XXV Mitja Marató de Sitges, 13 gener 08

• This topic is empty.
  • Autor
    Entrades
    Quim-Imma
    Participant

Nosaltres també ja hi estem inscrits. I coneixem un lloc per dinar……. 😆

Si algú s’hi apunta, aviseu-nos!

I BON ANY a tots els km0.

Arctos
    Participant

Bones,

Quin grupet que s’esta creant de kms0 per anar a veure el mar, el sol i les temperatures litorals.
    Jo m’agradaria anar però hem fa molta mandra tenir que anar fins allí….a veure si abans del dia 10 arroplego forces i m’apunto al grupet.

Salut

Crit
    Crit
    Membre

Artros,

Vine i correràs com mai, és rapidíssima….

Salut

baldato
    Participant

Otro que va para allá.

Llevo unos días, que empiezo a tener un capital invertido en inscripciones :? . Empiezo a poner especial atención en poner el pie bien recto cuando piso, porque como me tuerza el tobillo 😉 :D

Nos vemos por allá abajo en una carrera nueva para mi. Me imagino que no habrá niebla ¿eh?

Artur42
    Participant
    Quote:
    Nosaltres també ja hi estem inscrits. I coneixem un lloc per dinar……. 😆

Si algú s’hi apunta, aviseu-nos!
    .

No sé si hi haurà prou espai en aquest restaurant, però si és així podríem fer un Dinar Km0.
    Quim-Imma, si teniu contacte amb el restaurant i podeu demanar si ens farien una taula -o dues o tres- que poguessim estar plegats, seria perfecte. Ja direu, jo de moment m’apunto al Dinar Km0

Dinar Km0 Sitges-08

Artur, Sílvia i Júlia (3)

Crit
    Crit
    Membre

Dinar Km0 Sitges-08

Crit i Cris (2)

Salut

p.s: Madjoker i Arctos, us hi esperem, no us tanquin les inscripcions.

Joker
    Participant

Bé, tot i que no estaré tant fi com a Mollerussa, ja estic inscrit!

Poder una barqueta que va quedar encallada a Mollerussa podrà navegar alegrement per la costa del Garraf… 😉

Dinar Km0 Sitges-08

Crit i Cris (2)
    Madjoker&Àngels (2)

Artur42
    Participant
    Quote:
    Poder una barqueta que va quedar encallada a Mollerussa podrà navegar alegrement per la costa del Garraf… 😉

🙄 La meva barqueta està pitjor que el "barco de Chanquete". Sortirà i, si fa bon vent, potser fins i tot arribarà.

Salut

bru
    Participant

Ieeeeeps…

3 més pel dinar….

Dinar Km0 Sitges-08

Crit i Cris (2)
    Madjoker&Àngels (2)
    bru, Nuria i Joana (3)

Artur42…espero que vagis millorant la teva barqueta que si no…sols faltaria que sentíssim cantar a mitja cursa…"del barco de Chanquete, no nos moveran, del barco de…" 😆

Salut

Artur42
    Participant
    Quote:
    Artur42…espero que vagis millorant la teva barqueta que si no…sols faltaria que sentíssim cantar a mitja cursa…"del barco de Chanquete, no nos moveran, del barco de…" 😆

Potser sí que em sentiràs cantar això, però ja serà després de dinar :P

Salut

Quim-Imma
    Participant

Companys, ja tenim feta la reserva a "El Mascaró", a 1 ‘ de l’arribada :P . L’hora: 14 h. Va bé? (Ho podem canviar).

Els qui us hi vulgueu sumar, teniu temps fins al dia 10. Animeu-vos, que serem força colla!!!

Plat per llepar-se els dits:
    arròs caldós amb llamàntol.

bodi
    Participant

Ui, aquestes barquetes…., ja se sap a hores d’ara tothom plora, que si això que si alló, res home, res, a Sitges un passet més. "Per nadal, un pas de pardal, per sant Esteve,un pas de llebre….pel 13? ….Tots fem festa 😆 😆 😆 😆

El dinar 😥 , ostres el dinar 😆 , no serà un diumenge complert, però que hi farem, tornarem a coincidir.

Artur42, jo et veig "estupendu", sobretot per cap d’any, renoi quina elegància 😉

Madjockeeeeeeeeerrrtttttt, deixat de "collunades" i gas. De pare noel, a rei, a sub1h.30?

Salut….i república!

Neus
    Participant

…..m’he inscrit a la cursa i ens apuntem al dinar.
    Ens hi veiem.

Crit i Cris (2)
    Madjoker&Àngels (2)
    bru, Nuria i Joana (3)
    Neus, Bernat, Anna i Alícia (4)

Joker
    Participant
    Quote:
    Madjockeeeeeeeeerrrtttttt, deixat de "collunades" i gas. De pare noel, a rei, a sub1h.30?

Ep! No sé si recordes que el sub1h30, ja el vaig fer a Mollerussa(1:29:12!) :wink:…

…el que no veig gens clar és repetir-ho a Sitges… 😳

Artur42
    Participant
    Quote:
    Ui, aquestes barquetes…., ja se sap a hores d’ara tothom plora, que si això que si alló, res home, res, a Sitges un passet més. "Per nadal, un pas de pardal, per sant Esteve,un pas de llebre….pel 13? ….Tots fem festa 😆 😆 😆 😆
    Artur42, jo et veig "estupendu", sobretot per cap d’any, renoi quina elegància 😉 !

Amic Bodi, la barqueta ja fa dies que no surt a "pescar".
    Sitges serà la primera prova i, pel que es veu, si no "piquen" les sardines, "picarà" el llamàntol.

Salut

p,s: si necessiteu pinya per a la verda, sacrifico el dinar 😉

S'està mostrant 15 entrades - de la 16 a la 30 (d'un total de 89)

Heu d'iniciar sessió per repondre a aquest tema.