S'ha creat les respostes del fòrum
-
AutorEntrades
-

By KedsParticipantHola Km’0s.
Un faig arribar un enllaç de “El Singular.cat” on es comenta generosament un article de “Jerusalem Post” on es parla de Catalunya, Espanya, EUROPA, Palestina….
Crec que és un article força interessant i pot fer reflexionar sobre el procés català amb un enfocament una mica diferent al habitual.
No és una font OBJECTIVA….
Israel és molt Israel !!!
Una nació molt interessant i segurament molt criticable que viu immersa en un dramàtic conflicte permanent, on només els “ignorants” hi veuen una solució fàcil i factible.Si algú va fort amb l’anglès…..un passo l’enllaç de l’original.
També hi una carta per allà el mig de la ambaixada espanyola fent ACLARIMENTS….
Salutacions.

HacheParticipantEnric ha escrit:
Quote:EiiiiHache, amic. cuanto tiempo! No podies callar? M has fet pensar, i estem a divendres.
Acabar una mitja, superar un repte, fer un gran esforç, sempre es admirable. I per felicitar.
Si fas tota una cursa, gravant la amb una go pro, i arribes a meta i et fas fotos al costat del crono gran, i no has fet els 21, doncs no ho entenc. Per estar satisfet o per passejar la foto davant els amigatxos?No donar li importància podria explicar-se si no tens un nivell minim de cultura esportiva, però el temps no es el de la distancia, suposo que ho entenen. Ho han fet bé? Home, si marxen amb la medalla d or, evidentment no, lo demés..
Tot el tram de Ferran, al menys, evitat.
En tot cas, puc assegurar que van fer un gran esforç i van patir, i de mèrit, molt pero no tot (:silly: .
Salut i vida!
Ara ho entenc Enric… vaja crec que ho entenc.. :dry: :dry: , ja saps que em costa una mica;) :side:
Una abraçada

SimeSuperadministradorDoncs els ACLARIMENTS són esfereidors, molt raonats i, el que fa més por, se’ls creuen de fit a fit, que la consulta és ilegal (sense esperar sentencia), percentatges de participació despreciables, historia comú amb Espanya com a única valorable, inexistencia històrica de Catalunya com a nació, autogovern actual, nivell de llibertat i, flipa, fins i tot representació internacional (suposo que ho diu per la federació de patinatge, per exemple).
Jo he tirat de traductor de google per llegir el text en anglès, però s’enten tot i… deu n’hi do!
SimeSuperadministradorSembla que la cursa ha anat molt bé i els companys del Km0 que l’han corregut han tingut molt bons resultats.
Espero que ens ho puguin explicar aviat.
numoviParticipantHo explicarem, amb paraules i fotos

Doncs, sí, va anar molt millor del que podíem imaginar.
La veritat es que va anar tot de cara: una bona planificació, arribar sense cap molèstia, un circuit molt agradable tant pel que fa a la animació com pel seu perfil … fins i tot el vent ens va respectar.
Pel que fa a organització hi va haver alguna coseta a millorar (guardaroba i accés als calaixos) però en línees generals molt bona.
numovi: 3h07’50”
Alexriu: 3h07’53“
Josep Vicente: 3h30’25”Ahh, i la paelleta a la platja de la Malvarosa, també magnífica

CritMembreBones,
Com va anar això?

CritMembreBones,
Som-hi:
Diumenge 23 de novembre
A les 8:00 h
Davant Juli César, punt de sortida habitual de la marxa.Numovi
Caragolet
JFK
CritQui més?
kepasanengParticipantCom va anar… com va anar…
On ha quedat aquelles grans mentides de “ritme suau”, “anem tranquilets”, “sense apretar”. Ja ni es posen, total ningú se les creu.
En fi, bona matinal. 8 persones (un parell de mortals i la resta semidéus), a falta d’alguns habituals que estaven a València, de ressaques de sopar, de ressaques neoyorquines, etc.
Particularment el bessó va respectar prou, però les sensacions no van ser bones. Queden 3 setmanes per Castelló… alea jacta est.
Salut
kepasanengParticipantJa vindria ja… l’any passat m’ho vaig passar molt bé, però Castelló està massa aprop i em falten massa km.
Diumenge penúltima sortideta.
Salut

alexriuModeradorep…compteu amb mi per la pedalada-reconeixement del diumenge a les 8:00 a Júli César..ens ho passarem de conya…
Numovi
Caragolet
JFK
Crit
alexriuvinga algú més?:woohoo:
Sort als que vagin a Ivars!!!!
Salvador Rubio CurcóParticipantEnhorabona i a per la proxima.
Jordi CodonyParticipantEp !!!….jo també
-Numovi
-Caragolet
-JFK
-Crit
-alexriu
-JORDI CODONY
Marcel MorParticipantJo també vindré!
-Numovi
-Caragolet
-JFK
-Crit
-alexriu
-JORDI CODONY
-MarcelMor
homedferroMembreEp!
Un cop “inaugurada” la temporada de maratons amb les Berlins, NY i València…
arriba la cinquena edició de la Marató de Castelló
http://www.maratoncastellon.org/
Que jo sapigui, de moment, hi tenim inscrits a:
– Kepasaneng
– Hache
– Agulletaman
– HomedferroAlgú més?
-
Aquest tema ha estat modificat fa 11 anys per
km0.
numoviParticipantAixò ja ho teniu aquí.
Diumenge, camí de València, van passar per comprovar que ja us tinguessin les medalletes reservades amb els vostres noms

-
Aquest tema ha estat modificat fa 11 anys per
-
AutorEntrades