XX Mitja Marató i 10 km de Balaguer (24-2-08)

• Aquest tema està buit.
  • Autor
    Entrades

Crit
    Membre

Com t’espolses tota pressió.

36 a Puigverd 😯 😯

1.18 ho tindràs complicat que no impossible, però l’1.19… Voldria ajudar-te i espero fer-ho almenys una estona però no puc assegurar res. Tindràs ajuda també del Bru que va molt finet, el muro que ens ensenyarà què vol dir córrer i apretarà de baixada, el Balasch que és una de les millors llebres conegudes i algú més que s’afegirà a la festa.

Jo aquí no hi veig un equip sinó un exèrcit. I de baixada te n’adonaràs, amic Arctos, del mediàtic que t’has tornat. 😉

Ai el temps…

Salut

Saltamartí
    Participant

S’ha parlat molt de la ironman i, veig al juliol que hi ha una tal prova aquí
    http://www.cursadelllop.com/.

La veritat potser és una de les proves més dures del món, i la tenim aquí mateix.

Les 6 etapes, pel que he vist només la van acabar tres persones.

Jo ja començo a mirar-me la mitja o la cursa de muntanya, perquè això del caiac no en tinc ni idea, per això no puc apuntar-me a les 6 etapes. "Potser fen un curset accelerat" (qui sap).

Avui he sortit a fer 6 kilòmetres i la veritat és que no he fet un temps per dir que a Balaguer faré 1:35:32. No cal que agafi la calculadora ni el ordinador portàtil (tampoc en tinc de portàtil) que si amb aquest tres dies de descans no recupero forces… Taronges de la xina…

Aigua freda!

Crit
    Membre

El llop?

Ui, quins records

Salut

PICO
    Participant

eihppppss……..

com diu l´homedeferro, intentarem treure la espina de granollers pero si no es igual ja ha fet ¨callo¨.

si algu vol apuntar-se a baixar o a tocar el 1´25h, ja ho sap aixi podem compartir sofriment.

salut força i kms

Saltamartí
    Participant

Ja veig. La vostra història del caro 2007, deu ni do. Ara si que estic animat, menys mal que falta molt temps. Conto que això no s’acaba mai, entrenem per una cursa ii abans de fer-la ja comencem a entrenar per una altra.

1:25 buff quin patiment. Penso que em queden 2.000 kilòmetres d’entrenament per fer-ho.

Canyaaaaaaaa!

Pontsicà
    Participant

Ja se que em direu que estic boig…pero no pensava pas presentar-me a Balaguer sense haver intentat mai la distància d´una mitja (fins ara els meus entrenos mai han passat de 10 km). Pues aquesta tarda en acabar de treballar m´he posat les malles i m´he petat 22 km, psicologicament ho necessitava per demostrar-me que puc amb la distància, tot i que fer-ho en dijous, només 65 hores abans de la competició és de bojos i ja veurem en quin % les meves cames hauran recuperat diumenge. A més dimarts em vaig cascar 13 sèries d´1km, les 7 primeres a tope. Ara mateix les meves cames necessiten molts mimitos i m´hauré de controlar fins diumenge. De moment demà només nedaré i dissabte sortiré a rodar una hora i mitja en bici per activar la circulació ;)

El meu temps d´avui 1:35:27 a veure com anirà diumenge…

vinga ara ja em podeu dir boig

http://loputoamo.blogspot.com

Pontsicà
    Participant

el temps és en la distancia de la mitja marató, el km de propina ja no lhe posat ;) les pusacions ni ideia de com les portava pq m´he descuidat la corretja del pulsometre, però tampoc anava a tope, intentant regular

baldato
    Participant

Bueno, ya estamos inscritos, pagados, preparados, confirmados, con chip nuevo, zapatillas nuevas (las probaré el sábado un poco, son iguales que otras que retiro porque llevan unos 1000 km siendo semiligeras) que llevo idea de usarlas en barcelona…

La idea, tal vez un poco arriesgada ante la inminencia de bcn, es hacer la media a 4,30 (1:34:56) ritmo constante, a ver que tal llego. Si veo que me cuesta demasiado esfuerzo, y voy a quedar tocado, lo dejaré y disfrutaré del resto de la carrera. Si a algún compañero le interesa este ritmo estaré encantado de compartir carrera.

Para los que vais por marca, si sale buen día, no como el año pasado por ejemplo, mi opinión es que Balaguer es una media muy buena para conseguirla (mi mejor marca en mm es de aqui). Se puede empezar a correr bien desde el principio. La clave es guardar un puntito para las cuestas de Gerb y vigas cosme, para no quedarse clavado si llegas al límite, y tirarse en fuego hacia la meta después, ya que no queda prácticamente nada. Al participar relativamente poca gente (si comparamos con granollers, tarragona…) tambien depende de la suerte que tengas al encontrar o no compañía adecuada cuando se estira.

Hasta el domingo, que si conseguimos ponermos de acuerdo para la foto, puede ser histórica.

agulletaman
    Participant

A mi sí que em coneixes, i a Puigverd vam arribar amb pocs segons de diferència. M’encantaria compartir km’s i ritme amb tu a Balaguer, m’agradaria intentar fer 1:50, si no ho aconsegueixo no passa res (o si homedferro :?: 😉 ) Això voldria dir anar una mica més lents que a Puigverd. Impossible is nothing. Et sembla bé?

Doncs ja quedarem. Fins diumenge![/quote]

Vinga doncs, nosaltres ens fiquem una fita increible: gaudir de 21 km i pico corrent i si fem un sub 1:50 ho celebrem a unes agulletes dignes del meu nick. I miqueta a miqueta es fa camí. :D

cargol
    Participant

Molta sort companys a Balaguer.
    Finalment vaig al poble (Casp) a passar el finde i aprofitaré per anar a la fábrica de ADIDAS i participar a una milla solidària (no competitiva) on han convidat a Mª José Pueyo una manya campiona d’Espanya de marató.
    Salut i milles.
    Abel

Rubén
    Participant

Hola pues el debut en la mitja tindrà que espera un altre dia ya que porto tota la setmana amb molèsties quan corro als dos genolls però no me impedeix anar amb la bici ini fer peses sense senti cap tipus de d’olor

Pontsicà
    Participant

osti stomix! no em deixis sol en el debut! jo tb tinc el tendo del dit gros del peu tokat pero no m´impedirà estar a la sortida com un clau ( a l´arribada ja veurem…)

Enric
    Moderador

Stomix, la propera la farem junts, a veure si ja ens toca.
    Tranquilitat i buenos jalos!!

Arctos
    Participant
    Quote:
    Hola pues el debut en la mitja tindrà que espera un altre dia ya que porto tota la setmana amb molèsties quan corro als dos genolls però no me impedeix anar amb la bici ini fer peses sense senti cap tipus de d’olor

Bones Stomix,

Recupera’t bé de les les molèsties, pensa que cada setmana tens una mitja així que no pateixis. Aprofita per pedalar i ja podras estrenar-te més endavant als 21kms.

Salut

Sime
    Superadministrador

Companys i companyes, molta sort a Balaguer!
    Jo no puc anar per compromisos familiars ineludibles, i em sap greu :( , pero vull fer-vos una proposta tonta:
    a veure qui és el valent d’arribar a meta amb un sonriure a la cara. :D
    Si, si, un sonriure d’orella a orella, per molt cansats que estigueu. :D
    Si algú fa fotos a l’arribada i aquestes es publiquen al foro les repassaré totes i sabré reconeixer als amics i amigues del Km0 per la cara que fan.
    Penseu en l’espectacle… :D
    Penseu en la vostra família que us està mirant… :D
    Penseu en la cara d’idiotes que potser feu… :D
    Pero arribeu a meta contents. :D

Salut

S'està mostrant 15 entrades - de la 76 a la 90 (d'un total de 127)

Heu d'iniciar sessió per repondre a aquest tema.