XX Mitja Marató i 10 km de Balaguer (24-2-08)
- Aquest tema està buit.
-
AutorEntrades
-
23 de febrer de 2008 a les 13:58 #12338
SaltamartíParticipantPriimerament, aquest teclat no em funciiona bé ii he de esborrà les lletres que sobrern ii ho deiiixo per un altre dia.
Estomiiix ! viinga ànims i a pedalar per la recuperació.
Una altra cosa, jo sempre acostumo al arribar riure sense esforç, ja surt sol, la qüestió seriia si en el moment de la foto estic rient o no. De fet pot ser que faci tota la cursa amb alguna rialla, però eencara no m’ha casat ningú amb un somriiure d’orella a orella. A veure a les fotos. EEeh però haureu de fotografiar a tothom perquè jo porto samarreta sense club i com no em coneix els fotogràfis doncs no em pillen casi mai. Ara, si feu una foto al que arribi amb 1:35:32 em pillareu a mi. De totes formes si en la classificació no hi posa Xavier Martí no serè jo. Tranquils si surto amb 1:40 tampoc em trobareu decebut. je je je.
Carai d’ordinador ja funciona bé… La t la la i. Doncs no deu ser del teclat.
Viinga joe! unu altre cop.
Viinga fiins a Balaguer.
A córrer!
23 de febrer de 2008 a les 15:28 #12339
xavi19Participanttranquil stomix,
cuida’t i recupera els genolls, ja hi haurà temps per debutar a una mitja, després de veure la progressió que has tingut des de la cursa de tèrmens, no vulguis forçar ara
a puigverd et vaig veure molt bé, això sense parlar de la nit anterior 😈
, sinó t’haguessis surtit a la classificaciósalut
23 de febrer de 2008 a les 16:37 #12341
CritMembre10.15 amb l’arc de sortida a l’esquena
23 de febrer de 2008 a les 19:16 #12343
JordiParticipantCompanys:
Molta sort a tots!!!
Aquest any no pot ser pel tema de la marató de Barcelona i el ditxos pla d’entrenament.
Balaguer és especial per a mi. Aquí em vaig estrenar fa tot just 2 anys, i vaig descobrir que podia correr mes de 10 km.
Que disfruteu força!!!
24 de febrer de 2008 a les 16:11 #12352
PontsicàParticipantGran ambient a Balaguer aquest matí. Bon temps i molts de km. La cosa ha anat força bé però a hores d´ahara encara no se que he quedat ja que no han penjat les classificacions en acabar (l´enllaç que posa a km0 es la classificació de l´any passat!) El meu temps 1:31:15 aproximadament, prou bé per ser el meu debut en una MItja. A més he conegut la Marta i la Lagartija
molt majes les dues! i tambè l´Arctos un krack que ha baixat de l´1:20Ara a recuperar, escoltar el futbol i a la tarda penjaré la crònica i moltes fotos que ha tirat mun germà al Blog. Com sempre els que us hi vegueu retratats, m´ho dieu i us les passo gustosament.
I a veure si surten les classificacions…jejeje salut!
24 de febrer de 2008 a les 18:44 #12353
CritMembreBones,
Una altra mala jornada i ja en van unes quantes… i pensar que fa un any era capaç d’un sub-3.
Bé, entrenament de 14 km i la resta al trot, arrossegant-me.
Gràcies al Bru, pel relleu dels primers km’s (tens Roma al sac!), al Balasch per portar-me fins l’11 (ben calculada) i enhorabona a tots. Això de l’Artos… vigila que si guanyes bcn et faran pixar en un pot 😉
Al madjoker paciència, el dia que et proposis suar en una mitja faràs 1.25 😆
Salut a tots, sou una gent fantàstica, deixeu que us ho digui.
Crit
24 de febrer de 2008 a les 19:06 #12354
ArctosParticipantBones,
Ja veig que no he sigut l’únic que avui l’hi ha tocat un dia pestós, per patir i deixar el gaudiment per un altre de millor.
Crit estir segur que continues tenint el sub-3 però de tant en quant venen cicles on res surt bé, i de cop i volta, sense sapiguer perquè, et surt una super-cursa i tot torna a la normalitat….tens molt bon coco i ja veuras com aviat tornes a fotre canya 😉 .Per la meva part ho resumire tot dient que ha sigut la meva pitjor edició de Balaguer, però ja vindran de millor, o això espero.
Un plaer retrobar a tota la tropa de km0 i fins a la próxima.
Salut
24 de febrer de 2008 a les 19:43 #12355
MACH3ParticipantBones,
Doncs jo em penso que soc un dels pocs Km0 que ha fet la de 10 km i m’ha anat força bé:aproximandament 45′ 30”, estic tant emocionat que a hores d’ara encara no he borrat del temps del crono !!!!
Ah !! la coca i el pa de pessic de l’arribada extraordinaris. Us n’ha quedat pels de la mitja ??? je, je24 de febrer de 2008 a les 19:45 #12356
CritMembreSalut
24 de febrer de 2008 a les 20:18 #12358
baldatoParticipantQuote:Bones,Ah !! la coca i el pa de pessic de l’arribada extraordinaris. Us n’ha quedat pels de la mitja ??? je, je
Muy gracioso tu, eh?. Pues NO, no nos ha quedado
. Al menos cuando he pasado yo las cajas estaban vacías. Quería coger un trozo para la nena y al final se ha tenido que conformar con las galletas de la bolsa…Lo malo es que esto es sólo una anecdota al lado del desastre que puede haber sido hoy. Calentando, sin mediar piedra, bordillo, agujero, resbalón, giro, ni nada me ha hecho clac el empeine. Me he llegado a plantear no salir, pero tras unas zancadas, cualquiera se resiste a salir con el ambiente, cambiado… Hasta el km 12 casi me he olvidado del dolor, pero entonces, de golpe he tenido que parar; pis, un poco de movilidad de tobillo y, ¿que cñ haces aqui? ¿cómo vuelvo a balaguer?; he vuelto a correr, al principio despacio y con dolor, pero tenía frío, y he vuelto al 4,20-4,40 de toda la media, olvidándome otra vez del pie. Hasta que he pisado la hierba artificial, donde no se si por los giros, o por el cambio de superficie se me ha despertado de nuevo.
A estas horas, en frío ya, tengo dificultades para andar y veo peligrar seriamente barcelona.
A ver como me levanto mañana y me lo haré mirar, a ver si se puede recuperar para bcn.Muy grave no debe ser, porque he podido seguir corriendo, pero ahora duele mucho al andar. Si alguien lee esto y tiene esperiencia similar agradecería mucho cualquier consejo. El dolor es justo delante del hueso del tobillo por la parte interna del pie.
Perdonad el rollo, pero estoy muy preocupado y tenía ganas de escribirlo.
24 de febrer de 2008 a les 20:39 #12360
SaltamartíParticipantBuenu, doncs jo no he viist cap problema, hem sortit com em pogutt, però no
hii veiig cap problema.La coca, jejeejee, pels meus fiills si que els hi ha tocat, tiinc tres fills ii com els havia apuntat a les curses doncs els hii ha tocat coca xocolata rotuladors
tovallola ii no se que més.La cursa, no me sentiit massa fort a partir del kiilòmetre 8 he perdut el ritme però he fet el meu rècord personal 1:41:30 més o menys ii allò dels 1:35:32
Ni de conya, buaaaa, tants càlculs per res, hem falten 2000 kilòmetres encara. La pròxima, em conformo amb 1:41:29 jeje.He conegut algun soci, molt bé. A per la maratooooo. Jo faré Castells.
AAA, surto a les dues primeres fotos ii alguna més, sóc el 161. Aquesta vegada miiau pillati.
Una salutació al home de ferro i el Kaiser que hi he parlat. Potser necessitava la calculadora noiis! 1:41:30 🙄
A veure les classifiqui quin temps sortirà.
Salut!
24 de febrer de 2008 a les 21:13 #12362
PontsicàParticipantCrònica de la cursa penjada al meu blog. I tambè tinc unes 150 fotos, si em dieu el dorsal possiblement us hi trobi i us les passo.(al blog només n´he penjat 50)
X cert hi ha rastre de les classificacions de la Mitja?
Salut!
24 de febrer de 2008 a les 21:55 #12363
PICOParticipantEIHPSSS……………
primer de tot enhorabona a tot-hom, dona anims a en crit que segurament deu de ser degut a la grip que vas pasar i de ben segur que amb descans i entrenament adecuat tornes ¨por tus fueros¨.
Baldato no et preocupis l´unic que et recomano es molt descans visita al fisio i el diumenge a reventar barcelona pero sobretot descans.respecte a la cursa d´avui al final mes o menys 1, 28h, no he conseguit el meu objectiu. he rodat sol tot el rato sense referencies i bueno podia haver anat pitjor.
molt de gust d´haver conegut avui al hache i agulletaman.
hache sobretot recorda a bcn de anar menjant algo durant la marato t´ho
dic per experiencia. vinga sort.PD sort,per a tots els que os enfronteu a bcn el diumenge.
salut força i kms
24 de febrer de 2008 a les 22:15 #12365
topedetioParticipanton son?
24 de febrer de 2008 a les 22:22 #12366
PontsicàParticipanttopedetio, simplement no hi son…ho trobo una mika imperdonable la veritat, en una cursa d´aquesta importància…
-
AutorEntrades
Heu d'iniciar sessió per repondre a aquest tema.