalls…els primers ametllers…i alguns caçadors a la llunyania amb els seus gossos ensinistrats. Sovint passo pel costat d’antigues edificacions de pedra quasi sempre mig enderrocades.

Ja porto quasi una hora i arribo a una cruïlla. Ara comença una ràpida transició per asfalt (4 o 5 kms.) que també acaba tenint el seu encant. Una serp immòbil al mig de la carretera, arbres fruiters,…i a la dreta, encara una mica lluny, l’imatge força imponent del Montmaneu. Fins i tot una mica….amenaçant.

La pedra seca és un intent humà de posar-se a l’alçada del territori.

Deixo l’asfalt i ara toca tornar a pujar, sobre terra, fins dalt de tot. La pujada és constant però força suportable i la faig entre oliveres, ametllers i ben afilerades feixes de pedra. Els darrers metres són més exigents però evito posar el peu a terra i arribo al coll que hi ha a prop del cim. Ara, sense quasi adonar-me’n, ja estic envoltat de pins.

Bé, el més difícil ja està fet. Ara s’ha de baixar fins la Granja d’Escarp i tornar a trobar el riu.
    Estic content i una mica eufòric i decideixo arriscar. Al coll mateix del Montmaneu hi ha una vella coneguda meva. Una pista de fort pendent descendent que alguna vegada se m’havia insinuat…però jo no ho veia clar i davant el respecte que em feia la pendent i la por a anar a parar ves a saber on…havia declinat l’oferiment.

Avui, com he dit he arriscat i la cosa ha anat molt bé. Després de la rampa inicial he aconseguit enllaçar amb un estret corriol molt maco i sense dificultat que m’ha portat a una nova pista que he anat seguint amb molta seguretat fins al poble de la Granja. Fantàstic. He descobert nous camins i he millorat la qualitat de l’itinerari inicial previst.

A la sortida de la Granja em faig un petit embolic que acaba portant-me a una nova i gratificant sorpresa. Descobreixo un sinuós camí que segueix l’aiguabarreig del Segre fins a Serós. Una autèntica meravella.

Abans, havia fet el retorn fins a Serós per una pista ampla vora el riu sense un gran atractiu visual.
    L’Aiguabarreig és, en alguns trams, tan xulo que m’he d’aturar per fer alguna foto.

I així, amb molta satisfacció per les descobertes fetes, arribo a Serós amb un somriure d’orella a orella. M’aturo finalment i miro el rellotge. Perfecte. Encara és aviat i arribaré a casa a temps per fer tranquil·lament el dinar…..No puc demanar més.

Fitxa tècnica.

Sortida i arribada : Serós
    Temps pedalant : 2:44:53
    Desnivell + acumulat : 359 mts.
    Distància total : 37,70 quilòmetres.

• Aquesta resposta s'ha modificat el fa 10 anys, 11 mesos per By Keds.
    • Aquesta resposta s'ha modificat el fa 10 anys, 11 mesos per By Keds.
    En resposta a: Comentaris & suggeriments NOVA WEB Km0 Ponent #40174

Sime
    Superadministrador

Raonable? Depèn del punt de vista perquè pot ser una via d’entrada de molta porqueria, fotos o arxius no desitjats, i quan un d’aquests “bitxos” et destrossa tota una web i et fa perdre hores i hores per solucionar-ho…
    Avui en dia molta gent té un compte de Flickr o de Picassa per administrar les seves fotos, i resulta molt senzill enllaçar-los amb aquest sistema.
    De totes maneres si hi ha demanda i trobem un sistema d’administració segur i senzill, es pot intentar.

S'està mostrant 15 entrades - de la 29,986 a la 30,000 (d'un total de 30,212)