Marató d'Amsterdam 2015

• Autor
    Entrades
    KIMI
    Participant

Bones companys tota marató té una història i aquesta comença l’any passat quant per motius familiars no es va poder dur a terme.
    Però bé, passat un any decideixo apuntar-me i començar lo més dur, l’entrenament la cosa va bé, però arriva un dia en que et lesiones una
    lumbàlgia lleu, aixo es el que jo pensava i tot valent vaig a fer la mitja de Barbastro amb 1.43 però nois al tornar a casa no podia ni caminar,pujant escales a quatre potes,un show.
    El món va caurem a sobre passats uns dies uns massatges van anar fent la seva feina jo vaig fer bondat i en un més no vaig fer més de 50 kms.
    Amsterdam.
    Vam sortir de BCN el divendres tota la famili arribem i plou i fa fred,anem a la fira a buscar el dorsal fira petita però acceptable.
    Dissabte turisme, ciutat molt bonica i recomanable.
    Diumenge a les 6.45 despertador i a esmorçar la sortida es a les 9.30 vaig cap l’estadi Olímpic molt bona organització hem fico al meu calaix, moments on pel teu cap passen pors i alegries es la 1ª vegada que hem plantejo una marató km a km tenia molta por de que l’esquena em fes mal.
    Però els kms anaven passant i ni rastre de dolor això si,feia fred i plovia al passar la mitja estava gelat però jo anava fent, al 28 vaig trobarme amb la familia:subidon, subidon i no va ser fins el 37 quant vaig veure que la marató era meua.
    I hem vaig dedicar a gaudir de la cursa he de dir que hi havia molta gent animant al 39 va ser un caminar i correr, però tot i aixi no sortia a més de 7 minuts el km i a l’ultim vaig entrar com un campió aixecant els braços i animant la gent i veuret recompensat pels seus crits d’anim i el locutor dient el teu nom a l’entrar a l’estadi últim revolt i torno a trovarme la familia.
    Jo animant a la gent i pensava, no pots ni correr estas boig……
    retrobament familiar i a pas de pato cap l’hotel dutxa, a dinar i turisme per la tarde la veritat es que hem vaig recuperarme molt bé.
    Vull donar les gràcies a la gent va creure amb mi.
    He de dir que la MARATÓ és molt dura,però a l’hora molt agraida.
    A casa ja hem pregunten quant sera la pròxima.
    Salut,Kms i cames.

By Keds
    By Keds
    Participant

Felicitats altre cop….i gràcies per la crònica.

• Aquesta resposta s'ha modificat el fa 5 years, 7 months per By KedsBy Keds.
    CARLOS
    Participant

Enhorabona Kimi!

Bona cursa i bona crònica (a veures si tornem als bons costums , que dona bó llegir les aventures dels companys).

numovi
    Membre

Felicitats Kimi,

Malgrat les adversitats ja tens una altra al sac 😉

Per cert, he llegit que va haver-hi una mica d’embús als primers kms, va ser realment així?

KIMI
    Participant

Al començar jo anava a 5 el minut i no vaig tenir cap problema si que es veritat que i havia algun tram estret per mi al meu ritme no.
    Salut i kms.

Jordi Codony
    Participant

Felicitats KIMI, ets un tot terreny (asfalt, muntanya, etc)…i bo amb tot.`

Arnau
    Participant

Enhorabona Kimi!!! La teva llista de maratons ja comença a fer por…

cargol
    Participant

Felicitats Kimi, una de les grans

S'està mostrant 8 entrades - de la 1 a la 8 (d'un total de 8)

Heu d'iniciar sessió per repondre a aquest tema.