Mitja marató del Llop, 8 de juliol

• This topic is empty.
  • Autor
    Entrades
    bru
    Participant

Ieeeeps,

potser ens hi deixes tu, de sols, al pujar…amb algun "atxassu" :?
    Però de ben segur, serem una bona colla menjant la paella 😆

Salut[/quote]

Joker
    Participant

Em penso que a la paella m’apunto…a la "pujadeta"… 🙄 …no sé… 8)..és clar que també està lo de Belchite…ufff! :? quin estrès!

ROMA34
    Participant

MADJOKER : després de fer marca als Templers ho tindrás + clar .

Segur k estas + animat per fer la cursa del Llop!

Belchite?????? ho dius en serio que t´estás pensant de correr a Belchite, 😈 ves a la cursa del llop 😉

Si que esteu de baija forma que ningú parla de fer marca als templers, tothom parla d´acabar i ningú vol fer récord.

Potser no heu entrenat prou 😳

Jo tindré al Bru de llebre, osigui k espero baijar de 35.

ens veiem diumenge cracks

montoliu
    Participant

cursa recomanable 100%

jo també hi aniré.

la vaig fer fa 2 anys, al 31 de juliol, …. no havia suat mai tant amb ma vida, i ….quina pujadeta, cursa diferent de totes totes, imprescindible.

ja anirem comentat.

Crit
    Crit
    Membre

Comencem que jo ja m’he inscrit, no fos cas que…

Caro 2007

crit

Dinar celebració

crit i cris (2)

Artur42
    Participant

Jo tampoc me la perdo…sobretot la celebració

Caro 2007

crit
    Artur42

Dinar celebració

crit i cris (2)
    Artur, Sílvia i Júlia (3)

bodi
    Participant

.

Ostres….ni jo ! ! ! !

Caro 2007

crit
    Artur42
    bodi

Dinar celebració

crit i cris (2)
    bodi i Assumpta (2)

Vinga que fa dies que no ens veiem 🙄 … :D …farem una bona colla 😉

[ Salut.

.[/b]

Enric
    Moderador

No he fet mai cap mitja i en pujada… em te una mica aco_____.

Per cert lo del sopa com va?

bru
    Participant

Ieeeeps,

Pels que es vulguin quedar el cap de setmana o pasar una nit 😆 , després d’haver buscat 😯 , no he trobat cap casa rural a Tortosa lliure.
    N’hi havia una que feia bona pinta, però ja estava reservada.

Hi ha aquest hotel que sembla que estigui força bé:

http//www.hotelberenguer.com

Ja em direu a veure que us sembla.

Caro 2007

crit
    Artur42
    bodi
    bru

Dinar celebració

crit i cris (2)
    bodi i Assumpta (2)
    bru, Airun i Joana (3)

Salut

bru
    Participant

ostres…

us torno a pasar l’enllaç

http://www.hotelberenguer.com

Salut

XaviPapell
    Participant

AAAAHHHH!!!!!! pensava que organitzavau la mitja marató de Lleida :D :D :D

Rubén
    Participant

Bones pues ya va sen hora de debuta en una carrera de mes de 10 km ara toca entrena una mica de fons aquestos dies

Caro 2007

crit
    Artur42
    bodi
    bru
    stomix

Dinar celebració

crit i cris (2)
    bodi i Assumpta (2)
    bru, Airun i Joana (3)
    stomix(1)

Artur42
    Participant

Bru a mi ja em sembla bé aquest hotel. Si voleu muntem la seu del KM0 Ponent..

Stomix si debutes en mitja marató al Llop ja cal que, a més d’entrenar el fons, facis unes quantes pujades. Només cal mirar el perfil de la cursa. És com la baixada del primer kilòmetre de la Cursa dels Templers, però a l’inrevés.

Salut[/b]

segarrenc
    Participant

Salut companys,

Sempre l’he volgut fer aquesta cursa i amb aquesta companyia no hi haurà millor ocasió, així que compteu amb mi a la cursa. Com vindré el mateix dia des de Lleida, i per tant matí, no se si vindré sol per apuntar-ne un o dos al dinar. Ja us ho confirmaré.

Stomix, he repassat missatges anteriors del fòrum on dius que Templers va ser la segona cursa després de la marató per relleus del Sícoris i un dia vam intercanviar missatges per quedar algun dia a La Mitjana on em comentaves que hi entrenaves uns 45 minuts. No t’ho prenguis malament, però no et recomanaria debutar en aquesta cursa a la mitja marató, a data d’ara ni tan sols en una altra.

Si fins avui tot just has passat de l’hora als entrenaments, encara que n’hagis fet algun de més llarg, el cos no assoleix el fons necessari en cuatre entrenaments, necessites més temps i creu-me doblar la distància de cursa porta a grans patacades, si a més a més és de desnivell pur, ja ni t’ho comento.

És un salt massa gran en molt poc temps, et recomanaria anar entrenant i que no et perdis la de l’Espluga de Francolí l’últim dissabte de juliol, 15 kms i "durillos" i fer el pas a la mitja a Mollerussa a mig octubre.

És només un consell de company, mai per desanimar-te, a l’inrevés, ves assolint kms gradualment, t’enriquirà moltíssim i ho disfrutaràs. La decisió és només teva, tu ets sobirà i si malgrat tot decideixes venir al Caro, encantat de la vida. Si vols parlar una de tot això m’envies un missatge i et passaré el mòbil. Vetllar una mica pels que comenceu també és una responsabilitat dels que participem al fòrum.

Una abraçada a tots.

cucudrulu
    Participant

stomix, company, escolta el que et diu el company segarrenc que te molta raó. No es per desanimar-te ni molt menys, es que no fotiss una òstia i desprès et desanimis.
    Es una mitja "atípica" "anormal", jo enguay serà la 4rta vegada i se el que es i el Sr. Crit tambè, i et diré mes, enguany, al fer-se el 8 de juliol ( com era avans) serà molt mes dura que l’any passat ( si fa calor).
    Las dos primeras edicions las vaig fer al juliol i l’any passat en juny i no va ser tant dura.

SALUT!! , solament es un consell, tu fes el que el cor i el cap et demani.

S'està mostrant 15 entrades - de la 16 a la 30 (d'un total de 140)

Heu d'iniciar sessió per repondre a aquest tema.