XXX Marató de Madrid (MAPOMA), 22-04-2007

• Aquest tema està buit.
  • Autor
    Entrades

segarrenc
    Participant

Salut companys,

Ara si que suposo que els primers esteu apunt de marxar. Molts ànims a tots i sort. No fa falta recordar-vos que l’entrenament que he feu us ha de fer assolir la marató sense problemes. Ara ja és més qüestió de cap que de cames. Deixeu l’ansietat amb el tret de sortida, escolliu el ritme adequat, no feu canvis bruscos…..i al sac!!!

Comença per Madrid la voràgine maratoniana que durà tres setmanes seguides companys del fòrum a Madrid, Empúries i Gasteiz. Quin tour de force més bonic!!!

Quina enveja més sana!!! Esperarem les cròniques.

Una abraçada a tots.

Hache
    Participant

estefi, jmarkala, adolfo, montoliu, us desitjo a tots una molt bona MARATÓ a la Capital de l’Imperi, però permeteu-me que li envii ànims especialment al nostre embaixador a Madriz l‘alvarfanyez, noi aixó ja està fet, a gaudir de la cursa sense cap pressió i a engrescar als que, com jo, no hem debutat en aquesta distància. Espero amb interés totes les cròniques, però la teu èxit en especial.

Una abraçada a tots, i sense pors, que com diu un amic meu; NO SE PUEDE TENER MIEDO Y ESTAR EN LA CÁRCEL 😆 😆

Ànims valents, una abraçada;

Jose H

Álvaro
    Participant

Hache,

Quina responsabilitat em tires a sobre! Vols dir que tanta pressió no m’afectarà? :?

Normalment no em poso massa nerviós abans dels grans esdeveniments, però porto uns dies que cada cop que me’n recordo del que m’espera noto no sé què a l’estómac.

Em ve al cap aquell acudit del paracaigudista al que li va fallar el paracaigudes i els seus companys el cridaven “Obre el d’emergència! L’anella és a l’altura dels ous!” i ell contestava “No la trobo! No la trobo!” mentre amb les seves mans buscava a l’altura de la gola.

I ara, la secció d’excuses. Va començar la meva dona amb un constipat, després va ser el gran que va començar amb mocs, ahir li va tocar al petit i avui sembla que m’ha arribat l’hora. Ja veurem cap a on evoluciona això.

Bé, "Alea jacta est"

montoliu
    Participant

i bon hora!

vinga nois que ja la tenim aquí!!!. "la cosa esta que arde".

Alvarfanyez: tu tranquil, tal i com has entrenat, ni acostipats ni punyetes: tu surt a disfrutar i … "¡prueba superada!". sobretot, sobretot, sense agobiar-se.

a veure si ens respecta el temps.

ens veiem a Madrid.

un saludo

montoliu
    Participant

ah!

Alvarfanyez: ……i quan pasis per la puerta del sol…… ja t’ho sentirem a dir, ja.

un saludo.

Artur42
    Participant

MOLTA SORT A TOTS ELS MAPOMA’S DEL KM0 PONENT.

Álvaro
    Participant

(text sense accents)

Montoliu,

La Puerta del Sol! I mira que mai no he anat a menjar-me el raim la nit de cap d´any. I el que ens quedara encara quan passem per alla!!

A canvi, per compensar l´animacio de la Puerta del Sol, del km 36 al 38 anirem per la tapia del cementiri de La Almudena (el mes gran de Madrid), per si t´agafen pensaments negatius.

bru
    Participant

A DISFRUTAR I QUE TINGUEU TOTS MOLTA SORT !!!!!!!!

Crit
    Membre

Canviem de fil, n’hi ha un d’obert de cròniques.

Aquí

S'està mostrant 9 entrades - de la 46 a la 54 (d'un total de 54)

Heu d'iniciar sessió per repondre a aquest tema.