XXX Marató de Madrid (MAPOMA), 22-04-2007

• Aquest tema està buit.
  • Autor
    Entrades

Álvaro
    Participant

¡Que no cunda el pánico!
    Companys, una mica de seny. Fixeu-vos que l’escala vertical està molt i molt exagerada. Ja sabem que la marató de Madrid no és per fer marca, però aquest perfil enganya. Per exemple, la pujada del km 0 al km 5 és una pujadeta molt tendida i molt suau, igual que la pujada del 20 al 25. Això sí, és un recorregut “trenca-cames”, no penseu que Madrid és una ciutat plana.

Hi una parell de dificultats cap al final que convé recordar. Crec que sobre el km 35 hi ha una pujada molt “desagradable”, per dir-ho de forma suau (no ho conec personalment, però això diuen en algun fòrum). I guardeu forces, MOLT IMPORTANT, perquè al km 39 hi trobarem una pujada de uns 750 m bastant indigesta (aquesta sí la conec, però en cotxe), donat el punt on es troba. És fàcil de identificar, comença a la plaza de toros de Las Ventas. L’any passat va ser el primer cop que es va ficar al recorregut i molta gent va petar allà. Lo positiu és que si arribem vius a dalt ja tindrem la marató a la butxaca :D , el que resta es de baixada suau :D , per gaudir de la glòria que ens espera 8) .

Hola a tothom.
    Debuto amb aquest missatge al forum de km0.
    Com molts de vosaltres sóc un altre malalt de les maratons…tot i que ara mateix em trobo en hores baixes per una lesió las isquios que no acabo de treure’m del damunt.
    El cas és que llegeixo que hi ha molts valents que teniu intenció de córrer a Madrid. Mai l’he feta però l’he anat a veure algunes vegades: oblideu-vos de marca (la majoria ja ho sabeu), però prepareu-vos per viure una gran experiència. Sap greu reconèixer-ho però l’ambient és tan diferent al de Barcelona…Si algun dia n’aprenem…
    Molta sort.

jmarkala
    Participant

Ostres, ostres alvarfanyez,
    Perque ja estic inscrit a la MAPOMA , peró amb el que diu no se si anar a correr o a fer turisme per Madird ( que és molt interessant i una ciutat estupoenda).

De moment a dos setmanes de la marató ja no ho veig tan clar.

salut i kms.

albertbo
    Participant

Au va, jmarkala, no t’arronsis ara. Un paio curtit com tu…Ànimsss!!

montoliu
    Participant

i bon hora!

jmarkalaaaaaaaaaaaaa!!!!!!!!!!!!!!!! tioooooooo!!!!!!!!!!!

que?, ja començem amb la cagarela o que?

no totes les maratons han de ser planetes i acabar amb baixada, o que?
    ja ho diuen: hi ha de tot a la vinya del senyor.

si vols fer marqueta, anar descansadet i saludant al personal ja tens la de Donosti ò València.

així que ja ho saps: ni turisme ni osties: ens veiem a la sortida (i més tard a la arribada) i no hem parlem més!!!!!.

un saludo.

segarrenc
    Participant

Salut companys,

Excel-lent montoliu!!!!, no només en la faceta esportiva. Molt ben fet això d’apretar en jmarkala, apreta’l, apreta’l.

Una abraçada a tots.

jmarkala
    Participant

Val, Val,

Ja ho he comprès. Gràcies pels anims , però desprès de la bronca que em feu , suposo que quedarem amb el alvarfanyez i el Montoliu per fer unes birretes en la puerta del sol ? oi?.
    😆 😆
    Abraçades i kms

Álvaro
    Participant

(text sense accents, el meu nebot angles no se com ha configurat el teclat i no s´ho vull canviar)

jmarkala. Vols dir que encara tindras forces per aixacar unes "cañas" amb les seves "tapas"? 😉

Encara que estic "aco…..do" davant el meu debut, no es moment per dubtar.

montoliu
    Participant

i bon hora!

iepa!!!, que, com ho tenim aixó??
    vinga que ja s’apropa, aprofitem aquesta setmana que la que vé toca descansar.

un saludo.

segarrenc
    Participant

Salut companys,

Amb el que feu demà -tampoc importa massa- ja teniu els deures fets, començarà la última setmana que és la més neguitosa de totes. Voldries sortir més només per matar el cuquet, però toca reposar i recuperar. Moltes ganes de que arribi el diumenge, tranquils, en un tres i no res sou darrera la línia de sortida.

No perdeu el temps pensant en si havíeu d’haver fet alguna cosa més, si us falta algun km, algun entrenament ràpid, no vindrà d’això.

Una abraçada a tots.

Álvaro
    Participant

Ei companys,

Jo estic pregant als deus de les malalties perquè el constipat de la meva dona no m’arribi. De moment no em noto símptomes, però seria una jugada curiosa, si m’ho arribés a passar. La resta bé, amoïnat pels isquiotibials, els genolls i fonamentalment "ac…..ado", davant la meva primera experiència maratoniana.

homedferro
    Membre

tranqui!

per tal i tant com has entrenat, això ja ho tens!!!

preparat pels 195 metres més EXTRES que mai hagis fet!!!

Álvaro
    Participant

homedferro
    Es clar! No em preocupen els 195 m, per aquests ja estic preparat, fins i tot he preparat la celebració d’entrada en meta 😉 .

El cas és que s’han de fer 42 km abans 😆 😆

Gràcies pels ànims.

Álvaro
    Participant

Sembla que la predicció del temps per al diumenge no és dolenta, si més no, sense pluja:

INM

The Weather Chanel

montoliu
    Participant

i bon hora!

cagon tot, tot el cap de setmana fotut, acostipat galopant, el frenadol hem surt per les orelles. pero bé, ara no hi ha marxa enrera.

alvarfanyez: ja veuràs com faràs una bona marató: el fet de corre a la teva ciutat davant una pasada de gent t’animarà i de quina manera, ja ho veuràs.

A veure, als pocs que hi anem, com ho porteu?? quines pretencions teniu??,

jmarkala: que? com va la cagarela? hem de fer foto o que?

un saludo.

S'està mostrant 15 entrades - de la 16 a la 30 (d'un total de 54)

Heu d'iniciar sessió per repondre a aquest tema.