Mitja marató del Llop, 8 de juliol

• This topic is empty.
  • Autor
    Entrades
    Assumpta
    Participant

Hoooooola,

bé doncs, al final penjo les fotos del llop.

http://picasaweb.google.es/assumptamg/CursaDelLlop

Salut!

bru
    Participant

Ieeeeeps,

enhorabona i gràcies per les fantàstiques fotos, madjoker, angels i assumpta, realment, son genials 😉

Salut

Joker
    Participant

Bones fotos Assumpta, enhorabona una altre cop. 😉

Artur42
    Participant

Bé, ja han passat uns quants dies però encara em sento amb les ganes -i el deure- d’escriure quatre ratlles de la Mitja del Llop. Francament, quan em vaig deixar enredar per participar-hi vaig tenir molts dubtes, però em tranquilitzava el fet que donessin 3 hores i mitja per fer-la. Gairebé la pots fer caminant -vaig pensar-.
    El que no podia imaginar és que aquesta cursa i, sobretot, el que la va envoltar, em provocaria tantes satisfaccions. A mi i la meva família.
    Per començar ens van trobar uns quants Km0 la nit abans per fer una mini-festa-party. Hi havia ganes de tornar a parlar de Templers…
    Diumenge esmorzar ben d’horeta i cap al passeig. Sortida neutralitzada -de propina- que ens situa a la sortida oficial empapats de suor.

Reconec que el perfil de la mitja del Llop em feia molt de respecte. No era por, però saber que em trobaria amb rampes del 14 per cent, tampoc era molt encoratjador. Així que vaig sortir molt prudent -27’40" al km5 i 59’12" al km10-. I amb gairebé una hora a les cames, COMENÇA LA FESTA!. Fa por mirar cap amunt!. 👿
    Però curiosament com més pujo, més bé m’hi trobo, sobretot al km15, on ens esperen les animadores. No paro de passar gent, molts caminant. Jo també camino uns metres cada avituallament per poder beure tranquil. Al 18 trobo al Cargol bastant fotut, però segueix pujant. Arribat al 19, quan sembla que ja no pots més, s’obren les portes del Caro i t’adones de lo bonica que és aquesta prova. Passo la pancarta i la Júlia corre a abraçarme…també la Sílvia i la família del Km0. Tots em feliciten, i jo també estic content amb la cursa que he fet, anant de menys a més i disfrutant l’últim tram.
    El millor de tot estava per arribar. El dinar post-cursa no l’oblidaré. Demanavem que el Llop fos una festa de celebració de Templers…i va ser rodona.

Si algú té curiositat, aquests són els meus parcials quilomètrics del Llop:

1- 5’09

11- 6’51
    2- 5’26

12- 7’02
    3- 5’53

13- 6’26
    4- 5’33

14- 6’30
    5- 5’38

15- 7’19
    6- 5’57

16- 7’26
    7- 6’09

17- 7’27
    8- 6’12

18- 6’36
    9- 6’22

19- 7’46
    10-6’50

20- 5’48

21.095………. 4’30 aprox. Temps total 2h14′

Salut i bon estiu

Crit
    Crit
    Membre

Uieps,

Ens vam passar temps sentint-lo de ben lluny: auuuuuu… Si t’ho mires bé, potser érem nosaltres qui el cridàvem.

Ara a cop de foto, de crònica tardana, l’heu tornat a despertar: auuuuuuuuuuuuuuuuuu, desconec si el so ens arriba del passat o del futur 😉

salut i merci, jove, per fer-nos reviure el moment. Els parcials? No res, vas pujar al mateix ritme que els 10 primers. 🙄

S'està mostrant 5 entrades - de la 136 a la 140 (d'un total de 140)

Heu d'iniciar sessió per repondre a aquest tema.