Mitja marató de Mollerussa, 20è aniversari! 21 d'octubre

• Aquest tema està buit.
  • Autor
    Entrades

Crit
    Membre

Uiepss mainada,

Plaer dels plaers, Mollerussa que n’ets de gran, Xafatolls, quant de soroll i elegància, vint anys són vint anys.

La meua cursa? Maca, maca, ja l’explicaran… Disculpin la trencadissa del grupet 1.30, el vent no us ho ha posat fàcil.

Amata i Sime, ja ho teniu! No sabeu com ens n’alegrem del vostre debut, és com si tornéssim a començar en llegir-vos la felicitat a la cara.

Madjoker, per fer el passets tan petits has arribat prou aviat, enhorabona company 😆

Bru Torna’m els amics 😉

Gemec, ja tornes a estar al km0, ara cauran com mosques.

Artur42 Això de corredor de ‘fons’ es diu perquè som capaços de superar aquests moments, i no només això, en sortim més forts.

Roma34 Ganes d’un altre dinar? Deixa’m pair. 😮

Alvarfanyez, puntual a la foto de km0, et tornarem social i amb el temps… ista. :?

Au, fins l’any vinent, Mollerussa.

Salut

albertbo
    Participant

Destaco, necessàriament parcialment, a en madjoker: tens molt bona fusta, donaràs molt a parlar.
    I a en baldato: eufòria post-marató ? No, QUALITAT.

amata
    Participant

Epppp! Molt bones a tothom.

Bé, ja començo a estar recuperat de les emocions d’avui. Fins fa ben poca estona que li comentava a l’Anna (la meva dona) que tenia la sensació de "deja vu" amb tot el que ha passat aquest matí.

Ha estat realment sensacional, des de la colla que em anat, fins a l’arribada. És difícil trobar gent que t’encoratgi a fer una fita (a nivell personal) com la d’avui, i no em queda altra cosa que fer que agraïr-vos-ho molt sincerament.

A nivell personal dir-vos que la cursa m’ha castigat menys del que em pensava, a partir del km 5 he tingut el plaer de còrrer amb en Jordi Roma(un altre km0 que no tenia el plaer de conèixer) i a qui he d’agraïr-li que m’hagi guiat fins a l’arribada, així és q moltíssimes gràcies.

Ara només cal que físicament estigui a punt per rodar una mica aquesta setmana i començar a preparar la propera, que segurament serà la de Tarragona.

Bé, fins aquí arribo abans d’anar a planxar l’orella.

Bona nit, i salut!!!!

Frank
    Participant

hola companys,

que diferent que és viure la cursa des de fora, ahir ja que no corria vaig aprofitar per fer fotos, i així també saludar-vos, he quedat sorprès de com creix la família Km0, a algú no us coneixia, a altres feia temps que no us veia, a tots felicitar-vos per la cursa que heu fet.

Les fotos les podeu veure a:

http://picasaweb.google.com/atletismelleida

Fins la propera

Francesc

xavi19
    Participant

bon dia a tothom,

molt bona diada d’atletisme ahir a mollerussa, en principi tenia un dubte abans de començar la setmana, fer la mitja rodant per acumular quilòmetres de cara a donosti, o intentar seguir el ritme d’en madjoker, acompanyant-lo fins als 1’30, no em vaig equivocar
    per començar no sabia que també tindria dues llebres del nivell d’en crit i en cargol, que en tot moment van comandar l’autobus que va ser durant més de mitja cursa el nostre grup
    fins al quilòmetre catorze, tenia unes sensacions increïbles, i veia que no hi hauria problema per aconseguir baixar de l’hora trenta, també veia que l’autobus cada vegada era més petit, ja semblava un microbús
    al quilòmetre disset, el ritme era molt bo, i ja només erem els quatre al grup
    ha estat a partir d’aquest quilòmetre, que ha començat a bufar el vent de cara, i el ritme que portaven s’havia d’incrementar per poder fer front al vent
    entre el quilòmetre divuit i dinou, m’he despenjat una mica del grup, fent inútils els intents d’en crit per tornar-me a incorporar, veia que si m’esperaven potser no podrien aconseguir el temps que s’havien proposat a fer, mantenint-me a uns cinquanta o cent metres d’ells
    al final s’ha pogut aconseguir baixar el temps, suposo que heu tingut un bon dinar i que algú que no és en madjoker ha pagat el cava, tot i que ell hauria de pagar unes copes com a mínim tant a en crit com a en cargol fer la feina que li van fer ahir
    espero que a donosti també puguem aconseguir els objectius fixats per cadascú i que sigui un dia com el d’ahir a mollerussa o millor
    salut

Karri
    Participant

Enhorabona madjoker, a veure si d’aquí poc em pots fer de llebre per baixar jo del 1:30…

Per la meva part molt content, m’he reservat la primera meitat i la segona meitat una mica més ràpida. Al final, 2 minuts i mig menys que l’any passat.

A veure si d’aquí un parell de mesos puc baixar d’1:30 (ara la meva marca es 1:33).

Felicitats a tots els que ahir s’estrenaven en una mitja, ara ja serà un no parar…

Álvaro
    Participant

La meva cursa, és idèntica a la que uns quants heu dit per aquí, encara que a un ritme més lent. Volia baixar d’1h 45 min i anava molt bé fins al km 16-17, amb ganes i confiança. Cansament, vent de cara 👿 i les dues pujadetes per sobre de l’autovia i el ferrocarril m’han rematat. Al final s’han escapat els 105 minuts per 12 segons. No sóc corredor de vèncer dificultats afegides a la pròpia cursa.

Content de totes maneres, tot i que volia fer millor marca de la que he fet, mai no havia estat tant en forma a l’octubre.

Crit,
    No sé pas que us costarà més, tornar-me social o …ista 8)

Després d’haver compartit foto (encantat de saludar-vos), espero compartir dinar per la propera.

Tant groller que sóc que no vaig preguntar el nom d’algú km0 que va parlar amb mi. Intentaré en recordar-me per la propera.

Álvaro
    Participant

Marta i Frank
    Surto en un parell de fotos. Que bé 😉 perquè la dona es va deixar la càmara a casa :( (perquè te’n refiïs)

homedferro
    Membre

No sóc un superhome.

M’aixeco amb molèsties a la cadera dreta, la genoll dret i al peu dret, confirmació definitiva que les dretes em senten malament…
    Pautem-ho…

Quilòmetre 10, crac caderil, zona òsea.
    – Avaluació de danys: impossibilitat de realitzar moviment de llançada de cama.
    – Danys: mínims
    – Reacció: disminució de llargada en el pas

Quilòmetre 15, estropici genollil, zona interna
    – Avaluació de danys: punxada constant en contactar el peu amb el terra
    – Danys: tocada de pera important
    – Reacció: mantenir la cama estirada i passar pes a l’altra cama

Quilòmetre 19, zona zero en planta peu dret
    – Avaluació de danys: multiampolla en zona planar
    – Danys: em pot atropellar un carro tirat per bous, si-us-plau?
    – Reacció: trepitjar amb la part exterior del peu

Informe final:

Xassís correcte, cames curtes però pes acceptable. Possiblement excés de tronc superior.
    Sistema de ventilació lleugerament perjudicat per un més menys dos dies de consum desmesurat de derivats manipulats de una Solanàcea; concretament la Nicotiana tabacum Havanensis
    Transmissió altament tocada per estança massiva i immobilització d’un més de durada en garatge.
    Amortiguacions diverses amb simptomes de desgast per manca d’ús
    Sistema d’ordinador central, tot i que amb deficiències, passable per la revisió, per obcecat, pertinaç i tossut.

Previsió i pressupost:

Manteniment obligat per solventar els problemes de ventilació i de transmissió. Obligada una posta a punt per alleugerir l’impacte al terra, recomanable la repetició del test tres o quatre cops en aquesta mateixa setmana. Substitució de la inhalació voluntària per abstinència forçosa. Millora i capteniment en l’avituallament de combustible orgànic i, opcional, buscar altres fonts d’abastiment de moral, doncs les obtingudes fins ara s’han revelat a totes llums, insuficients.

Recomanacions generals

– Si és possible, substituir el xassís per models més adequats tipus, Cargol, Bru, Madjoker
    – Aplicar un pla de persistència del tipus Sime, Amata, Lo_jordi o Gemec
    – Desenvolupar un nou software d’implementació en cursa basat en arquitectures del tipus Crit, Adolfo o Artur42
    – Variar la casuística actual amb una nova visió de perspectiva amb semblança important a Roma34, Karri, Alvarfanyez

En cas que el pressupost sigui massa elevat o les pretencions no corresponguin a les expectatives, en pròximes actuacions, sempre queda l’opció de rellevar a Marta i Frank de feixugues tasques.

Álvaro
    Participant

Homedferro
    Sobre el sistema de ventilació, m’ha vingut al cap el que vaig llegir ahir al diari. Llegeix-ho i pujarà la teva moral, alhora que les teves ganes de trencar amb aquesta gent.

Notícia
    Fòrum

Karri
    Participant

Tranquil homedferro, tot això es sol.luciona amb quatre amputacions i quatre transplants… :D

baldato
    Participant

Hola a tots.

Ahir només vaig veure a tres o quatre de vosaltres. Abans de cursa volia escalfar i a mes a mes vaig arribar una mica justo de temps. Després vaig marxar de seguida, ja que volia arribar de hora a balaguer.

La cursa molt be. Sortida a primera o segona fila, aquest any no em quedo sense foto! i després ja veremos… A ver passar gent fins que el ritme dels que em passaven em va semblar assumible. Al km 4 o 5 em veia protagonitzant un de mes a menys perfecte, igual que al 2006, fins que va arribar un grupet molt maco con el que vaig fer casi tota la cursa.

No se que us va a semblar, però crec que el vent es va girar una mica. De camí cap a Belvis em va a semblar que entrava per davant i la esquerra i de tornada entre el poal i mollerusa crec que venia mes de cara i una mica per la dreta.

Enhorabona a tots el que vareu assolir els vostres objectius, en especial a madjoker, ja que vas tenir el coratge de anuncia-lo. Per les poques vegades que em coincidit corrent, i com t’he vist, hagués apostat fort per que baixaries de 1,30. També menció a porcalleocho, que sense fer soroll es va acostant a las seves marques. I com no, a tots el debutants, felicitats. Als que esteu passant un mal moment, paciència i molts ànims per superar-lo.

Fins a la pròxima

Crit
    Membre

Passeu per l’apartat de Fotos de km0.cat

Merci, Mirka!!!

Salut

Sime
    Superadministrador

Diuen que l’exercici augmenta les endorfines, també conegudes com les hormones de la felicitat.
    Al realitzar exercici el nostre cos allibera aquest tipus d’enzims que al seu torn ens proporcionen un sentiment de benestar i combaten les sensacions doloroses….
    (ja coneixeu el tema).

Bé doncs, aquesta cursa ha estat la meva estrena en la distància de mitja marató i diria que ha provocat en mi un sentiment gairebé d’eufòria.
    Precisament he esperat algunes hores per escriure el meu comentari de la cursa per evitar aquest excés d’eufòria.
    Però… punyeta! segueixo content! (dic "punyeta" perquè no sé si es pot dir "collons" en aquest foro)

Vaig proposar-me tres objectius:

1r- Baixar d’1hora i 50 minuts, però a tothom li deia que si baixava de 2 hores ja estaria content, per treure’m pressió (una tàctica una mica "cobardica" ho he de reconèixer).

2n-No cansar-me gaire (es que abans era velocista 😉 )

3r-Gaudir de la cursa i intentar passar-m’ho d’allò més bé.

Aquest darrers punts són molt dificils d’explicar als amics i familiars perquè pensen: com punyeta t’ho pots passar bé foten-te a córrer 21 quilòmetres i a sobre no cansar-te? (aquí la gent tampoc diu "punyeta" exactament)

Però ha anat tot collonut! (ho sento, pero no podia dir "punyetut"):

1r- Temps: 1:46:49. No és per tirar coets però m’agrada el resultat.

2n- La segona meitat de la cursa m’ha sortir lleugerament més ràpida que la primera i he arribar sense esbufegar gaire, amb la sensació de que fins i tot podria haver anat més ràpid.

3r-He gaudit de tot el que he trobat: la companyia multitudinària de la sortida, el recorregut, la temperatura, el paisatge, els amics que m’han acompanyat en algun tram i els desconeguts amb qui he tingut el plaer de xerrar o fer broma, les pujades, les baixades, la recta final, la corva final, fins i tot el vent dels darrers quilòmetres m’ha semblat refrescant.

Ja veieu que quan dic que he acabat una pel massa eufòric no enganyo.

També tinc alguna sensació dolenta: el mal de peus, els companys que es van quedar enrere i que m’hagués encantat que estiguessin davant, la sensació de que potser xerro massa i dic massa tonteries… però sembla ser que les endorfines esborren aquestes sensacions doloroses.

Hi haurà altres curses.
    No sé el temps que fareu, però espero que les endorfines us matxaquin a tots!!! 😈

bru
    Participant

Ieeeeeeeeeeeeeps,

Genial, fantàstic, diumenge m’ho vaig passar pipa!!! 😆

Trobada i gran foto de Km0 … quina patxoca que fem :lol:.

Seguidament la cursa, amb sortida ràpida, passant el Km 10 amb 38′ llargs, molt ben acompanyat per un grup nombròs, erem uns 8 o 10, molt ben encapçalat pel ballak, marcant el ritme entre 3’45 i 3’50.

De tornada, es trenca el grup, el vent no hi ajuda gaire i arribo justet de forces, marcant 1.22.29, molt content 😆

Lo millor, lo gran banquet posterior Km0, encapçalant la taula pel nostre estimat "presi", i amb els darrers fixatges llampants, vinguts expressament d’Etiopia, que tenien una inmillorable companyia al costat (Artur42…2 dies i a donar guerra :wink:, i el nostre cargol ), i un espia sorpresa del Penedès que no se’n perd ni una (com ens agrada 😆 ) i que ningú sabia que finalment venia 😉 .

Ah…em deixo a les grans promeses, Xènia, Joana i Julia 😉 , i com no….

Amata i Sime … la gran alegria del dia 😆

madjoker, això ja no té marxa endarrera, quina progressió nen 😉 :?

crit, el amics ja te’ls tornarè, però espero que els retrobem junts 😉

gemec, ara, ja no hi ha excusa, no tens qui et pari!!!

Roma34, del primer dia fins ara….ufff…enhorabona!!! 😉

baldato…estàs molt fi company 😉

cucudrulu, molt content de veure’t, i veure’t molt bé!!!

porcalleocho, sembla que com menys pares, més bé et va el motor, lladre!! 😉

sed, estàs fet una màquina!!!

homedferro, peces al lloc i et vull veure com nou a la pròxima sortida 😉 , per cert, escriu, escriu …que bé que ho fas :D

Salut a tots familia 😉

S'està mostrant 15 entrades - de la 91 a la 105 (d'un total de 121)

Heu d'iniciar sessió per repondre a aquest tema.