XX Mitja Marató i 10 km de Balaguer (24-2-08)
- Aquest tema està buit.
-
AutorEntrades
-
25 de febrer de 2008 a les 22:03 #12406
baldatoParticipantQuote:Jo he corregut amb un gps. del qual em refio al 100%, i la mitja m’ha donat 21,500 metres. Si de cas ja passaré el perfil de la cursa quan el descarregui a l’ordinador.
Salutacions.Mi gps, que es nuevo y aún está en observación, ha dado 21,48. Al leer vuestros comentarios he repasado los parciales. La diferencia más espectacular es entre el 21 y el fin: 223 metros 😯 (¿podría ser que no contasen el trozo de dentro del campo de futbol?). Los demás km están más o menos bien, predominando 10, 20, 30 y hasta 70 (el km 21) metros al alza, por tan sólo 3 parciales por debajo de 1 km, el mínimo de 985 metros.
No le había dado más importancia, pues en la tirada larga de hace 15 días comparábamos con homedferro la velocidad instantánea que nos daban su gps y el mío, y acabamos bromeando diciendo que mi gps corría más…
25 de febrer de 2008 a les 22:10 #12407
kaiserParticipantAdolfo, MESTRE!!!!
Em comprometo a seguir esforçant-me i a seguir disfrutant!
Gràcies altre cop a l’Agulletaman, l’Homedferro i l’Adolfo per una cursa inoblidable!
Una abraçada
26 de febrer de 2008 a les 1:49 #12417
HacheParticipantSensació estranya la que he tingut diumenge a Balaguer, però en justícia us he de dir que en general, m’ha deixat més fred que una altra cosa.
En positiu
Com sempre saludar a la gran família de km0.
Conèixer a en PICO, AGULLETAMAN, i NEUS, un plaer companys.
En negatiu
Poc ambient en general, potser perquè venia de fer mitges més multitudinàries, però vaig trobar poca o nul·la animació, i poca o nul·la participació/implicació ciutadana.
El trànsit, ja ho ha comentat l’Adolfo, i es va comentar també l’any passat, no sé si és molt complicat o no tallar totalment al trànsit una carretera durant un parell d’hores, però el que passin cotxes en sentit contrari, i sobretot algú que es va colar i va passar en el mateix sentit de la cursa em va semblar molt perillós. Algun dia ho podem lamentar.
La meva tornada des de Sant Llorenç a Balaguer totalment sol, no em vaig poder afegir a cap grup, i se’m va fer molt pesada la segona part de la cursa.
L’avituallament, no només es van quedar sense coca els que van arribar al final, als que vàrem arribar per la meitat tampoc ens hi va tocar. Falta de previsió???, no ho sé, però el de sempre, si tots paguem lo mateix, a l’arribar també volem lo mateix.
La meva participació en general, va haver-hi un punt, quant anava tot sol de tornada de Sant Llorenç, que veritablement no sabia que estava fen allà, ni perquè havia anat. La prudència i els companys em dictaven que sortís a “passejar”, una rodada en companyia i a ritme molt suau. Què voleu que us digui, jo això no ho se fer, o em quedo a casa, o dintre de les meves possibilitats, si vaig a una cursa surto a donar-ho tot o quasi tot. Però l’objectiu era una setmana desprès, realment no sé que hi feia allà.
La distància, no és el més important, però si corro una cursa de 21,500 que ho diguin com va passar l’any passat a Valls, i no passa absolutament res. Jo no tinc GPS, però per la meva moral de cara a Barcelona, no és lo mateix acabar en 1:38:15 que haver-ho fet en quasi 2 minuts menys. A hores d’ara, com no ho sé m’he de quedar en que la distància era la correcta. El meu temps no és per llançar coets.
Sento ser crític, i perdoneu si he molestat a algú, de vegades les coses i la vida en general son un estat d’ànim, i potser diumenge en acabar, el meu estat no era el més adient, però hem d’explicar les coses tal i com les sentim.
Fins aviat.
Ps. Por cierto Baldato, espero que no sea nada lo tuyo y que nos podamos ver en Barcelona. Salud.
26 de febrer de 2008 a les 8:53 #12420
homedferroMembreEp !!! nois !!!
Sembla que la distància era un pel superior a la reglamentària, doncs el gps que duia va acabar marcant 21.450, que més o menys és el que ha marcat a tothom. Llàstima perquè era un tema que se presumia ja superat en aquesta cursa… potser el canvi de circuit ha influit més del que es pensaven. Personalment no m’agrada gens que em facin donar un tomb de 180 graus, preferia molt més la volteta per dins de Sant Llorenç. També crec que es un encert acabar dintre del camp de futbol, dona una altra dimensió al final de cursa.
Parlant de cursa, vam convenir amb el mestre Adolfo d’anar xinoxano, sense forçar la màquinaria i anar amb en Kaiser en busca del seu objectiu: menjar pasta gratis!

El circuit no es ni pla, ni deixa de ser-ho, i pel que sembla, la de diumenge no va ser una bona cursa per ningú, doncs tots ens vàrem quedar a un ai! dels objectius. El que encara dona més relevancia als 5 minuts baixats!El que si em fot es quedar-me sense coca !!!!! Em van "obligar" a fer un atracament a la xocolata…. 😈 😈
Molt bé el guardabosses, els vestidors, l’entrega de pitralls … quasi tot molt bé. Aquest anys sembla que van obrir al trànsit massa d’hora! coi que no ve de mitja hora! I respirar el tuf d’un cotxe que portes just devant no fa cap gràcia!Lagartija, Marta, lo vostre va ser un vist i no vist!
26 de febrer de 2008 a les 16:02 #12431
IvanParticipantTema de la coca: Jo no la vaig provar pq no soc gaire de "dilces", si vaig provar la tarta de poma, potser haurien d’haver ficat un control a l’hora de quantes peces es podien agafar, pq algún portava les mans plenes. Personalment no m’agrada menjar just després de correr. Pero tot tenia tan bona pinta. Si em va agradar poder agafar l’aigua lliurement, i no que avegades només et donen una ampolleta de 33cl.
En quant a la cusa, fantàstic acabar al camp de futbol, em va fer sentir en un gran estadi.
Tema circulació de vehicles, només dire que a falta de 1,5 km, a punt d’entrar al poble, quan agafes no se que carretera que al cruce etaba ple de polis donan pas, i amb conos al mig, em va passar un home gran, amb un 305, a tota pastilla, a nomes 1m de mi per l’esquerra. Tb aixi va passar al grup de 3 que anaven just davant meu, molt perillos per la nostra integritat. Crec que lo normal hagues sigut donar pas alternatiu pel mateix carril.
De tema de passar-te ràpid Arctos, es que a partir del km 17 vaig deixar al meu company per acabar amb bon gust. Jo vaig disfrutar molt, casi mes que quan surto a tope des de el principi. No se quan, pero faré una altra mitja.
Jo li treuria 1:30min a totes les marques.
Saludos.
26 de febrer de 2008 a les 19:43 #12440
bruParticipantIeeeeeeeeeps,
Com cada any a Balaguer, retrobament de molts km’s 0 i gran foto…això es lo millor, ja som una gran família!!! 😉
Destacar el conèixer l’agulletaman , veure la Neus desprès de baixar de Pont (ens veurem ben aviat), veure les últimes sensacions dels valents maratonians de Barcelona, i observar com en crit, s’està encara reservant, de ben segur que aviat no podré ni veure-li lo culet de lo rapid que anirà…i si no, ja ho veureu…..
Per cert, el que ara vola literalment es l’amic Arctos…aprofita aquest estat de forma, però sigues prudent a Barcelona.
En quant a l’organització, sens dubte, hi va haver les mancances que ja s’ha comentat i que haurien d’intentar anar corregint de cara els propers anys.
Sens dubte, la part final, a partir del km 21, era excessivament llarga, diria que vàrem fer més de 300 metres de propina .

La cursa, per mi era l’últim test abans de la marató de Roma, d’aquí tres setmanes, i el dono per bo. Si es cert que em volia aproximar més a 1.20, però ja m’està bé aquest 1.22, desprès de tot l’entrenament que porto aquests dies. 😉 😉
Salut i per molts, diumenge a Barcelona a tope!!!!
28 de febrer de 2008 a les 15:00 #12491
SaltamartíParticipantBona tarda,
Noi Matjoker, he que ets tu que estàs al meu cantor agafant-me en la cursa de Balaguer?
M’havies d’agafar més fort home que a la segona foto em vaig escapar.
-
AutorEntrades
Heu d'iniciar sessió per repondre a aquest tema.