Pulsòmetres Forerunner 305

• Aquest tema està buit.
  • Autor
    Entrades

amata
    Participant

Bones un altre cop.

Acabo de llegir a la web de corredors.cat que hi ha gent que ha comprat el FR 305 a la mateixa botiga d’EEUU que nosaltres i els han cobrat 37 € d’aduana. Algú de vosaltres s’ha trobat en aquest cas?????.ñ

Apa, adeu.

baldato
    Participant

El mío lo encargo el día 28 de diciembre y me cuesta en ese momento 158,01 euros, gastos de envío incluidos (elijo la opción media, ni el envío más caro ni el más barato).

El día 14 de enero me llega un certificado de la aduana de zaragoza (lo hice enviar a una dirección de la provincia de huesca) donde me piden factura de la compra para aplicar el correspondiente arancel e iva 😈 . Llamo a un teléfono que sale y me dicen que con la carta de pago es suficiente. Les pregunto de que mal voy a morir, que espere, que qué es, ¿un gps?, pregunta a una compañera, 16 de iva y no se si 7 de arancel o algo asi… 😈 😈 😈

Al cabo de tres o cuatro días llega a la oficina de correos contrareembolso de poco más de 10 euros, pues resulto que cobraron el 7 de iva sólo del producto y 0 de arancel.

Hache
    Participant

Doncs després de nou dies, el divendres em va arribar el FORERUNNER, i sense cap despesa d’aduana 😉 . Avui ho he estrenat a Alcañiz. Sembla interessant aquest aparell. 😉

A veure si li trec suc.

Ens veiem

amata
    Participant

Quina envejaaaaa!!!!!

Jo espero poder-lo tenir per a la mitja de Lleida, però ho veig fràncament difícil. Per cert, que t’ha arrivat via correus?. T’ho van portar a casa o vas haver d’anar-lo a recollir a les oficines?.

Apa!

Hache
    Participant
    Quote:
    Quina envejaaaaa!!!!!

Jo espero poder-lo tenir per a la mitja de Lleida, però ho veig fràncament difícil. Per cert, que t’ha arrivat via correus?. T’ho van portar a casa o vas haver d’anar-lo a recollir a les oficines?.

Apa!

Potser ho tindràs amata, com he dit, van ser nou dies, i me’l van portar a casa.

Paciència 😉 😉

amata
    Participant

Epp,

Molt bones, jo encara no el tinc, però per a tots aquells q ja el teniu o que el voleu, us passo un enllaç amb el manual en castellà en format pdf que està de conya (no és la cutrada de les pàgines escanejades) .

apa!

amata
    Participant

Uppps,

perdoneu, q no he posat l’adreça… .

http://negocioo.es/Manual_Forerunner_205_305.pdf

Ara si.

ivax
    Participant

Hola a tothom,

Veig que aquest fil ja fa dies que ningú diu res, però és en aquest moment que tinc la necessitat de preguntar sobre el forerunner 305.

Algú em pot dir on el puc trobar millor de preu a hores d’ara? Si pot ser que sigui el preu complert (impostos, transport,…)
    A més, tinc un company que també el voldria. Serà millor el preu de dos? Gràcies.

albertbo
    Participant

ivax, tinc entès que just passat festes apareixen com bolets ofertes a llocs d’internet que tothom coneix on particulars posen a la venda coses amb les que els Reis, per molt Mags que siguin, l’han espifiada… :whistle:

homedferro
    Membre

Ivax,

per aquí s’acostuma a trobar força coses,

o si no, aquí, o a centenars de pàgines de venda per internet.

o si no a Andorra, que per 190euros el trobes a les botigues, això si, només amb un any de garantia…

o al certa botiga ubicada a la carretera d’Alcarras que executa un monopoli “de facto” amb els preus, donada la inexistència de competència, on el trobaràs a 250euros

Finalment tens la opció de preguntar-ho a Radifon, botiga de telefonia mòbil situada a Ronda 104, importadors de Garmin per la zona i on, si ets de Km0, et fan un agraït descompte…

ivax
    Participant

Ei, moltes gràcies als companys albertbo i a homedferro.

Com sempre que trec el cap per aquesta web tan fantàstica em trobo amb les meves peticions satisfetes.

Estic en ple procés de búsqueda i captura, però la veritat és que ja en començo a quedar una mica tip de remenar per la xarxa. El preu a botiga cou una mica, i a internet, que no hi compro mai res (de moment) no sé si refiar-me del tot. I per altra banda, cada dia que passa, en conec més funcions de l’aparell, a part dels comentaris de la gent de km0 ponent, i en tinc més ganes. No sé si podré esperar a la gent que el vol vendre després de festes! M´he de decidir JA!!!

Les últimes pàgines que he vist són una d’Israel (momogoods) per 170€ tot inclòs. I una multinacional amb seu espanyola a Figueres (Expansys) per 173€ també tot inclòs.

Ja us diré per on tiro al final. Gràcies de nou!

baldato
    Participant

He mirado donde lo compre en actiongps.com, de estados unidos. Hoy vale 179,95 + 29.95 dólares de gastos de envío, al cambio de hoy 1,3684 te queda en casi 153,5 euros. Me cobraron de aduana entre 10 y 11 euros, pero no te puedes fiar, porque al principio, cuando me pedían la factura o la hoja de pago, me dijeron que me iban a cobrar algo más; me dio la impresión de que no se enteraban mucho.

ivax
    Participant

Ei, què tal!!!

tal com vaig quedar que diria on he comprat el forerunner 305. Doncs al final a expansys per 173 € i 10 dies per a tenir-lo. Ara que ja l’he provat algunes vegades li començo a veure el potencial. És impressionant. Però tinc un dubte. Quan descarrego les dades a l’ordinador i vaig al google earth per veure la ruta del dia, se’m barregen altres rutes de dies anteriors i surt un batibull de camins que no sé ni per on he passat. Algú em pot dir què faig malament? Gràcies.

Ivan
    Participant

Hola, aixo et surt perque tens activats tots els entrenos que has fet. Lo que has de fer es a la barra de l’esquerra, al cuadradet que te un +, el treus o el fiques si vols veure aquell dia o no. I axi nomès veuràs l’entreno que vulguis.

Salutacions.

ivax
    Participant

Eiii,
    gràcies Ivan, problema resolt. Si tot fos tan fàcil com això…

S'està mostrant 15 entrades - de la 16 a la 30 (d'un total de 45)

Heu d'iniciar sessió per repondre a aquest tema.