S'ha creat les respostes del fòrum
-
AutorEntrades
-

HacheParticipantIvan ha escrit:
Quote:Hola Icaro, gràcies pel teu comentari.PD. Em pots dir quina llebre va retallar? Tenien normes ben clares i sencilles i no vull que torni a passar.
Moltes gràcies!
Hola Ivan, tant l’Icaro com jo, vam veure retallar pràcticament al primer km. de la cursa a la llebre d’1h35, no és per assenyalar a ningú, però em va semblar lleig. Per altra banda, felicitats per la mitja, molt ben organitzada!!!
Enric ha escrit:
Quote:Ahir, tot mirant unes fotos de la Mitja, em va sorprendre que hi ha gent capaç de celebrar com a triomf el fet d acabar una mitja marató que tot just arriba als 20 km… :silly:Salut i vida (i dignitat o/i cultura esportiva)
Amic Enric, desconec si tinc dignitat i/o cultura esportiva, però per la meva part vaig tenir l’immens plaer de compartir uns km’s amb la meva cunyada que debutava a la distància, i a l’arribar ho vam celebrar i ens vam emocionar amb la mateixa intensitat que el dia que el Madrid va guanyar la décima;) , per ella va ser més que un triomf, va ser un acte de superació personal, independenment de haver fet 21, 42, o 5 km’s.
Una abraçada company!!!
CARLOSParticipantnumovi ha escrit:
Quote:El proper diumenge dia 16 de novembre Km0 estarà representat a la marató de Valencia.Prometem recordar-nos de tots vosaltres quan estiguem menjant la paelleta de diumenge

També us recordarem durant la trotadeta del diumenge.
Molta sort!
caragoletParticipantQue us vagi molt bé per València… segur que deixareu el llistó molt alt!!!!

SimeSuperadministradorEnric ha escrit:
Quote:Ahir, tot mirant unes fotos de la Mitja, em va sorprendre que hi ha gent capaç de celebrar com a triomf el fet d acabar una mitja marató que tot just arriba als 20 km… :silly:Salut i vida (i dignitat o/i cultura esportiva)
Quin va ser el problema?
La cursa estava mal mesurada o alguns van retallar a saco?
homedferroMembreEp!!!!
Que vagi molt bé!
Gaudiu-ho moltíssim!!!!
Salut!
ah! i després ens ho expliqueu, eh!

KIMIParticipantEp a mi en va sortir 21 kms i una tendinitis.
Salut i km0s.:blink:
EnricModeradorEiiii
Hache, amic. cuanto tiempo! No podies callar? M has fet pensar, i estem a divendres.
Acabar una mitja, superar un repte, fer un gran esforç, sempre es admirable. I per felicitar.
Si fas tota una cursa, gravant la amb una go pro, i arribes a meta i et fas fotos al costat del crono gran, i no has fet els 21, doncs no ho entenc. Per estar satisfet o per passejar la foto davant els amigatxos?No donar li importància podria explicar-se si no tens un nivell minim de cultura esportiva, però el temps no es el de la distancia, suposo que ho entenen. Ho han fet bé? Home, si marxen amb la medalla d or, evidentment no, lo demés..
Tot el tram de Ferran, al menys, evitat.
En tot cas, puc assegurar que van fer un gran esforç i van patir, i de mèrit, molt pero no tot (:silly: .
Salut i vida!
Jordi Molins MarquèsParticipantGaudiu de la cursa, i de l’arribada que es espectacular!!!
salut i forsa,
Jordi
Jordi Molins MarquèsParticipantEpppp!
Aquest diumenge pensarem amb els Valencians, pero millor si ho fem tot trotant NO!
El JNavarro i jo faren una sortideta de uns 20 kms, pero si algu vol fer una mica menys cap problema.
Quedem el diumenge a les 8hores al mirador del Km0.
– JNavarro.
– JMolins.Salut,
Jordi
ElmuroParticipantGaudir de la marató En un recorregut i participació de record.
El proper any potser torne als seus carrers.
Força i sort!
Josep AntoniParticipantDos més per pensar en els valencians!!

Aquest diumenge pensarem amb els Valencians, pero millor si ho fem tot trotant NO!
El JNavarro i jo faren una sortideta de uns 20 kms, pero si algu vol fer una mica menys cap problema.
Quedem el diumenge a les 8hores al mirador del Km0.
– JNavarro.
– JMolins.
– Abel
-Josep Antoni
Jordi CodonyParticipantDos més per “pensar” en els valencians.
– JNavarro.
– JMolins.
– Abel
– Josep Antoni
– caragolet
– JORDI CODONY
JFKParticipantMolta sort amics!!!
kepasanengParticipantAquest diumenge m’apunto jo també. Esperem que el bessó estigui per la labor…
km0SuperadministradorVinga, vinga.
Ànims i seny.
-
AutorEntrades