XXV Mitja Marató de Sitges, 13 gener 08
- This topic is empty.
-
AutorEntrades
-
6 de novembre de 2007 a les 8:04 #2014
CritMembreBon dia,
He visitat la web de la cursa i té una cara molt maca. És una cursa d’aquelles per cremar els torrons i preparar la màquina per Borges i/o Granollers. Mitja rapideta amb tendència a pujar una mica a la primera meitat i llarga baixada en recta amb mil corredors de cara.
Al gener també és un moment d’aquells en què hom necessita sortir a buscar el sol. Si no hi ha res de nou, tinc ganes de repetir.
6 de novembre de 2007 a les 9:37 #9675
SedParticipantLa he fet dos cops, la organització no mata. Li falta un mica de tracte familiar, és una mica insípida.
Potser el lloc, la platja, el recorregut ràpid, els bons temps, fan que m’acavi agradant.
Ho tinc malament per anar-hi, però possiblement fagis gestions per participar-hi.
Ah! Hi tinc la meva marca personal, llàstima que no la pugui agaar com a bona.
SAlut!
6 de novembre de 2007 a les 10:13 #9681
danicParticipantAquesta la tinc apuntada a l´agenda.
Es una mitja que m´agrada, tampoc no se dir el perqué, suposo que deu ser pel mar i l ámbient que hi ha.Normalment es corria molt en aquesta cursa, jo ja fa dos anys que no la faig i no se si s´ha canviat alguna cosa.Salut
7 de novembre de 2007 a les 18:21 #9709
ballakParticipantJo en principi també tinc pensat anar-hi encara que nomes sigui per veure el sol.
8 de novembre de 2007 a les 8:29 #9718
SedParticipantBallak , com va anara per Atenes.?
Suposo, que pedra, pedra i més pedra.
Salut!
9 de novembre de 2007 a les 18:48 #9772
ballakParticipantJa tens raò, però una experiencia mès, la marato dureta pero fent-la com un entreno molt bè.
Ens veiem dissabte.
10 de novembre de 2007 a les 18:48 #9795
KarriParticipantJo la vaig fer l’any passat i hi vaig fer la meva marca personal.
Té una pujadeta sostinguda d’anada cap a Sant Pere de Ribes, però si et gradues bé a la tornada pots volar…
En principi aquest any no la faré, ja que aquell dia vull correr la de 10Km de Sant Antoni a BCN a veure si aconsegueixo el sub40
26 de novembre de 2007 a les 19:10 #10171
bruParticipantIeeeeeeeps,
Mitja ràpida, vora el mar, convida a passar tot el dia a Sitges 😉
Ja estic inscrit. Serà la meva tercera edició. Ens hi veiem 😆
Salut
2 de desembre de 2007 a les 0:51 #10340
jordigràciaParticipantEi, ens tornarem a veure.
Hi ha canvis; organització (ja era hora) i recorregut, però la pujadeta de la carretera no canvia.
Bona mitja per desengrassar i alleugerir els torrons. Acostuma a fer bó, encara que dos anys enrera va caure el diluvi.
Au, vinga, que s’acumul.la la feina
4 de desembre de 2007 a les 12:13 #10402
gorka1Participant1000 corredors de cara a la baixada! Això en crit! Altres ens hem de conformar amb uns quants menys. Aquest any han canviat l’ organització, a veure si millora.
És el tipus de perfil que m’ agrada per una Mitja. Si tot va bé serà la meva primera cursa del 2008.4 de desembre de 2007 a les 23:53 #10420
bodiParticipantRes millor que córrer una bona mitja abans d’anar-me’n a Xile. Una mica justet, però tot ho farem. Una altra avaluació….potser la mínima per NY?
"Hasta aquí puedo leer" 😯 😆 😆 😆 😆Salut….i república!
24 de desembre de 2007 a les 17:51 #10716
CritMembreUieps,
També en aquest cas estic al dia i he pagat la inscripció, els interessats tampoc esperin gaire.
Salut
30 de desembre de 2007 a les 23:54 #10837
Artur42ParticipantInscrit a Sitges. Una altra cosa serà arribar. Des de Berlín no he tornat a fer cap cursa i només he pogut rodar tres o quatre dies molt suaus, però el genoll ja ha tingut prou temps per recuperar-se. O això penso jo 🙄 .
Salut
31 de desembre de 2007 a les 12:27 #10843
By KedsParticipantInscripció feta……..i em sembla que també serem una bona colla de km0’s……… a la vora del mar…………
Salutacions.
31 de desembre de 2007 a les 13:55 #10848
homedferroMembreja en podeu sumar un més!
incripció feta… tremola By_Keds… tindras una ombra pegada a tu… :mrgreen::mrgreen::mrgreen:
-
AutorEntrades
Heu d'iniciar sessió per repondre a aquest tema.