Mitja marató de Mollerussa, 20è aniversari! 21 d'octubre

• Aquest tema està buit.
  • Autor
    Entrades

Artur42
    Participant

sed de moment hi ha dos passatges d’avió des d’Etiòpia. Suposo que els utilitzaran 🙄

El que sí es confirma segur és la meva baixa -de la cursa, no del dinar-. Ja us explicaré + tard

Salut

Sime
    Superadministrador

Tot i que no m’ho podia ni imaginar fa un parell de mesos, tal i com va dir algú aleshores, m’estrenaré a la Mitja Marató a Mollerussa.
    Ja he fet un parell de tiradetes llargues de manera que tinc clar que la puc acabar, molt discretament, però aixó sí amb la millor companyia.

Som-hi!

Bru apunta a dos més al dinar: Pili i Sime.

bru
    Participant

Ieeeeeps,

Reserva confirmada de 17 persones a taula per diumenge a Mollerussa 😉

Salut

cargol
    Participant

Hola companys:
    Per tal de no agafar tants vehicles i optimitar recursos:

C O N V O C A T O R I A
    Sortida diumenge 21 a les 8’50 am
    Lloc: Parquig BARRIS NORD

No us adormiu.
    Salut i milles.
    Abel

Joker
    Participant

Ok Cargol, allí estarem, davant del pavelló. 😉

…ja no queda res…nervis?…noooo! :? 😆

bru
    Participant

Ieeeeeps,

Molt content d’afegir 2 convidats sorpresa d’última hora 😆 😉

Així doncs, serem 19 a taula :D :D

Salut

Artur42
    Participant

Hola a tothom,

havia decidit descansar fins diumenge per recuperar unes molèsteies al genoll, però avui he volgut sortir a rodar molt suau per comprovar si les dolències havien desaparegut.
    He començat molt bé, a 5′ el qm i sense cap molèstia, però en el quilòmetre 3 he començat a notar punxades al genoll. He decidit girar cua i, buscant una gota d’optimisme, he accelerat el ritme per si una gambada més llarga feia mimvar el dolor. Semblava que no em feia tant de mal. Una dutxa i cap a treballar. En arribar a la feina, quan he baixat del cotxe, pràcticament no podia caminar. Quan el genoll s’ha refredat … 😯 La decisió ha estat ràpida i decidida: així no puc córrer a Mollerussa i el que encara em sap més greu, no crec que em pugui recuperar a temps per anar a la mitja d’El Pont de Suert.
    Demà aniré al metge per saber si un descans més llarg serà suficient per recuperar el genoll, però les esperances són més aviat poques.
    Tot i això, diumenge seré a Mollerussa. No correré però podré saludar els amics i animar als companys. A més, un genoll no és suficient per apartarme d’un dinar com el que es prepara.

Salut i sort per als que podreu córrer a Mollerussa.

albertbo
    Participant

Hosti, Artur, quin greu que em sap !!

Ves amb compte. Fes-t’ho mirar, home.

Has de donar molta guerra, tu, al teu poble 😈 .

albertbo
    Participant

Jo no seré a Mollerussa, però mon germà sí.

Si demà veieu algú que se m’assembla força, és alguns anys més gran i que corre bastant més ràpid 😈 , no sóc òbviament jo, és ell.

BONA CURSA A TOTS !!!

Crit
    Membre

Álvaro
    Participant

cargol
    Participant

Hola companys:
    Que gran jornada atlética rodona la d’avui.
    Participació i temps d’èlit, Km0 que han fet marca i altres que s’hi han estrenat i han finalitzat molt sencers, i per acabar dinar de germanor.
    Felicitacions per a tots.
    Salut i milles.
    Abel

ROMA34
    Participant

la temperatura perfecta :D
    la cursa molt ben organitzada :P
    i el millor de tot el dinar km0, la companyia ha set inmillorable :P

felicitar molt als rockies del km0, estan fortíssims
    i els veterans no teniu sostre en els temps que feu, també esteu fortíssims

ja tinc ganes de fer un altre dinar km0, amb kenians o sense …..

cucudrulu
    Participant

rebona tarda-nit desde la RI del Baix Camp.
    Retrovada amb molt companys, sobretot del Ponent. Futeu paxoca tot el grup (familiars inclosos).
    Enhorabona a Óscar i a madjoker per baixar la vostra marca personal. Teniu molt i bons mestres, escolteu-los.
    Tambè e saludat a Cargol, Bru (molt i molt finet estàs company), Jordi i tota la trup que os acompanya i fan força siroll.
    I en especial a Artur42, molt ànims i veuras que el genoll amb uns quans cops de martell tindràs millorà. Molt ànims.

SALUTT

porcalleocho
    Participant

Magnifica cursa, per varis motius climatologia, organització, (per cert la bossa trancada com la de Barbastro), el vi li donarem inici i fi avui per sopar.
    Felicitats a aquells que avui he fet marca, crec que hweu tingut unes llebres de categoria.

La meva cursa la puc dividir en dos parts, fins al kilometre 10 fantastica, he passat a 43:15 (mes rapid que en curses de tan sols 10 quilometres).
    Despres entre la relaxacio propia d ´haver aconseguit par de l´objectiu i potser la falta de tirades mes llargues. Fins al 15 m´he mantingut be pero ja baixant el meu ritme, despres he intentat regular i guardar forçes durant uns 3 km mantenit a 5 m/km, per afrontar les ultims dos (ja sabeu com som)
    Finalment 1h35:32, la millor marca un un mitja desde fa dues temporades.
    Esta clar que no puc correr molt mes rapit fins que no arregli els problemes dels tendons. Pero estic molt content i encara que molt limitat els entrenaments estant tenint bons resultats.
    Ara a recuperar-se

S'està mostrant 15 entrades - de la 76 a la 90 (d'un total de 121)

Heu d'iniciar sessió per repondre a aquest tema.