Pulsòmetres Forerunner 305

• Aquest tema està buit.
  • Autor
    Entrades

Bon dia companys! Crec que pel dia del pare em regalaran un forerunner 305. (Els meus fills encara no ho saben, je, je…).
    El que us volia preguntar als que l’heu comprat per internet als EEUU ja que aquesta és l’opció més econòmica però, pel que he llegit, la més arriscada.
    ¿Què passa si l’aparell no funciona o té alguna avaria dins la garantia? ¿S’ha d’enviar a origen?
    Pel tema de l’aduana, he vist que algú li han cobrat arancels + IVA, però a d’altres no els hi han cobrat res, ¿algú sap com realment funciona aquesta qüestió?
    ¿N’hi ha diferents acabats o models del 305 o de 305 només n’hi ha un? (He vist per la xarxa diferents descripcions del mateix producte i no voldria equivocar-me).
    Bé, agraeixo d’avançada la vostra ajuda i si algú em vol il·luminar amb altres qüestions que no he tingut en compte, doncs, millor encara.
    Salut!

homedferro
    Membre

Ep! mireu el seguent article:

http://es.engadget.com/2009/04/02/garmin-presenta-los-relojes-con-gps-forerunner-310xt-y-405cx/

no hi havia algú pendent d’un regal?

sergi farre perez
    Participant

Ei , desprès de uns dies de parlar-ho , i de deixar-nos aconsellar per molts de vosaltres , hem decidit de comprar uns forerunners 305.Suposo que alguns direu que ja hi ha el 405 , etc.Hem decidit el 305 per dos motius:
    1)Per que la majoria el teniu , hi hen parleu molt bé , i té suficients funcions.
    2)Tema econòmic.

De moment , som 4:
    -Flo
    -Albert Noguès
    -L’Home de negre
    -Sergi F.P.

Hem decidit de fer-ho per ebay , doncs surt aproximadament per uns 110 euros al canvi.Falta saber que passa amb el tema taxes.Esperarem uns dies per si algu s’anima , i per si algú que hi entengui més ens pot donar algun consell.A meitat de Juliol , hi ha l’intenció de comprar-los!!!

Hache
    Participant

Hola Sergi, jo el vaig comprar a;

http://www.actiongps.com

Potser surt un pel més car, però ve amb factura i el que és més important, amb garantia internacional d’un any (si es compra amb subhasta no sé si en té). A mi em va anar força bé lo de la garantia perquè abans d’un any es va quedar sense so, apart de que la bateria no m’anava bé i me’l van canviar per un de nou, i en temps rècord.

Bona compra companys,

sergi farre perez
    Participant

Ei, merci Hache.;) Ho tindrem present.A veure que decidim!!

Jordi
    Participant

Vinga,vinga que aixo m’interessa,jo de moment he trobat aixo;

[url]http://www.redcoon.es/index.php/cmd/shop/a/ProductDetail/pid/B117708/cid/24001/GARMIN_Forerunner_305_ROHS/
    [/url] GARMIN Forerunner 305 ROHS (GPS Outdoor / Portátil):
    Características :
    – Estos modelos ofrecen las mismas características que el Forerunner 201 y 301; con un formato nuevo parecido a un reloj de pulsera, mucho más ergonómico
    – El Forerunner 305 es un entrenador personal que proporciona a los deportistas la velocidad, la distancia, etc…
    – Adicionalmente incluye un monitor de ritmo cardíaco wireless, para facilitar al usuario los datos de su ritmo cardíaco
    – Estos modelos presentan un receptor GPS de alta sensibilidad que provee una señal exepcional incluso mientras lo utiliza entre árboles o cerca de edificaciones altas
    – Es perfecto para múltiples deportistas; ciclistas, atletismo, esquí, etc…

Contenido de la caja :
    – Monitor de ritmo cardiaco
    – Correa Pecho
    – Software Centro de Formación de Garmin
    – Cuna de acople
    – Cargador de CA
    – USB cable
    – Manual
    – Guía de configuración rápida
    El producto se suministrará con los accesorios y características descritas por el FABRICANTE del mismo.
    B117708.jpg179Euros

http://www.redcoon.es/index.php/cmd/shop/a/ProductDetail/pid/B159027/cid/24001/GARMIN_Forerunner_405_(negro)/
    GARMIN Forerunner 405 (negro) (Reloj con GPS):
    Características :
    – Sincronización automática (transfiere automáticamente sesiones de ejercicios al equipo
    – Compatible con Garmin Connect (comunidad online en la que puedes analizar, clasificar y compartir datos)
    – Compatible con el software Garmin Training Center
    – Auto Pause; (el Temporizador se detiene y reinicia en función de tu ritmo)
    – Auto Lap(inicia automáticamente una nueva vuelta)
    – Desplazamiento automático (desplazamiento por las páginas de datos durante la sesión de ejercicio)
    – Sesiones de ejercicio avanzadas (creación de sesiones de ejercicio personalizadas y diseñadas para lograr una meta)
    – Sesiones de ejercicio rápidas (metas de tiempo de entrada, distancia y ritmo)
    – Entrenamiento a intervalos (configuración de intervalos entre ejercicios y descansos)
    – Pantallas personalizables
    – Transferencia de unidad a unidad (comparte datos con unidades similares de forma inalámbrica)
    – Sport watch Reloj deportivo
    – Las funciones de reloj incluyen huso horario doble, fecha y alarma.
    Peso :
    – 60 gr
    El producto se suministrará con los accesorios y características descritas por el FABRICANTE del mismo.
    B159027.jpg238Euros

No se jo,si comprant 4 o 5 o los que facin falta ens los enviarien en un sol paquet i aixi repartir despesses de enviament

Albert
    Participant

L’home de negre o el que vulgui comprar a redcoon, la bòtiga està bé, són formals i tot, l’únic problema que té comprar coses allí es que no saps d’on sortirà.

I si no saps d’on surt no esperis un manual amb castellà, a casa, per exemple vam comprar una tele (400 €uros més barata), la tele va perfecta, pero el manual només venía en Alemany (em vaig baixar un en catellà d’internet) i també tenía un problema amb l’endoll de la llum, era de tres puntes i vam tindre que anar al telesa a comprar un adaptador. Però el demés perfecte.

També m’estic començant a mirar els GPS, necesitaré un entrenador personal per fer els 45. Igual esperant una mica sortirà el 310XT, serà una mica més car pero si hi ha millora doncs val la pena pagar.

Jordi
    Participant

tambe he trobat en aquesta botiga
    http://www.activagps.com/detalles.asp?codigo=1088
    Este Reloj GPS o entrenador personal, mantiene una estética muy semejante a un reloj convencional, al igual que el Garmin Forerunner 50 (pero con GPS). Esta mejora estética puede resultar muy interesante a aquellos deportistas o aficionados que les interese llevar un dispositivo GPS de muñeca de tamaño reducido.

Este entrenador personal es ideal para múltiples actividades deportivas: atletismo, ciclismo, fitness, ski, etc. Puede mostrar multitud de datos como tiempos de entrenamiento, ritmos, distancias, velocidades, cadencias, calorías, alturas, pendientes… y mucho más. Se caracteriza principalmente por su tecnología inalámbrica ANT+Sport, que una vez realizado el entrenamiento te permite transferir de forma automática los datos al ordenador sin necesidad de ningún tipo de cable, o incluso algo mucho mejor, también podrás transferir tu entrenamiento directamente a otro dispositivo Forerunner 405!.
    Disponible en varias versiones: en color negro o verde, y con/sin pulsómetro inalámbrico (sensor de ritmo cardíaco). También puede adquirirse a parte un podómetro (sensor de velocidad/distancia), ideal para entrenamientos en pista cubierta, o para ciclismo el sensor de velocidad/cadencia.
    g1088.jpg234Euros
    http://www.activagps.com/_Garmin-Forerunner-305_624.htm
    El Forerunner 305 ha sido diseñado para atletas de todos los niveles. Este compañero de carrera es el entrenador personal ideal: supervisa continuamente su velocidad, ritmo cardíaco, distancia recorrida y calorías quemadas haciendo más entretenida y eficaz la práctica de cualquier deporte.

Dispone de un receptor GPS con tecnología SiRF Star III supersensible capaz de recibir señal GPS incluso en sitios cubiertos por árboles y cerca de edificios altos.

El modelo 305 incluye de serie un pulsómetro para monitorizar el ritmo cardíaco, lo que permite recibir información del ritmo cardíaco en tiempo real.

Permite realizar un análisis postentrenamiento detallado en el PC con el software Garmin Training Center incluido con el dispositivo.

624.jpg184Euros

En aquesta web igualen el preu mes baix que trobis.

Jordi
    Participant

Quan tingueu tots el forerubnner 305 podem fer algun dia una espècie de “clinic” (es diu així?)per que algú que el domini ens faci una explicació i també per intercanviar coneixements ( “truquillos”) i poder treure-li tot el suc a quest fantàstic aparell. Jo fa quasi dos anys que el tinc i encara estic aprenent coses noves.
    Tingueu en compte que segons on ho compreu no tindreu garantia. En el meu cas, em vaig arriscar i em va sortir be (ebay). A vegades estalviar uns euros vol dir arriscar una mica amb la garantia.
    No patiu pel manual. Es fàcil trobar-lo en castellà. Fins i tot crec que tinc un PDF guardat en algun lloc.
    Salut

Jordi
    Participant

M´he entretingut passant els preus en euros de la pagina que ens ha passat la Hache

-Garmin 405 amb cinta de pit-248E
    -Garmin 405 sense cinta de pit-212E
    -Garmin 305 “normal”-142E
    -Garmin 305 reparat a fabrica-128.24E

Bueno aqui queda aixo.

sergi farre perez
    Participant

El normal per 142 euros i “garanties” , no està mal!!
    Demà ho parlem!!

Jordi
    Participant

sergi farre perez ha escrit:

Quote:
    El normal per 142 euros i “garanties” , no està mal!!
    Demà ho parlem!!

La veritat es que esta forÇa be,a mes a mes jo aquest mes entre aixo,les bambes noves que he de comprar i comprar la btt,la doma em pela :laugh: :laugh: :laugh:

Frank
    Participant

Hola,
    a mi els reis d’aquest any me’l van portar el 305 i el primer que em vaig trobar ha estat que no funcionava el CD d’instal·lació. A més encara no l’he fet anar més de 3 vegades, entre altres coses perquè no se com posar el que vull a la pantalla inicial quan corro i a més no m’ho puc descarregar a l’ordinador.

Per això jo també estaria interessat com proposa en Jordi de participar a un clínic dels que fa temps que expliqueu les excel·lències d’aquest enginy.

Apa siau

Frank

Jordi
    Participant

he trobat aixo a Ebay http://cgi.ebay.es/GARMIN-FORERUNNER-305-EL-MEJOR-RELOJ-GPS-DEL-MUNDO_W0QQitemZ280363301665QQcmdZViewItemQQptZLH_DefaultDomain_186?hash=item4146f47b21&_trksid=p3286.c0.m14&_trkparms=65%3A12|66%3A2|39%3A1|72%3A1315|240%3A1318|301%3A1|293%3A1|294%3A50
    GARMIN FORERUNNER 305 EL MEJOR RELOJ GPS DEL MUNDO
    SIN ADUANAS NO SON RECONDICIONADOS, NUEVOS A ESTRENAR
    precio:149,00 EUR + 26Eur gastos de envio urgente

No se jo,si comprant los que facin falta es poden ficar a la mateixa caixa i repartir ports o posarnos amb contacte amb el venedor e intentar treure algo per la compra de 3,4,5,6 o los que siguin.

Jordi
    Participant

Bon dia:

Aquesta setmana he etingut un susto ben gran amb el forerunner 305.

Resulta que sense previ avis, se’m va MORIR: Impossible possar-lo en marxa, ni una llum, ni un missatge, ni un soroll. Cap botó feia res…..

Afortunadament a internet vaig tobar la resposta, i crec interessant posar aquí un enllaç amb algunes instruccions que no son al manual:

http://www.nekerun.es/2007/11/16/cuando-el-forerunner-se-cuelga-primeros-auxilios/

Tot plegat ha servit per fer-me adonar de la dependència que tinc amb el forerunner.

Espero ajudar a algú

Salut
    Jordi

S'està mostrant 15 entrades - de la 31 a la 45 (d'un total de 45)

Heu d'iniciar sessió per repondre a aquest tema.