Mitja marató del Llop, 8 de juliol

• This topic is empty.
  • Autor
    Entrades

Crit
    Membre

No ho tenia previst però…

Bé, jo obro el fil i ja estarà fet.

Caro 2007

Salut

albertbo
    Participant

Uff, aquesta sí que…

Nois! , si us voleu posar a prova, aquí teniu bona tela. Jo hi vaig anar un any, perqué m’agraden les curses diferents, i aquesta no us pot deixar pas indiferents.

Prepareu-vos bé, la calor i el desnivell, combinats, són una bomba que pot esclatar-vos a les mans, però arribar us compensarà per tot.

bru
    Participant

Ieeeeeps,

doncs si no hi ha cap imprevist, aquest any tinc moltes ganes d’estrenar-mi!!!! :D

Salut

bodi
    Participant

Jo de moment faré una prova demà a Pal. Són dues curses bastant similars i veurem com va… i si va bé….. 😉

Salut.

..

albertbo
    Participant

bru, bodi, com us tira la muntanya, coi !

Si aneu a aquesta, hi ha una cabra immòbil, a dalt, que us veurà passar i de ben segur us prendrà per de la seva espècie 😉

Joker
    Participant

La veritat és que m’agradaria estrenar-me en alguna cursa d’aquestes…però aquesta… 😯 😯 😯 :? :? :? …ara que…xino xano…i si en bodi em confessa algun dels seus secrets… 🙄 😉

homedferro
    Membre

La veritat és que a mi també m’agradaria estrenar-me en alguna cursa d’aquestes…però aquesta… …ara que…xino xano…i si en bodi ens confessa algun dels seus secrets… i si en Madjoker hi va….

bru
    Participant

Ieeeps,

Vinga, vinga nois, que això, amb un pim-pam, està fet!!! 😆

Estaria molt bé ser una bona representació de Km0 per les terres de l’Ebre 😆
    Penseu que desprès ja fariem una bona celebració de l’estrena en una cursa de muntanya entre tots!!!! 😆
    El secret de l’anxaneta…ufffff..en té tants…ja us en farà cinc cèntims ell mateix…entre els seus secrets…amunt…pit i collons!!!

Salut

Crit
    Membre

Vinga km0’s!!!!!!!!!!!

Fem colla i dinaret cap a les terres de l’Ebre, ja haurà passat templers i ens mereixem una estona junts, amb calma.

Jo la vaig fer l’any passat, el primer any s’ha d’anar amb molta calma, rodant en grup fins al començament de la pujada.

A les primeres rampes, són duríssimes, començareu a patir preguntant-vos si porteu el ritme correcte. La clau és no caminar. Quan arribeu a la cabra (no es mou, no hi patiu) us remulleu bé i agafeu el ritme final, a mesura que us hi acosteu afieleu més les armes. La part final és plana.

El moment fort seria un hipotètic avituallament km0, on la cridòria arribaria a mar.

Ah, el bodi ja ha fet la prova a coll de pal, ja us ho explicarà, li ha anat bé.

Salut

Artur42
    Participant

Que en sou de provocadors ❗ Jo seré de vacances. Si no he marxat fora m’apuntaré… sempre que hi hagi un arrosset abans o després.

Salut

Crit
    Membre

Bé, fa la pinta que serem colla, serà un dia per recordar, que recordarem templers (o no), que un arrosset, però res, que si no véns… suposo que pensarem de brindar per tu… O potser no.

No passa res, no vingui, no vingui…

Crit
    Membre

Va, us tempto una mica més…

Vegin

Salut

bodi
    Participant

Sí, ja he fet la prova a Pal i anat força bé. La clau trobar el ritmet adecuat i que el "motoret" no es pari 😆

Jo aquesta pujada, l’he feta en èpoques ciclistes i és força dura, tot i que posats a fer ja es podria arribar fins a les antenes… 😮 és una zona també ben maca i que després d’un "descansillu" ens tornariem a enfilar fins dalt de tot.

Com diria el Bru en aquestes curses no hi volta de full amunt….pit….i collons.. 😉

Artur42, l’arròs de rigor no hi faltarà… 😉

v e g i n l’atxassu del Crit al pobre Cucudrulu …. 😯

Ah!…ja us hi acompanyaré 😮

..

cucudrulu
    Participant
    Quote:
    v e g i n l’atxassu del Crit al pobre Cucudrulu …. 😯

Ah!…ja us hi acompanyaré 😮

..

Ostras i reostras en xiulaven les orelles i no sabia d’on venía 👿 . E Crit en va treura al final 11" perquè anava de novato i en va acompanyar en tota la cursa. Estic seguríssim que enguany baixarà uns 3′ de l’any passat, o sigui que farà 1H 51′.

SALUT!! i en veiem. Seguidament faran una cursa de BTT si algú es vol apuntar

Crit
    Membre

Definitivament haig de pujar al Caro i cridar ben fort, encara no sé què, però de cridar cridarem.

No em deixareu sol, no?

salut

S'està mostrant 15 entrades - de la 1 a la 15 (d'un total de 140)

Heu d'iniciar sessió per repondre a aquest tema.