Marató d'Amsterdam 2015
- Aquest tema té 7 respostes, 7 opinions, i s'ha actualitzat per última vegada el fa 10 anys, 10 mesos per
cargol.
-
AutorEntrades
-
21 d'octubre de 2015 a les 22:41 #40151
KIMIParticipantBones companys tota marató té una història i aquesta comença l’any passat quant per motius familiars no es va poder dur a terme.
Però bé, passat un any decideixo apuntar-me i començar lo més dur, l’entrenament la cosa va bé, però arriva un dia en que et lesiones una
lumbàlgia lleu, aixo es el que jo pensava i tot valent vaig a fer la mitja de Barbastro amb 1.43 però nois al tornar a casa no podia ni caminar,pujant escales a quatre potes,un show.
El món va caurem a sobre passats uns dies uns massatges van anar fent la seva feina jo vaig fer bondat i en un més no vaig fer més de 50 kms.
Amsterdam.
Vam sortir de BCN el divendres tota la famili arribem i plou i fa fred,anem a la fira a buscar el dorsal fira petita però acceptable.
Dissabte turisme, ciutat molt bonica i recomanable.
Diumenge a les 6.45 despertador i a esmorçar la sortida es a les 9.30 vaig cap l’estadi Olímpic molt bona organització hem fico al meu calaix, moments on pel teu cap passen pors i alegries es la 1ª vegada que hem plantejo una marató km a km tenia molta por de que l’esquena em fes mal.
Però els kms anaven passant i ni rastre de dolor això si,feia fred i plovia al passar la mitja estava gelat però jo anava fent, al 28 vaig trobarme amb la familia:subidon, subidon i no va ser fins el 37 quant vaig veure que la marató era meua.
I hem vaig dedicar a gaudir de la cursa he de dir que hi havia molta gent animant al 39 va ser un caminar i correr, però tot i aixi no sortia a més de 7 minuts el km i a l’ultim vaig entrar com un campió aixecant els braços i animant la gent i veuret recompensat pels seus crits d’anim i el locutor dient el teu nom a l’entrar a l’estadi últim revolt i torno a trovarme la familia.
Jo animant a la gent i pensava, no pots ni correr estas boig……
retrobament familiar i a pas de pato cap l’hotel dutxa, a dinar i turisme per la tarde la veritat es que hem vaig recuperarme molt bé.
Vull donar les gràcies a la gent va creure amb mi.
He de dir que la MARATÓ és molt dura,però a l’hora molt agraida.
A casa ja hem pregunten quant sera la pròxima.
Salut,Kms i cames.22 d'octubre de 2015 a les 12:16 #40152
By KedsParticipantFelicitats altre cop….i gràcies per la crònica.
-
Aquesta resposta s'ha modificat el fa 10 anys, 11 mesos per
By Keds.
22 d'octubre de 2015 a les 14:42 #40154
CARLOSParticipantEnhorabona Kimi!
Bona cursa i bona crònica (a veures si tornem als bons costums , que dona bó llegir les aventures dels companys).
22 d'octubre de 2015 a les 17:15 #40156
numoviParticipantFelicitats Kimi,
Malgrat les adversitats ja tens una altra al sac 😉
Per cert, he llegit que va haver-hi una mica d’embús als primers kms, va ser realment així?
22 d'octubre de 2015 a les 20:27 #40157
KIMIParticipantAl començar jo anava a 5 el minut i no vaig tenir cap problema si que es veritat que i havia algun tram estret per mi al meu ritme no.
Salut i kms.23 d'octubre de 2015 a les 9:45 #40158
Jordi CodonyParticipantFelicitats KIMI, ets un tot terreny (asfalt, muntanya, etc)…i bo amb tot.`
23 d'octubre de 2015 a les 15:31 #40161
ArnauParticipantEnhorabona Kimi!!! La teva llista de maratons ja comença a fer por…
29 d'octubre de 2015 a les 19:50 #40177
cargolParticipantFelicitats Kimi, una de les grans
-
Aquesta resposta s'ha modificat el fa 10 anys, 11 mesos per
-
AutorEntrades
Heu d'iniciar sessió per repondre a aquest tema.