XX Mitja Marató i 10 km de Balaguer (24-2-08)

• Aquest tema està buit.
  • Autor
    Entrades

topedetio
    Participant

considero IMPERDONABLE que la gent s’estigui trencant les cames corrent per els mons de deu, entrenant, patint, pagant una inscripcio i despres resulta que no podem consultar les classificacions per l’internet…companys lleida es així, som de poble i cutres. Pero entre tots ho podeu fer molt millor. Si fossim a bcn segurament a l’acabar la cursa ja estarien les classificacions penjades a la xarxa, pero com que som de lleida aqui no passa res…pero es (i repeteixo) IMPERDONABLE.
    Els organitzadors haurien de patir una mica mes…la cursa no s’acaba quan arriba l’ultim a meta, la cursa s’acaba quan tots arribem a les nostres cases i mirem a la xarxa…avui es així..

esque estic emprenyat amb el cutrerio lleidatà i mira que soc de tarrega…i cutre tambe pero ….

Joker
    Participant

Companys, no us poseu nerviosos.

Els companys de Balaguer ja ens informaven en el seu tríptic que els resultats els penjarien a la seva web el dia 25, és a dir demà. Per tant, ja estàvem avisats fa dies.
    Vegeu el tríptic a la secció Calendari–> Mitja Balaguer de la nostra web.

També he de dir que, en altres curses controlades per Championchip, els resultats es publiquen a les poques hores. Potser l’organització ho podria tenir present en futures edicions. És veritat que per a molts la cursa s’acaba després de repassar classificacions i veure les fotos.:wink:

topedetio
    Participant

be, els nervis doncs els deixarem a casa fins dema…
    de totes maneres seria tot un detall…

a tope

kaiser
    Participant

Salut!

Jo esperava aquesta mitja amb molta il·lusió i ho he passat molt millor del que em pensava!! Arribo ben aviat amb el Javatorr i el Josep (a falta que es dóni d’alta al fòrum i es posi un nick), temps per escalfar, estirar, i mentre estàvem reunits per fer la foto (molt bona!) em trobo amb l’Agulletaman, i confirmem que mirarem d’anar junts, igual que l’Homedferro, que surt d’un refredat i tampoc vol apretar molt pensant en Barcelona. Aquest em presenta a tota una llegenda d’aquest fòrum, l’Adolfo, que s’apunta a la nostra barqueta, visca!!

Per tant, he corregut 21km super ben acompanyat, he rigut moltíssim, m’han animat, m’han ajudat amb consells, amb els avituallaments…

Hehehe, era molt agosarat intentar fer 1:50, però m’ha servit per baixar molt la meua marca, al final 1:54, són 5 minuts menys que a Granollers i disfrutant (per primer cop) d’una mitja marató. El sopar que m’havia jugat em sentarà molt i molt bé, un altre dia el guanyaré jo 😉

Una abraçada ben forta a tots i molts ànims al Crit, a l’Arctos i al Baldato. A Barcelona, posareu les coses al seu lloc.

Quim-Imma
    Participant

Una altra més al sac!

Felicitats als de Balaguer!!! El detall de la classificació creiem que no és cap taca per a l’organització, i més tenint en compte que ja havien avisat.

Felitats, Kàiser, per la bona marca!

I moltes gràcies per les fotos, Cris!

Als qui no siguin a Barcelona, ens veiem a la Corre-cuita.

estefi
    Participant

😮
    un altra feta…. COM SEMPRE…. SUAN CADA KM´…. 😥
    PERO DIA DE VERURE ELS COMPANYS…. 8) genial¡¡¡¡¡
    primera DE veteranes (JO JA TINC ELS MEUS ANYS…¡¡)PERO MOLT CONTENTA, ENCARA QUE NO TINGUEM CLASIFICASIONS….
    KM´ O CORRENT AL PONENT
    ESTEFI 😉

Neus
    Participant

hola…passades unes hores de reflexió en trec dues conclusions d’aquesta cursa….

1.-Córrer sense entrenar és una bestiessa, això nomès està a l’abast d’uns quants privilegiats, entre ells homedferro…
    2.-Quan se’m passin les agulletes….començaré a entrenar, encara que sigui sense series ni res, córrer per córrer, però córrer…

I com a part positiva els Km0 que vaig conèixer Adolfo i Hache…i els que vaig retrobar desprès d’un temps…alguns de vosaltres bastant més prims.

Ens veiem a la pròxima…no se quan serà de moment el pròxim cap de setmana faré les fotos, Cris et dono festa…cuida’ns al Crit
    neus

javatorr
    Participant

javatorr
    Participant

No m’acaba de quadrar el pas de 10km….

Segons això vam fer els primers 10km en 5.20 i la resta a 4.20. 😯

Quasi es un sprint de 11km…… si fessim a 5.20….

No se, algú se’n recorda si era més endavant? anavem més o menys a 4.45

:P

Ivan
    Participant

Jo he corregut amb un gps. del qual em refio al 100%, i la mitja m’ha donat 21,500 metres. Si de cas ja passaré el perfil de la cursa quan el descarregui a l’ordinador.

La meva 1a mitja, he anat a entrenar i acompanyar un amic, i m’agradat força. Al final el temps es lo de menos.

Aquest any que he corruegut unes quantes curses populars he vist que l’ambient es fantàstic. Tinc ganes de fer la pròxima.

Salutacions.

Arctos
    Participant
    Quote:
    Jo he corregut amb un gps. del qual em refio al 100%, i la mitja m’ha donat 21,500 metres. Si de cas ja passaré el perfil de la cursa quan el descarregui a l’ordinador.

La meva 1a mitja, he anat a entrenar i acompanyar un amic, i m’agradat força. Al final el temps es lo de menos.

Aquest any que he corruegut unes quantes curses populars he vist que l’ambient es fantàstic. Tinc ganes de fer la pròxima.

Salutacions.

Bones,

Així vas ser tu el que em va aixecar les pegatines a la recta del carrer Urgell………quina velocitat 😯 , una bestia. Felicitats.

Lo dels 21,500 ho vaig sentir a més d’un, a mi em sembla que també havia algun metre més.

Salut

Arnau
    Participant

Arctos company, estem parlant de l’Ivan, un autentic fora de serie. Encara que tu no et quedes curt…

Quin nivell de forum !!!

Salut i kms !!!

Arctos
    Participant
    Quote:
    Arctos company, estem parlant de l’Ivan, un autentic fora de serie. Encara que tu no et quedes curt…

Quin nivell de forum !!!

Salut i kms !!!

Bones,

Redman només et dire que soc un picat i em pico fins i tot amb la meva ombra i aquest bestia, l’Ivan em va passar a l’últim km i ni em va passar pel cap d’intentar seguir-lo….jo als fora de serie només m’els miro i disfruto de lo bonic que és veure córrer tan ràpid.

Salut

lagartija
    Participant

Bones!

Encara que jo no vaig anar a córrer, vaig tindre el plaer d’acompanyar la Marta, la qual ben d’hora volia estar-ne allà per la venda dels xips grocs. Trobarem a un matiner Arctos tot just entrar… Ràpidament començà a arribar tota la tropa…
    Pontsicà, enhorabona pel teu temps! Va estar un plaer coneixer-te!
    Arctos, felicitats! Objectiu assolit! Ara l’altra meitat…
    Estefi! Vaig passant corrent pel teu costat, sense temps de saludar-te, tot buscant canvi pels xips… No vaig aconseguir-ne, però. 😳 Disculpa’m.
    Crit, t’estas reservant ja ho sabem… 😉
    kaiser, aviat no podré pessigar-te! 😉 Enhorabona.

L’hora i mitja que varem estar va passar "visto y no visto!" Entre salutacions i salutacions… Gent coneguda, noves cares, cares nervioses, cares impacients,…. De tot! La Marta, què coneix taaaaanta gent, hem presentà a tothom…
    Varem marxar de la mateixa forma que varem arribar… ràpid. Però amb la sensació d’haver-ne fet la feina (què no va anar gens malament) i el cor ple de somriures.

Felicitats a tothom.

Salut!

Adolfo
    Participant

Un día estupendo. El Homedferro y yo mismamente, nos prometimos ir a disfrutar, bueno 8) , Objetivo cumplido, !Gracias a Maratonians y al Ajuntament!.

Ha sido un placer hacerla contigo, Kaiser, eres un Monstruo, esforzándote y, dices, que disfrutando, !Ese es el espíritu de los luchadores! Enhorabuena! Si tienes paciencia con tu cuerpo, te auguro grandes momentos. Te he de felicitar también por tener un amigo tan generoso como Homedferro, aunque 👿 !Cómo aprieta el cabrón!! 👿

Qué podemos mejorar para la 21ª?
    Pues enumero:

-Lo peor la carretera abierta al tráfico, hubo momentos que tenía hasta cuatro coches detrás, a mi paso, esparando adelantarme. !Menos mal que era gente educada y no se ponía nerviosa a 11Km/h!, pero algún año aparecerá algún listo y nos pasará por encima. Alguna solución debe haber.
    – La salida mal indicada.
    – Que a los más lentos se nos castigue sin coca, !Con lo buena que sé que estaba!
    – La mala medición del circuito en su parte final (Muy bien los carteles kilométricos)

Lo que me ha gustado:

-El ambiente.
    – El párking.
    -La entrega de dorsales.
    -El guardarropa.
    – Los voluntarios.
    – Otra vez los voluntarios. Muchas Gracias.
    – Los avituallamientos.
    – Los que nos animaban con una mesa de camping, almorzando y ofreciéndonos el porrón de vino. Merci estaba muy bueno!!!
    -La zona de llegada.
    -La toalla.
    -Las duchas.
    -La piscina.

Seguro que me dejo algo!

La Familiy de Ponent, que emblemáticamente nos agrupamos en Km0, cada vez somos más, y cada vez nos lo pasamos mejor.

A los pocos que no estuvieron, les echamos a faltar.

Salud!!!!

S'està mostrant 15 entrades - de la 106 a la 120 (d'un total de 127)

Heu d'iniciar sessió per repondre a aquest tema.