S'ha creat les respostes del fòrum
-
AutorEntrades
-
Jordi CodonyParticipantSegurament vindrem a fer comitiva d’honor als “valencians”
– alexriu
– Josep Vicente (nou fixatge del km0 )
– numovi
-JORDI CODONY
-caragolet
ArnauParticipantUns quants més per diumenge:
– alexriu
– numovi
– JORDI CODONY
– caragolet
– JMolins
– JNavarro
– Coro
– RedmanQui porta la “traca”? :cheer:
Josep AntoniParticipantDos més per diumenge!!
– alexriu
– numovi
– JORDI CODONY
– caragolet
– JMolins
– JNavarro
– Coro
– Redman
– Abel
– Josep Antoni
By KedsParticipantRETALLS D’UN PROCÉS / LA PREGUNTA
Vol que Catalunya esdevingui un Estat ?
En cas afirmatiu, vol que aquest Estat sigui independent ?Tot i que s’ha acabat acceptant i donant per bona, aquesta pregunta ha generat molta polèmica i discussió (sobretot entre els que no volen sentir parlar de la consulta).
“Un nyap descomunal” (M. Iceta dixit)
“És molt confosa, la gent no sabrà què contestar” (gent de poca fe)
“Els que contesten No a la primera, no poden seguir contestant….”(rotllo “coitus interruptus”)
“Els resultats seran ininterpretables….” (aquesta és interessant)
“Etc,….”A mi, personalment, la pregunta, o millor dit, la doble pregunta m’encanta.
Crec que és molt original i enginyosa en la seva configuració i amb molt poca literatura permet un gran ventall expressiu a l’hora de contestar i a la vegada marca molt bé el terreny.Segurament no és perfecta, però donada la actual realitat catalana crec que és molt més oportuna i útil que la que van fer servir els escocesos, la contundent :
Escòcia hauria de ser un país independent ?
A més a més, és força HONESTA. No esta pensada per beneficiar cap opció predeterminada i crec que clarament no beneficia l’opció independentista. Al contrari.
El mateix Oriol Junqueras, un tipus molt especial i sovint entranyable, que tenia pensada un tipus de pregunta molt diferent (més a la escocesa), va acabar sucumbint a l’encant de la pregunta que va proposar “l’encantador de serps” Artur Mas i a la sortida d’aquella reunió va reconèixer públicament i sense cap mena de complexe : “M’agrada més aquesta pregunta que la nostra”(la d’ERC).
Per acabar, us faig cinc cèntims d’altres preguntes que no fa pas massa van intentar fer fortuna….
Recordeu el “Plan Ibarretxe”?
Aquell pla, molt discutible, que el lendakari Ibarrtxe va portar pràcticament en solitari al parlament espanyol, portava incorporada una doble pregunta que s’hauria d’acabar posant a votació del poble basc.La doble pregunta era :
(primera)
¿Está Usted de acuerdo en apoyar un proceso de final dialogado de la violencia, si previamente ETA manifiesta de forma inequívoca su voluntad de poner fin a la misma de una vez y para siempre?(segona)
¿Está Usted de acuerdo en que los partidos vascos, sin exclusiones, inicien un proceso de negociación para alcanzar un Acuerdo Democrático sobre el ejercicio del derecho a decidir del Pueblo Vasco, y que dicho Acuerdo sea sometido a referéndum antes de que finalice el año 2010?Uff!…em sembla recordar que la Espasa-Calpe començava de forma molt similar…..
També l’amic Miquel Iceta enmig l’eufòria del recent escollit primer secretari del PSC (un partit que ningú sap hores d’ara com acabarà) va tenir el coratge de fer una altra proposta de pregunta per una hipotètica nova consulta popular.
Vol que el Govern de Catalunya negociï amb les institucions de l’Estat un acord que garanteixi el reconeixement del caràcter nacional de Catalunya, un pacte fiscal solidari i el blindatge de les competències en llengua i cultura?
Uff!…bones intencions,…però no us sona ja a….ANTIC!!
El que us deia, a mi m’agrada mooolt més la pregunta del nostre 9N.
Bé, us deixo. Me’n vaig a dormir doncs demà passat tenim una cita amb la història….
i per descomptat:Sí, si, jo també votaré.

Salutacions.
elopezParticipantCompteu-me!
– alexriu
– numovi
– JORDI CODONY
– caragolet
– JMolins
– JNavarro
– Coro
– Redman
– Abel
– Josep Antoni
– Vesino
CARLOSParticipantDos mes!
:laugh: 😆alexriu
– numovi
– JORDI CODONY
– caragolet
– JMolins
– JNavarro
– Coro
– Redman
– Abel
– Josep Antoni
– Vesino
SimeSuperadministradorJo també m’apunto
– alexriu
– numovi
– JORDI CODONY
– caragolet
– JMolins
– JNavarro
– Coro
– Redman
– Abel
– Josep Antoni
– Vesino
– “Dos mes” (sic) CARLOS + 1
– Sime
caragoletParticipantBon entrenament aquest diumenge !. 17 km en bona companyia… i amics amb qui feia temps que no corria…!!!!
( la conversa era unilateral, perquè no podia ni parlar… )

caragoletParticipantVISCA CATALUNYA LLIUREEEEEE!!!!!!!
cargolParticipantGràcies companys.
Per tancar aquest fil, us deixo un video que si be no es de molta qualitat i es un pel llarg, però me l’ha passat un company brasiler que portava una càmara, el Luciano Rocha, que ha fet més de 100 maratons, varies extremes i ultres.
Salut i mille.
Abel
EnricModeradorAhir, tot mirant unes fotos de la Mitja, em va sorprendre que hi ha gent capaç de celebrar com a triomf el fet d acabar una mitja marató que tot just arriba als 20 km… :silly:
Salut i vida (i dignitat o/i cultura esportiva)
EnricModeradorEiiiii
BRUTAL
Enveja? Que va! Cap, ni una, l enveja es dolenta, ( al confessionari de cap)
gracies per la crónica, Abel. A per la propera, no?
F E L I C I T A T S!
kepasanengParticipantMolts ànims! Sabem que rebentareu el crono perquè tant tu com l’Àlex esteu com a toros!!
Ja ens contareu!!
Jordi CodonyParticipantDisfruteu a València !!!
Toros?, més aviat cavalls pura sang.:cheer: :cheer:
HacheParticipantSiguin toros o cavalls, molta sort a tots companys!!!!

-
AutorEntrades