S'ha creat les respostes del fòrum
-
AutorEntrades
-
16 de desembre de 2014 a les 11:16 En resposta a: Torrotrotada de Nadal. Lleida. Dia de Nadal 10 h #37298
KIMIParticipantRedman et veig molt animat
16 de desembre de 2014 a les 17:30 En resposta a: Torrotrotada de Nadal. Lleida. Dia de Nadal 10 h #37300
MALUALParticipantNo és Nadal sense Torrotrotada “y lo sabes”…
Apa, un més.
Salut!.ROBERT
16 de desembre de 2014 a les 18:56 En resposta a: Torrotrotada de Nadal. Lleida. Dia de Nadal 10 h #37301
Artur42ParticipantTants dies sense entrar….:blush:
16 de desembre de 2014 a les 18:56 En resposta a: Torrotrotada de Nadal. Lleida. Dia de Nadal 10 h #37302
Artur42ParticipantUn més al carro!!!!!!! Ems veiem el 25
Jordi PanadésParticipantBenvolguts,
Malauradament no us podré acompanyar. Encara m’estic recuperant del meu genoll clínicament sa, però encara adolorit en la realitat.
Si algú vol o coneix algú que vulgui un dorsal, contacteu amb mi.
Salut!!
16 de desembre de 2014 a les 21:01 En resposta a: Torrotrotada de Nadal. Lleida. Dia de Nadal 10 h #37304
Marcel MorParticipantJo també us acompanyaré!
16 de desembre de 2014 a les 21:41 En resposta a: Torrotrotada de Nadal. Lleida. Dia de Nadal 10 h #37305
DavidParticipant-Hi tant!! Igual venim tota la tropa… no et deixarem pas sol Torrotrotat
Moltes gracies…:laugh:17 de desembre de 2014 a les 6:38 En resposta a: Torrotrotada de Nadal. Lleida. Dia de Nadal 10 h #37306
Salvador Rubio CurcóParticipantConteu tambe amb mi
angel sussnoParticipanthola
fa uns mesos que em vaig iniciar amb el canicross. tinc un gos de 7 mesos i sortim a còrrer per lledia.
quan el gos tingui un any voldria fer alguna cursa amb ell.
si algú vol quedar per compartir alguna sortida que ho digui.salut i km’s
17 de desembre de 2014 a les 13:33 En resposta a: Torrotrotada de Nadal. Lleida. Dia de Nadal 10 h #37307
jramon30SuperadministradorJo
vindré i la meva Pilar, també 
kepasanengParticipantM’apunto. Jo vindré des d’Alpicat… intentaré corrent, sino bici.
17 de desembre de 2014 a les 20:59 En resposta a: Torrotrotada de Nadal. Lleida. Dia de Nadal 10 h #37310
AshParticipantAllí estarem un any més.
Salut!
CARLOSParticipantnumovi ha escrit:
Quote:Farem autocar?Tindrem que organitzar la logística per anar a recollir els dorsals, no?
Els dorsal es poden recollir el mateix dia. El tema autocar Km0 estaria molt bé?:woohoo:
Et trobarem a falta Jordip .Fes bondat i ens veiem a la propera :unsure: :silly:

CARLOSParticipantDoncs jo també pujaré i baixaré .
A les 8,45h a la Pl. Europa , com proposa el Jordi em sembla molt bé.
18 de desembre de 2014 a les 10:25 En resposta a: Torrotrotada de Nadal. Lleida. Dia de Nadal 10 h #37313
Jordi CodonyParticipantAhir trotant per la Mitjana, em vaig trobar cara a cara amb un senglar gros com un Sant Pau. :unsure:
Passada la primera impressió, m’el quedo mirant i em diu que es diu TORROTROTAT i que em convida a la Torrotrotada. Evidenment li dic que sí,
Després gira cua i jo continuo corrent, encara sorprés per la situació.Fins avia t!!!
PD: part de l’història és fictícia, l’altra és real.
-
AutorEntrades