XXX Marató de Madrid (MAPOMA), 22-04-2007

  • This topic is empty.
  • Autor
    Entrades
  • #1802

    Álvaro
    Participant

    Ja està fet! Ja m’he inscrit a la 30ª edició de la Marató de Madrid :? .

    Ara sí que ja no hi ha solució, després de pagar 40 €, corro sigui com sigui (la pela és la pela, tants anys vivint a Catalunya … alguna cosa he après 😉 ).

    Bé, em sembla que la impressió és tan gran que durant una temporadeta no necessitaré laxants 😳 .

    #4297

    homedferro
    Membre

    no puc més que felicitar-te per la teva decisió!!!!!

    Ara, a entrenar i a per ella!!!!!

    #4303

    estefi
    Participant

    😯
    jo tambe ja estic apuntada a la marato de Madrid…. es genial!!!
    ja fa dos anys que la faig, hi ha molt ambient, i no es facil per que no es plana, pero…. val la pena suar el 42 km…. sort i a entrenar molt.
    estefi……..

    #4319

    Álvaro
    Participant

    Llegint alguna cosa escrita per homedferro em veia una mica retratat, perquè ja fa un parell d’anys que miro cap a la marató i sempre he trobat una raó per no fer-la :? . Imagino que això és com saltar en paracaigudes, per molt decidit que estiguis, sempre costarà de fer aquest últim impuls per llançar-se al buit.

    El llegir per internet moltes cròniques, comentaris i experiències sobre la marató, entre elles les vostres, ha fet que pugui veure-la molt més accessible.

    Ara ja està fet, només falta córrer 42.195 m 😯 .

    #4329

    montoliu
    Participant

    i bon hora.

    jo també hi aniré,
    la vaig fer el 2005, (era la meva 2ª marató), aquest any, peró, han canviat el recorregut, encara que pel que és veu continua sent bastant "durillo".

    l’animació en carrera és fantàstica, sobretot per la Puerta del Sol, la veritat és que impresiona.

    l’avituallament final: espectacular, amb barres de cervessa i tot!!!

    punt negatiu: dutxes, són "militars" amb tenda de campanya i cues kmetriques.

    enguany la sortida i arribada és fa en diferents llocs, no sé com m’ho faré per guardar la roba.
    estefi: si la vas fer l’any pasat en podries fer cinc centims d’aquest tema.
    gràcies.

    un saludo.

    #4350

    Álvaro
    Participant

    Montoliu
    Aquest any canvien el recorregut per segona vegada. Crec que al 2005 encara vas poder fer el recorregut "tradicional". Però va arribar Gallardón amb les seves obres i es veu que tot es va complicar. L’any passat van canviar i enguany tornen a canviar.

    El recorregut sempre ha de ser dur, perquè Madrid és una ciutat amb un relleu complicat, ja se sap que aquesta marató no és per fer marca.

    Amb el guarda-roba imagino que faran el mateix que a la San Silvestre: camions que es desplacen a l’arribada.

    #4371

    segarrenc
    Participant

    Salut companys,

    Vinga alvarfanyez, jo em canviaria per tu, estar en condicions de fer una marató d’aquí a un meset. Treu-te aquesta incertesa del cos i a disfrutar-la. Ara amb pors, i després d’aquesta et veig un addicte com molts dels que voltem per aquí.

    Una abraçada a tots.

    #4377

    estefi
    Participant

    :D
    MONTOLIU, el any pasat,el recorregut era diferent al que vam fer al 2005, el final era al retiro, al parc, i el recorregut, era molt diferent, per les obres de Madrid, no es pasava per Sol , pero era maco , sera que a mi sempre m´agraden tots….
    hi ha servei de guardaropia…i ben organisat, pots comptar amb ells…. es una bona marato, i una bona organitzacio….
    sort….

    #4380

    cargol
    Participant

    Hola companys:
    Molt bona sort a tots els que us heu animat a fer una de les grans que tenim a Espanya. Jo personalment tinc mnokt bon record ja que fa 2 anys va ser el meu estreno a l distància i amb tanta por que portava no vaig trovar cap muro, tot el contrari vaig disfrutar corrent-la i passant pels momuments. El moment més emotiu a la mitja passant per la Puerta del Sol, on la gent te fa un passadis com als ciclistes i amb la música de fons de "Carros de foc", encara tinc ara la carn de gallina.
    Recomanable l’hotel de l’organització perque et porten a la Fira del corredor a recollir el dorsal, a la sortida el día de la cursa i des de l’arribada a l’hotel.
    Endevant i a disfrutar.
    Salut i milles.
    Abel

    #4383

    Álvaro
    Participant

    S’agraeix la insistència en donar ànims de segarrenc.

    Cargol, jo vaig amb la mateixa idea, gaudir del recorregut per una ciutat sense cotxes, amb l’afegit que és la meva ciutat :D . Conec els carrers de la major part del recorregut. Això ajuda i estimula. He de dir que em fa molta més il•lusió que si fos València, Sevilla, Barcelona, París o Berlín (totes aquestes les tinc a la llista per quan toqui).

    Com a hotel per al cap de setmana jo més aviat triaré la casa dels pares 😉 .

    #4422

    jmarkala
    Participant

    Bon dia Companys,

    avui dissabte m’he inscrit a la MAPOMA. Així que sirem una colla de KM0 que anirem.

    Si voleu fer alguna tiradeta algun diumenge ho diu i ho farem.

    Salut i kms

    #4621

    Álvaro
    Participant

    Ei companys. Com ho porteu? Jo vaig fent, ahir sessió de massatge per descarregar una mica, que ja no sóc un nen i estic rovellat :? . Aquest cap de setmana es presenta amb moltes activitats familiars i hauré d’entrenar a hores estranyes. Potser hauré de fer la tirada llarga al vespre, sense llum i no sé si gosaré sortir pel Canal de Pinyana a les fosques, no sigui que acabi fent natació pel mateix preu 😉 . No sé ben bé que faré, però no descarto estar-me dues horetes corrent a la canalització :( .

    Aprofitant que comença la Setmana Santa i estarem de visita familiar, faré la Mitja Marató de Madrid el dia 1 d’abril, tres setmanes abans de la marató, tal i com s’ha posat de moda últimament (també ho fan a Barcelona, si no vaig errat). El circuit és favorable per fer marca, sobre tot els últims 7 km que són de baixada, suau però baixada al cap i a la fi :) . Rodrigo Gavela ens demana trencar la barrera d’1h 45min per aspirar a baixar de les 4 h a la marató i jo que sóc molt obedient, apuntaré a 1h 43-44 min, ja es veurà.

    #4770

    montoliu
    Participant

    i bon hora!!!

    AVIS!!!: A tots els que penseu fer "marca" al marató de Madrid: cliqueu i mireu el perfil: 😯 : que Déu ens agafi confesats (sobretot a partir del km24) :? :? (el kilometratge està en milles, podeu canviar-lo a km a la pestanya de dalt)

    http://www.runningahead.com/maps/30aa0531596e4303883567b032aa5c45

    vinga vinga que aixó ho tenim xupat!!

    un saludo

    #4781

    jmarkala
    Participant

    Ostres Montoliu,
    No hi havia caigut en aquest detall. A mi ja se’n farà pesat a partir del km 16 al 24 ( tot pujada).

    Ara per ara ja no se si anar o tornar o dedicar-me a fer turisme.

    Ja ens animarem mutuament.

    salut i kms

    #4783

    bru
    Participant

    Ieeeps,

    no fotis!!!! això no te marxa endarrera jmarkala….cap a la sortida el primer!!!!! 😆
    aaaaah….i a partir del Km 26, us deixeu anar i llestos… 😉

    Per cert jmarkala, no treguis els ulls de vista amb al montoliu…a veure quin secret te guardat aquest xiquet.. 😉

    Salut

S'està mostrant 15 entrades - de la 1 a la 15 (d'un total de 54)

Heu d'iniciar sessió per repondre a aquest tema.