Mitja marató de Mollerussa, 20è aniversari! 21 d'octubre
- This topic is empty.
-
AutorEntrades
-
17 de setembre de 2007 a les 21:01 #1978
CritMembreBones,
Ja tenim el tríptic d’aquesta cursa, és la reina de les mitges de ponent, no hi faltarem pel 20è aniversari, no?
salut
18 de setembre de 2007 a les 7:28 #8688
homedferroMembreI tenen una previsió de 700 corredors!!!
jo en seré un d’ells!
20 de setembre de 2007 a les 21:00 #8772
CritMembreBones,
Avui tot corrent comentàvem d’aprofitar aquesta cursa per fer un dinar a Mollerussa.
Ens animem?
salut
20 de setembre de 2007 a les 21:37 #8774
jmarkalaParticipantJa hi pots comptar ,
A la taula ( i aabans a la cursa )
salut i kms
21 de setembre de 2007 a les 14:18 #8803
SedParticipantSi no tinc malt entés aquest any de com a detall de cursa hi una bossa d’esports en motiu del 20é aniversari.
Com sempre el corredor popular s’endú el protagonisme en aquesta cursa. Això no vo dir que atletes coneguts i mèdiatics ‘inscriguin com qualsevol popular per gaudir d’una de les mitges més planes de la península.
Salut!
21 de setembre de 2007 a les 14:27 #8805
SedParticipantLa meva porra de participació és la següent:
L’A.A. Xafatolls com a organitzadora de la Mitja i actualment amb 110 socis, podria aportar uns 40 atletes a la cursa.
Km0-Ponent crec que arribarà a la vintena , son els meus números.
Arribar a 700 en un mitja de Lleida és gairebé un somni.
Ja sabem el que costa que s’apropin els de la capital . Però els que venen una vegada repeteixen.20 Anys de Mitja s’ho val!
Salut!
21 de setembre de 2007 a les 22:49 #8831
albertboParticipantInteressant reflexió d’en Sed. Vosaltres sabeu els números. Ens podrieu fer cinc cèntims de com ha anat evol·lucionant la participació ?
A veure si podem trobar la manera d’atreure més gent a la Terra Ferma.
Personalment tinc en gran estima la Mitja de Mollerussa, encara que només sigui per tenir-hi el millor temps en la distància: una per a mi gloriosa marca de 1.26’42”, rebaixant de patac més de dos minuts respecte a la millor anterior.
És clar, encara no s’havien celebrat els Jocs Olímpics a Barcelona… 🙄
22 de setembre de 2007 a les 8:03 #8835
ballakParticipantAquest any com diu l’amic sed hi ha una bossa de regal molt bonica, desde l’organització intentarem que tot surti bé, ens veiem a Mollerussa.
26 de setembre de 2007 a les 10:07 #8940
ÁlvaroParticipantAquesta mitja la tinc apuntada al calendari, crec que aquest any la podré fer. Depenent de com tingui l’organització familiar, clau per poder entrenar.
Algú que la conegui em podria dir si el perfil es tan suau com apareix al tríptic? No hi ha pujadetes sorpresa?
26 de setembre de 2007 a les 10:37 #8941
homedferroMembreal 19-20 n’hi ha una, el primer cop que la fas no l’esperes… i els següents cops la pateixes!
26 de setembre de 2007 a les 12:02 #8944
ÁlvaroParticipantHomedferro
S’agraeix la informació. Aquest tipus de sorpreses són les que cal conèixer abans d’anar a la cursa. Quan les trobo de sobta em cauen molt i molt malament.Vist el perfil al tríptic i vist el nom de la comarca, ja em pensava que havia de ser un recorregut més aviat pla.
Per què sempre ens reserven una pujadeta al final?
2 d'octubre de 2007 a les 19:08 #9072
AdolfoParticipantSegún mis registros de hace dos años, son 65 metros acumulados de ascensión.
Yo creo que se puede considerar plana, y si no hace calor puede servir para buscar mejorar marca.
2 d'octubre de 2007 a les 20:32 #9076
CritMembreÉs una mitja per córrer però amb trampa. Els primers 10 baixen lleugerament, molt poc, i et fan volar. Els 10 darrers es veuen plans però miren un pèl amunt, no es veu però es nota.
Cal trobar l’equilibri, anar una mica més ràpid del normal al principi (us semblarà volar! o frenareu pensant que us esteu passant) però essent conscient de la tornada.
La pujada del pont és insignificant, però s’hi arriba tocat. El darrer 1000 s’ha de patir i no adormir-se.
Salut
2 d'octubre de 2007 a les 20:33 #9077
CritMembreFem un dinar o no?
2 d'octubre de 2007 a les 20:42 #9078
bruParticipantIeeeeps,
Si, si, un bon dinaret 😆
Dinar Mollerussa
bru, airun i joana. 3
-
AutorEntrades
Heu d'iniciar sessió per repondre a aquest tema.