Pulsòmetres Forerunner 305
- This topic is empty.
-
AutorEntrades
-
29 de desembre de 2007 a les 11:51 #2061
EliParticipantHola, obro aquest fil, només per si hi ha algú interessat en el forerunner 305, i és que al nostre club ja és el pulsòmetre oficial.
EL preu aquí ronda sobre els 450€, doncs bé, l´hem trobat directe a USA per uns 195 dòlars. (a L´ebay surt per uns 56€ més car)
Al club ja el tenen i diuen que és una passada!!!
Jo l´he trobat directament en una tenda.
La web és la següent http://www.actiongps.com i jo ja me´l he demanat!!!Us poso un enllaç de conversor de divises (passar de dòlars a euros)
http://www.xe.com/ucc/es/
Ja em direu què tal…29 de desembre de 2007 a les 13:33 #10801
RubénParticipantHola pues farà mes d’un mes que el tinc i nomes puc dir bones paraules , el utilitzo tan per corre com per anar amb bicicleta i les múltiples funcions que te el pulsòmetre el fan per 185€ + o – una gran compra a pesar que porti el manual amb angles no es cap impediment es molt fàcil d’utilitza ,,, si algú te un dubte no dubteu en preguntar.
29 de desembre de 2007 a les 14:11 #10802
JordiParticipantHola, Jo fa un mes que el tinc i n’estic molt content, tot i que nomes he fet servir les funcions bàsiques. Fins ara utilitzo el programa que ve amb el pulsometre (Garmin Training Center), pero he llegit per la xarxa que hi han programes mes complerts i sencills.
Per cert, tinc el manual en castellà, i no em costa gens fer una còpia en el cas de que algú hi estigui interessat.29 de desembre de 2007 a les 14:33 #10803
RubénParticipantya a sortit la ultima versio… ya anire miran i fican les futures modificacions
Actualización del software, versión 2.80:http://www.garmin.com/software/Forerunner305_280.exe
Changes made from version 2.70 to 2.80:
* Fixed problem where unit could sometimes shutdown when setting up a time and pace/speed quick workout.
* Fixed problem where unit would shutdown when trying to configure data fields if language is set to Dutch or Hungarian.
* Fixed problem where unit could shutdown when doing a course and scrolling through the timer pages if language is set to German.
* Fixed problem with deleting history items based on time in certain time zones.
* Fixed problem with displaying interval durations and repetitions data in history if the workout had warmup and cooldown steps.
* Improved display of warnings when unit is out of storage for laps.
* Improved quick workouts to allow distances greater than 40 miles or 64.37 km.lo del manual yo el tinc en format pdf si algun el vol ..
29 de desembre de 2007 a les 23:15 #10815
ArctosParticipantBones,
Jo no el tinc però tothom parla meravelles d’aquest trasto.
Un programa per descarregar les dades al ordinador i que esta molt bé per veure l’evolució dels entrenos és Sport Tracks….la web ara no la tinc però al google ficant el nom surt ràpid.
Salut
29 de desembre de 2007 a les 23:22 #10816
homedferroMembreJo fa uns mesos que el tinc, i només en puc dur meravelles d’ell. La llàstima es que no li trec ni la meitat del suc que se’n pot treure!
altres programes que es poden utilitar son el Compegps, i oxizone.
Realment, si en voleu apendre molt i molt, i teniu temps, passeu pel fil de la web germana Corredors.cat, i hi ha diversos fils que en parlen, el més complert és:
11 de gener de 2008 a les 2:07 #11074
HacheParticipantFa dies que tinc la tentació de regalar-me el FORERUNNER 305, però sempre em falta fer l’últim pas.
Per cert Eli, ja t’ha arribat???. M’agradaria saber si és fiable compar-lo en aquesta web, ja que, com dius, surt molt més barat que a l’ebay.
Ja em diràs el que, a veure si m’acabo de decidir.
Salutacions,
11 de gener de 2008 a les 11:26 #11079
EnricModeradorHe fet un cop d´ull al 305 A la web de Garmin (trepat) no donen massa característiques. He mirat a la original i descarregat els programes, que no puc instal·lar. Però els he vist a la web. . Crec que està molt be. Però tinc la sensació de que es mes un gps coordinat amb un pulsometre que un pulsometre orientat a l’ entrenament. OJO, no he fet cap prova amb ell, i jo no surto amb la bici ni faig muntanya..
.
Personalment, m’ interessen mes les dades fisiològiques que les de itineraris y derivats (altimetria, velocitat, ritmes) I crec que tot això també t’ ho donen polar i suunto, però tens moltes mes dades per valorar l’ entrenament i preparar el treball. Son mes complerts, crec.
Al forerunner observo que te, com a element mes precís apart de la FC, el càlcul calòric amb el programa afegit "New Leaf". Els altres programes -Trainig Peaks i Motion based -estan relacionats amb itineraris, google maps, etc.
Graficament m´assembla el millor el 305.Existeix tambéel FRWD, desconec el preu i la seva qualitat real. El podeu localitzar per exemple a Biolaster.
http://www.frwd.fi/
http://www.frwd.fi/images/text/44/Manuel%20de%20la%20Pantalla%20de%20Ma%F1eca%20de%20FRWD.pdf
http://www.frwd.fi/images/text/44/FRWD%20Serie%20W%20C%F3mo%20empezar.pdfCrec que Polar i Suunto tenen material amb una informació mes atlètica, si es el que es busca i que actualment també incorporen gps, amb kit apart. Però Suunto no te la possibilitat fàcil de exportar dades a excel o a google maps, p.e. Polar no ho se. Com FRWD totes 3 finlandeses, tenen una mena de fixació amb això.
Els preus son mes cars en aquests, casi segur.11 de gener de 2008 a les 18:00 #11082
ArctosParticipantBones,
Primer dir que del FRWD no tenia ni idea de la seva existencia però si és filandes, doncs ja té uns quants punts guanyats en quant a bon producte.
De Polar he tingut dos (Fitwatch entre 1993 i 1997 i el Vantage del 1997 al 2004), de Suunto un (Advizor del 2004 fins ara) i de Garmin un també (Edge 305 des del 2006). Vista la meva experiencia i tenint en compte que és la meva opinió diria que:
– Tots tres et permeten programar entrenaments per intervals i controlant pulsacions, i ritmes depenent dels accesoris que tinguis (garmin no cal perquè ja ho té tot de serie, els altres dos tens que tenir el cacharret que correpongui per poder sapiguer ritmes).
– Per recuperar les dades i poder analitzar-les al ordinador tots tres ho permeten i en aquest cas estic casi convençut que el millor software és el de Polar….l’experiencia és un grau. També he de dir que crec que els millors analitzadors son programes externs que no venen amb els aparells.
– Com a engrescador crec que el millor i amb diferencia és el garmin i el seu virtual partner que et permet repetir un recorregut simulant una cursa amb aquell dia que et vas sentir tant fi….jo amb aquesta opció he disfrutat molt i com a entrenament és extraordinari lo que et motiva, jo diria que arribo a esforçar-me tant com amb cursa.
– Per preparar entrenaments el més intuitiu és el garmin, assegut al ordinador pots programar tot, dels altres dos també es pot fer però desconenc amb precisió com ho fan els actuals models.La meva modesta opinió és que jo ara hem decidiria per el Garmin sempre que no el vulguis per fer ultra-fons ja que la bateria és el seu punt debil…..però per fer 5 o 6 hores no hi ha problema, les limitacions apareixen quan passes dels dos dígits en les hores. Un altra limitació el Garmin per triatletes millor que no perquè no li agrada nedar tot i que la pluja l’aguanta molt bé.
Salut
11 de gener de 2008 a les 19:11 #11083
kaiserParticipantHola,
Jo tinc el Polar RS200 des de fa un parell d’anys. N’estic molt content però no n’he provat cap altre, per tant no puc comparar. El que sí que puc fer és comparar les tecnologies.
Això sí, a primera vista el Garmin em sembla enorme, el Polar és molt compacte, ultralleuger i còmode, tot i que la pantalla és prou generosa per ser un "rellotge". Crec que la comoditat en ruta és un factor crucial.
El Polar RS200 Mesura la distància/velocitat amb l’accessori que es lliga a la bota ("footpod"), cosa que evidentment mai pot ser tant precisa com un exèrcit de satèl·lits (GPS).
Avantatges del GPS respecte al footpod:
[ul]
– No cal calibrar-lo.
– Funciona tant per córrer com per bici, etc.
– Pot donar (i enregistrar) més informació del recorregut: itinerari, alçada… comparat amb el footpod que "no sap per on va" sinó que simplement calcula la velocitat. Això permet que els GPS puguin descarregar i reproduir itineraris a l’ordinador.
[/ul]
Avantatges del footpod respecte al GPS:
[ul]
– Bateria! El concepte canvia totalment, de carregar-lo cada dia a que la pila duri mesos.
– Funciona indoors. De vegades el GPS pot arribar a perdre el senyal en zones urbanes.
– Funciona des que sortim de casa. Amb el GPS hem d’esperar que "agafi el satèl·lit", de vegades durant minuts.
– TEÒRICAMENT, amb l’apogeu dels pulsòmetres amb GPS, els pulsòmetres amb footpod s’haurien d’abaratir. Tot i que 200$ és un preu molt i molt competitiu.
[/ul]Arctos o altres que utilitzeu Polar: Quines opcions tinc pel que fa al software per analitzar les dades, apart dels programes de Polar?
11 de gener de 2008 a les 20:03 #11085
ArctosParticipantBones,
Kaiser de programes per analitzar i per passar hores mirant dades i més dades tens els de Polar, que son molt bons, fins i tot hi ha una web de polar (polar personal trainer) on pots ficar totes les sessions i veure gràfiques i pots rebre plans d’entrenament una mica genèrics però que son una guia per anar provant i veient lo que millor et va.
Hi han altres programes, alguns son de pagament i altres free. Crosstrak fa molt temps que el vaig fer anar i estava bastant bé. TrainingPeaks , aquest he sentit parla molt d’ell i sempre bé però no l’he provat mai. SportsTrack és el que faig anar ara i m’agrada molt, tinc casi tot el que necesito per passar les hores intentant entendre una mica millor que hem funciona i que no.
Si busques per internet trobaras molta info i més programes.
Un consell, abans de decidir-te per un pensa en tot el que vols que t’ofereixi el programa…….si fas més esports el tema és complica. No hi ha res pitjor que desprès de portar una temporada amb un programa veure que aquella gràfica que tant servei et faria resulta que no la fa, o que no pots introduir les curses que vols fer per poder programa una mica les sessions………llavors et tocara emigra a un altre programa i destinar molt temps a introduir les dades de les sessions anteriors.Salut
15 de gener de 2008 a les 15:32 #11157
EliParticipantHola Hache, perdona per contestar tant tard.
Doncs si, ja el tenim i no veguis el bé que va per marcar circuïts, ara el dilema està en els diversos programes que poden funcionar amb el forerunner.
Ells t´envien un cd amb el Training center, però hi ha la web http://www.motionbased.com , que sembla que és més complert, ja que et surt el mapa visualitzat amb google earth, també hi ha l´sporttracks,…doncs això, de moment fent proves i sí, és una passada.
Vam anar a marcar el circuït de la cursa de Puigverd de Lleida amb 3 forerunners i un e-trex, i tots anàven més o menys clavats en les distàncies (pot variar un parell de metres, però també depén del costat de camí que vagis…)
Una altra cosa, el President del Club va telefonar al servei tècnic de Badalona (crec) i no li van posar cap pega, al contrari, que sempre que calgui els truquem.8 d'abril de 2008 a les 23:15 #13463
HacheParticipantAl final no m’he pogut resistir, i amb alguna dificultat en quant a l’idioma (no entenc ni jota d’anglès) i al pagament (al final ho he tingut que fer pel sistema PAYPAL, ja que no m’acceptava la targeta), ja ho tinc demanat, o sigui que si algú em pot anar enviant instruccions en espanyol per començar a estudiar ho agrairé.
Una abraçada;
Jose H
13 d'abril de 2008 a les 10:01 #13526
amataParticipantHola bones a tots!
Acabo de veure el fil, i com que ja fa massa temps q tinc ganes de comprar el trasto, crec que m’acabo de decidir. El que voldria saber abans de fer-ho, és si a part del tema delmanual, els menús del rellotge tb venen en anglès o no, i en cas de ser així, si amb actualitzacions de software es poden canviar, tot i que com s’ha dit a lo millor no val la pena de fer-ho.
Mes coses. A partir del moment de fer la comanda, quant temps eu tardat en rebre-la??. El càrrec en compte és inmediat o bé hi ha la possibilitat de fer el pagamnet contra reembors?.
Bé, espero que em pugueu donar un cop de ma, però jo diria que el tema te pinta de que no em podré aguantar ….
Apa!!
13 d'abril de 2008 a les 14:43 #13528
amataParticipantEpppp!!
Doncs ja està. Finalment m’he decidit i ja he fet la compra, tot plegat m’ha sortit per un preu final de 152 €, que crec que no està gens malament. Ara a esperar a que arribi. De tota manera, si algun dels que teniu el manual en castellà me’l podeu fer arribar, us estaria molt agraït. Si el teniu en pdf, només cal que el passeu per e-mail i llestos.
Per cert els que l’heu comprat a actiongps, que podeu dir-me el temps que ha tardat a arribar, i si envien el número de paquet per poder fer el seguiment??
Moltíssimes gràcies.
Apa!!
-
AutorEntrades
Heu d'iniciar sessió per repondre a aquest tema.