S'ha creat les respostes del fòrum

• Autor
    Entrades
  • En resposta a: Comentaris & suggeriments NOVA WEB Km0 Ponent #40139

jramon30
    Superadministrador

No és per molestar, però he provat de modificar el meu perfil i no està permès.
    em podríeu recuperar la foto de la web antiga?. 😉

En resposta a: Comentaris & suggeriments NOVA WEB Km0 Ponent #40140

Enric
    Moderador

Genial la nova web. Sime, l has bordat!

Força vida!

En resposta a: Mitja marató i maratons #40141

Enric
    Moderador

Anem fent llista?

Enric !

Força Vida

Força Juanjo

En resposta a: MEMORIAL JUANJO GARRA, MITJA DE LLEIDA 15.11.2015 #40142

CARLOS
    Participant

Aquesta Mitja és molt nostra.

Allí ens veurem!

En resposta a: Comentaris & suggeriments NOVA WEB Km0 Ponent #40144

Sime
    Superadministrador

Bé companys, la web està feta per un equip pluridisciplinar, jo sol soc incapaç.
    Com veieu encara cal resoldre alguns problemes.
    Suposo que poc a poc s’aniran veien coses que falten o que volem afegir i coses que sobren o que no fem anar, ho anirem adaptant amb el temps segons demaneu els usuaris, es poden fer moltes coses.
    Estem mirant de solucionar lo dels avatars. En un principi els usuaris que tenen un avatar registrat a gravatar ( http://ca.gravatar.com/ ) poden veure que el seu avatar es publica al seu perfil (hi ha uns quants usuaris que ho tenen). Ara hi ha instal·lada una eina que hauria de permetre afegir un avatar de manera molt senzilla i directa però, com heu pogut comprovar, no funciona. Estem mirant de solucionar-ho.

Les imatges de usuari de la web antiga no s’han pogut recuperar, pero web nova, imatge nova.

Lo del perfil torneu-lo a provar. Hem fet un petit canvi i ara espero que ho pugueu modificar. Ja em direu.
    Per qualsevol dubte, canvi o contratemps podeu escriure un mail a cosesdelaweb@km0.cat

Arnau
    Participant

Gran Artur!!!! Gràcies per la informació.

En resposta a: MEMORIAL JUANJO GARRA, MITJA DE LLEIDA 15.11.2015 #40146

Arnau
    Participant

És molt més que una mitja marató. Un més!
    Força Juanjo

En resposta a: VI Marató de Castelló (2015) #40147

Arnau
    Participant

– Numovi
    – Redman

I aquí hi falta molta gent…

En resposta a: 1/2 Marató de Mollerussa 18/10/2015 #40148

Arnau
    Participant

Perdoneu però m’encanta el “running swing” i crec que faries bé, estimat Hache, de comprar el domini, patent, etc, etc. Que ningú gosi manllevar-te aquest tret diferencial tan especial que tens.
    ByKeds ets un gran romàntic!!!

Per cert, m’agrada més el nou circuit de la mitja de Mollerussa. No és que sigui la “bomba” de divertit (diria que no n’he trobat cap que ho sigui) però se’m va fer més amè que l’anterior. I una vegada més, felicitats a la organització perquè tenen una gran, gran mitja. Llarga vida als companys del Xafatolls.

By Keds
    Participant

Hola Km0’s.

Efectivament,…GRAN ARTUR !!!!!

És molt gratificant veure com gent amb rellevància mediàtica o social, sense cap obligació, s’involucra en causes solidaries i amb rerefons socials…

Artur, que tinguis molta sort en el teu repte !!!

Jo, ara mateix, vaig a posar el meu petit gra d’arena…

Per cert…Pic de Peguera ? Ummm…Quins records !!! Sortir de Sant Maurici, pujar per Monestero, el coll de Peguera carregat de neu….Igual m’apunto!!

Salutacions.

En resposta a: Mitja marató i maratons #40151

KIMI
    Participant

Bones companys tota marató té una història i aquesta comença l’any passat quant per motius familiars no es va poder dur a terme.
    Però bé, passat un any decideixo apuntar-me i començar lo més dur, l’entrenament la cosa va bé, però arriva un dia en que et lesiones una
    lumbàlgia lleu, aixo es el que jo pensava i tot valent vaig a fer la mitja de Barbastro amb 1.43 però nois al tornar a casa no podia ni caminar,pujant escales a quatre potes,un show.
    El món va caurem a sobre passats uns dies uns massatges van anar fent la seva feina jo vaig fer bondat i en un més no vaig fer més de 50 kms.
    Amsterdam.
    Vam sortir de BCN el divendres tota la famili arribem i plou i fa fred,anem a la fira a buscar el dorsal fira petita però acceptable.
    Dissabte turisme, ciutat molt bonica i recomanable.
    Diumenge a les 6.45 despertador i a esmorçar la sortida es a les 9.30 vaig cap l’estadi Olímpic molt bona organització hem fico al meu calaix, moments on pel teu cap passen pors i alegries es la 1ª vegada que hem plantejo una marató km a km tenia molta por de que l’esquena em fes mal.
    Però els kms anaven passant i ni rastre de dolor això si,feia fred i plovia al passar la mitja estava gelat però jo anava fent, al 28 vaig trobarme amb la familia:subidon, subidon i no va ser fins el 37 quant vaig veure que la marató era meua.
    I hem vaig dedicar a gaudir de la cursa he de dir que hi havia molta gent animant al 39 va ser un caminar i correr, però tot i aixi no sortia a més de 7 minuts el km i a l’ultim vaig entrar com un campió aixecant els braços i animant la gent i veuret recompensat pels seus crits d’anim i el locutor dient el teu nom a l’entrar a l’estadi últim revolt i torno a trovarme la familia.
    Jo animant a la gent i pensava, no pots ni correr estas boig……
    retrobament familiar i a pas de pato cap l’hotel dutxa, a dinar i turisme per la tarde la veritat es que hem vaig recuperarme molt bé.
    Vull donar les gràcies a la gent va creure amb mi.
    He de dir que la MARATÓ és molt dura,però a l’hora molt agraida.
    A casa ja hem pregunten quant sera la pròxima.
    Salut,Kms i cames.

En resposta a: Marató d'Amsterdam 2015 #40152

By Keds
    Participant

Felicitats altre cop….i gràcies per la crònica.

• Aquesta resposta s'ha modificat el fa 10 anys, 11 mesos per By Keds.
    En resposta a: Marató d'Amsterdam 2015 #40154

CARLOS
    Participant

Enhorabona Kimi!

Bona cursa i bona crònica (a veures si tornem als bons costums , que dona bó llegir les aventures dels companys).

En resposta a: Trobades dissabtes, diumenges i festius Run #40155

numovi
    Participant

Diumenge toca tirada de 30kms, i sempre es fan més amens acompanyats 😛

A les 8.00h al mirador, qui s’apunta?

– numovi

En resposta a: Marató d'Amsterdam 2015 #40156

numovi
    Participant

Felicitats Kimi,

Malgrat les adversitats ja tens una altra al sac 😉

Per cert, he llegit que va haver-hi una mica d’embús als primers kms, va ser realment així?

S'està mostrant 15 entrades - de la 29,971 a la 29,985 (d'un total de 30,212)