XXX Marató de Madrid (MAPOMA), 22-04-2007
- Aquest tema està buit.
-
AutorEntrades
-
16 d'abril de 2007 a les 15:18 #5259
estefiParticipant😯
ATENCIO: al que anem al MAPOMA…..
😯 podriem fer foto….¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡
no se qui som al final….pero
podriam quedar per fer una foto¡¡¡¡
estefi
16 d'abril de 2007 a les 22:48 #5268
AdolfoParticipantTranquis als acongollidos porque yo también lo estoy. No problemo!!!, nos lo pasaremos de coña.
Quedé con Juli el pasarnos los móviles de alguna manera para la foto con la camiseta del Km0. De todos modos una posibilidad sería quedar unos 45 minutos antes en algún lugar. En ediciones anteriores se salía de recoletos por lo que quedar en la fachada de Correos o en la estatuta de Velazquez del Prado sería una opción, pero creo que este año si se sale de Colón quizás el lugar bueno sería en la propia fuente junto al tunel. Si la salida creo que es a las 9, quedando a las 8:15, nos da tiempo a entregar la bolsa y calentar unos minutos para liberar nervios. Un saludo.
Por cierto si todo va bien y si saber como resultará el nuevo recorrido, creo que puedo intentar entre 3:35 y 3:40.17 d'abril de 2007 a les 9:16 #5272
estefiParticipant😯 QUE TAL SI QUEDEM DEVAN DE CORREUS DE 8.10 -8.15 😯
PUNTUALS QUE HI HA MOLTA "PEÑA"….. 😉
QUI PORTARA CAMARA?
QUI SEREM?
……. FALTA POC….. 🙄
ESTEFI17 d'abril de 2007 a les 21:15 #5288
AdolfoParticipant
Por mí vale. Yo podría llevar una cámara pero luego me sabrá mal dejarla en el guardarropa. 😯18 d'abril de 2007 a les 11:45 #5293
montoliuParticipanti bon hora.
ahir ùltima rodada ( i a mitges).
vist com està el pati, la marca la deixaré per més endavant.
replantejament d’objectius:
1)acabar
2)per poc que pugui sub 3h10
3)si va mig bé: sub 3h05
4)depenent de com pasi la mitja(i del peu)…………… ja veurem.km0’s que anem a Madrid:
estefi
jmarkala
alvarfanyez
adolfo
montoliuvinga que ja hi sooooooooooommmmm!!!!!!!!!!
ps. porteu paraigua………no si al final, encara riurem.
18 d'abril de 2007 a les 11:54 #5294
homedferroMembreque tingueu sort! i bon temps!!!!
aquí ja esperem les cròniques…
18 d'abril de 2007 a les 12:48 #5300
ÁlvaroParticipantJo també, ahir dimarts última sortida, 45 minutets molt suaus i avui al matí una sessió de fisioteràpia pels meus pobres inquiotibials. Per cert, el fisio m’ha dit que em trobava bé les cames, potser com sóc client fix no em volia donar notícies dolentes.
Després de fer 1h 42 min a la mitja de Madrid i veient com m’han anat els entrenaments, jo apunto a les 4 hores, però amb molt de seny perquè és el meu debut, no sé com respondrà el me cos i a més a més el recorregut no és per fer marca. Sortiré a 5:35 – 5:40 el km i si em queden forces passat el km 35 (cosa que dubto), ja tindré temps per córrer.
El temps sembla que no serà massa dolent. Uns 20º C de màxima (a l’ombra, és clar), cel mig ennuvolat i sense vent.
Em sembla bé lo de la foto, però la càmara se la deixaré a la meva dona, a veure si es capaç de fer-me alguna foto mig decent al recorregut (cosa que dubto) i tan d’hora no hi serà. Si no portem càmares, sempre podem comprar una de “usar y tirar” (Com es diu en català? “De fer servir i llançar”?). Això sí, a Correos (ara seu de la Comunidad de Madrid) quedarà tothom, coincidirem amb unes 2.000 reunions més.
No us oblideu de l’última pujada al km 39 (Plaza de Toros de Las Ventas), no seria massa dura en una altra cursa, però al final de la marató sí que ho pot ser.
18 d'abril de 2007 a les 12:50 #530118 d'abril de 2007 a les 12:55 #5302
homedferroMembreEi!!!
Només comentar-te una coseta…. intenta mantenir el ritme aquest tant bo de 5:30 – 5:40, jo en se d’un que del 20 al 30 no ho va fer, i al 38 se li va fer de nit
. Si vols apretar, que sigui l’últim tram!Ánims, força i a per ella !!!!
aquí esperem crònica…
18 d'abril de 2007 a les 20:31 #5316
AdolfoParticipantHola a todos. Alvarfanyez tendrías que hacerle llegar tu móvil a alguno de nosotros. Entre Juli y yo sólo nos falta el tuyo. Hemos utilizado el mp (mensaje personal) en algún caso y funciona muy bien. Si no hay otro voluntario ya llevaría yo la cámara. Seguro que al ritmo que te has marcado irás muy bien, si has hecho la Media a 4:50, en teoría podrías mantener un ritmo teórico sobre5:25 o 5:30 si has hecho el volumen suficiente y ejercicios de fuerza, según mi opinión. A partir del km 35 tu musculatura es muy importante pero lo es más tu fuerza mental. Ahí está el morbo y la dificultad enorme de la marathón independientemente de los ritmos que se marquen. Un abrazo para todos los valientes.
19 d'abril de 2007 a les 9:32 #5327
cargolParticipantHola companys:
Aixó ja ha arribat, espero que que us vagi molt bé a tots els que aneu a la Capital del Reino, disfruteu de la cursa.
Vaig estar a Madrid el dilluns de Pasqüa i no sé si es per la marató o perque arriben eleccions aviat però estava ple de brigades de treballadors arreglant tots els jardins de la ciutat que està maquísima.
Si no ha canviat el recorregut, el pas per la mitja a la Puerta del Sol es molt emotiva e inolvidable.
Bona cursa a tots i a disfrutar.
Salut i milles.
Abel19 d'abril de 2007 a les 11:08 #5330
JokerParticipantmolta salut i que la força estigui amb tots vosaltres valents/es!
19 d'abril de 2007 a les 11:35 #5333
jmarkalaParticipantHola companys,
Contiu estant cagat!!. Entre el`que diu l’alfarvanyez i lo Montoliu ja em fa mal tot.

Desprès d’una seriosa meditació , no sere tan valent com l’Adolfo i intentare a fer ……..el que pugi. Ara per ara em sento els bessona massa carregats.
salutacions i fins dillums ( el diumenge no podre dir ni pava)
salut i kms
19 d'abril de 2007 a les 11:49 #5336
rafameleroParticipantMolts anims als que aneu a la marató de Madrid!
Espero que tingueu un dia fantàstic.19 d'abril de 2007 a les 17:37 #5342
estefiParticipant
NO VULL POSSAR NERVIOS A NINGU……
PERO JA TINC EL DORSAL…… 😯
UNA AMIGA S´HA ENCARREGAT DE ANAR A BUSCAR-LO
…. JO EL DISSABTE ARRIBO MOLT JUSTA DE TEMPS..
😉 CREC TINC EL 74!!!!!
ARA FALTE SUAR-LO …….
NERVIS I JA GANES…
ESTEFI -
AutorEntrades
Heu d'iniciar sessió per repondre a aquest tema.