3ª Milla de Sarrià "Correm Junts amb la discapacitat instel.lectual" 25/10/2015

El tema conté 4 respostes, té 3 opinions, i s'ha actualitzat per última vegada el Avatar Artur42 fa 3 anys, 11 mesos.

• Autor
    Entrades
    Artur42
    Participant

Bones!!!

El 25 d’octubre se celebrarà la 3ª edició de la Milla Sarrià. Molt més que una cursa. El lema ho tiu tot “Correm Junts amb la discapacitat intel.lectual”. Difícilment es pot explicar què se sent quan comparteixes una cursa amb aquests atletes especials. Jo ho vaig fer en la primera edició i, amb 5 minuts, en vaig tenir prou per adonar-me de lo molt que tenim a aprendre d’aquesta gent que, d’altra banda, tant ens necessita.
    És per això que us vull fer arribar un repte que, juntament amb Aspasim, la Fundació que cuida d’aquests nens i no tan nens, ens hem plantejat per posar un petit gra de sorra.
    Aquí teniu l’enllaç que us ho explica:

http://www.elmeugradesorra.org/ca/repte/7996/correm-junts-amb-la-discapacitat-intellectual/#.ViHvaZiJMq9.twitter

Feu el que pugueu; no esteu obligats a més.
    Salut

Arnau
    Participant

Gran Artur!!!! Gràcies per la informació.

By Keds
    By Keds
    Participant

Hola Km0’s.

Efectivament,…GRAN ARTUR !!!!!

És molt gratificant veure com gent amb rellevància mediàtica o social, sense cap obligació, s’involucra en causes solidaries i amb rerefons socials…

Artur, que tinguis molta sort en el teu repte !!!

Jo, ara mateix, vaig a posar el meu petit gra d’arena…

Per cert…Pic de Peguera ? Ummm…Quins records !!! Sortir de Sant Maurici, pujar per Monestero, el coll de Peguera carregat de neu….Igual m’apunto!!

Salutacions.

Artur42
    Participant

Gràcies companys!!!
    Hi esteu convidats.

Artur42
    Participant

Ens ha costat una mica, però ja tenim el primer repte superat. Moltes gràcies als KM’s0 que hi heu col.laborat.
    Anem cap al segon repte!!! Hi sou a temps.

http://www.elmeugradesorra.org/ca/repte/7996/5-reptes-per-la-discapacitat-intellectual/

S'està mostrant 5 entrades - de la 1 a la 5 (d'un total de 5)

Heu d'iniciar sessió per repondre a aquest tema.