Mitja marató de Mollerussa, 20è aniversari! 21 d'octubre
- Aquest tema està buit.
-
AutorEntrades
-
23 d'octubre de 2007 a les 7:51 #9423
ÁlvaroParticipantQue es pot demanar que m’enviïn les fotos a las que surto?
Per cert, alguna cosa s’hauria de fer. Heu vist a la foto de la sortida un espontáneo de vermell en mig de la grogor? Hem de buscar una solució.
23 d'octubre de 2007 a les 11:24 #9427
EnricModeradorSi, enveja
llegeixo tot això i em sembla que no tornaré a entrar en aquesta pagina. Fa 3 mesos que no puc córrer i el que es pitjor, encara no sabem perquè. Menis citis, lligaments, paramenisicitis, inflamació de càpsula, que si radiografia, ressonància… La lesió, ben curiosa, es conseqüència de una pressió mantinguda dels genolls frontalment contra l’ aigua a uns 40 km/h ( no pregunteu). La cama dreta, sembla que ja funciona.
Mollerussa, les endorfines, l’ alegria, i això, i em feu enveja. I sobre tot, llegeixo a l’ Homedferro i em sento com un no se que. Però tornaré.
I felicitats a tots
23 d'octubre de 2007 a les 12:37 #9433
HacheParticipantAmb les ganes que jo tenia de córrer aquesta cursa, i jo de PEDALADA ECOLÒGICA per la canalització
. Bé, tampoc va anar malament passar un matí passejant en bici amb els fills, però s’hauria d’inventar JA alguna cosa per ser a dos llocs alhora.Molta enveja de veure aquest nombrós grup de Km0, al qual vull felicitar globalment, però també individualment sobretot als “novatos” en la distància,
amata i Sime (ja et vaig dir que podies fer 1:45, ha faltat poc, però que punyetes (o collons), a gaudir d’aquesta eufòria i si continues així em sembla que només et podré veure l’esquena a les curses 😉 ).
I als que han assolit el seu objectiu de baixar d’1:30
Xavi19 i Madjoker (noi, en quatre paraules la teva progressió és IM-PRE-SIO-NANT, ja m’explicaràs com t’ho fas, que menges, com entrenes……… o millor……… deixa’m les teves cames directament 😆 😆 …… FELICITATS DE DEBÒ).
A la resta felicitats també, i als que estan al taller (potser s’hauria d’obrir un fil d’avaries), o a punt de passar la ITV, molts ànims Artur42, Homedferro, Enric, Segarrenc, psychop i no sé si em queda algú més, a veure si ens veiem aviat per les curses de ponent.
Una abraçada;
Jose H
23 d'octubre de 2007 a les 12:44 #9434
lagartijaParticipantENHORABONA A TOTHOM!!!
Als primers, segons, tercers… als fotógrafs, als escriptors…
Pels que us vàreu "estrenar", us dic el mateix que em van dir a mi: JA NO HI HA MARXA ENRRERA! La vostra vida mai serà la mateixa 😈I jo on c…. estava?!!!! Ah si, amagada sota l’aigua… 🙄
Salut i km’s!
23 d'octubre de 2007 a les 17:07 #9442
cargolParticipantMolts ànims a tots els que esteu a "boxes", la temporada ne més acaba de començar, el primer es la salut, a cuidar-se i recuperar-se.
Sime les endorfines t’han de donar moltes mes alegries.
Mirka, Marta i Frank merci per les fotos, dignes de professionals.
Salut i milles.
Abel23 d'octubre de 2007 a les 18:49 #9443
jmarkalaParticipantCompanys,
Enhorabona a tots els participants , però especialment a l’Amata i al Sime per fer la primera cursa
, i al Madjoker per fer meys d’1h30′ 😯Ja parlarem.
Salutacions23 d'octubre de 2007 a les 20:52 #9444
By KedsParticipantMOLTES FELICITATS A TOS ELS KM0’s DE PONENT QUE TANT BRILLANTMENT ES VAN EXHIBIR A LA CAPITAL DEL PLA D’URGELL……..I MOLT ESPECIALMENT A HOMEDFERRO PER UNA CRÒNICA DE "TRACA I MOCADOR".
23 d'octubre de 2007 a les 22:19 #9446
martaParticipantFa molt temps que no faig aquesta mitja, l’última que vaig fer anàvem i veníem per la mateixa carretera.
Aquest diumenge em va agradar molt animar als corredors i com alguns ho agraïen. Vaig veure moltes samarretes grogues!! i en JoseManuel que avui m’ha dir que va fer la seva primera marató a Saragossa, felicitats!!
Jo havia quedat amb dos companys que debutaven a la mitja, l’Àngels i en xavifabregat, que els acompanyaria des de Bellvís fins a l’arribada i així ho vaig fer, felicitats també!!
Pel que veig va ser una gran cursa, es a dir, una gran festa!!
I això que estem començant la temporada!!24 d'octubre de 2007 a les 17:09 #9457
òscarParticipantuuuueeeeppsssss!!!
bones a tothom!!
El diumenge va ser un dia impresionant per a molta gent.
A mi encara em dura l’alegria, per fi sembla que puc correr sense dolor!!!! i això em fa sortir un somriure que no s’apaga amb res del món.
Em va fer molta il·lusió tornar a retrobar-me amb tots vosaltres, ja que ens veiem poc sovint, i sobretot em va emocionar poder córrer amb vosaltres!
Gràcies per els ànims que vaig rebre de tots i prepareu-vos que vaig a per totes:Només em queda felicitar a tots els que erem allà i els que no també, els que va ser la seva primera mitja, els que van baixar la seva marca i ens ho va refragar tot el dinar jejeje, els que van fer les fotos, i per els que no van poder córrer per lesions, paciència i molt de seny, sobretot molt de seny, que tot es supera si hi posem ganes, ànims!!
Genial.
24 d'octubre de 2007 a les 22:56 #9458
xavifabregatParticipantbones gent,
eus aqui un novato en l’atletisme que, tot i haver fet la seva primera mitja, encara te una sensacio de mes novato que mai.
com ja he dit, jo no practico atletisme tret de fa un parell de mesos quan despres de tant sentir-ne a parlar vaig decidir fer la meva primera cursa, molt popular, la de la merce i de 10 km. Que engrescant!!!
despres d’un "subidon" degut a que una propera cursa vaig millorar temps i estat fisic, hem vaig "deixar enredar" i vaig decidir provar la mitja. QUE LLARGA ES VA FER!!!
jo hem preparo, tot corrent, per gaudir d’allo que mes m’agrada. la muntanya. Eus aqui, que no se perque quan anem amb colla a fer una excursio sempre hem quedo tancant el grup i intentant animar a aquells que pel motiu que sigui no ho pasen tant be.
aquest cap de setmana jo he estat al que han hagut d’animar i he entes la importancia de tenir algu al costat que et recolsi quan passes un moment critic. GRACIES MARTA.
tot i aixo, ara nomes hem queda una petita engruna. A la proxima que fare, estare millor?? nomes queda entrenar
salut i força companys
25 d'octubre de 2007 a les 9:23 #9464
KarriParticipantTranquil xavifabregat a mesura que vagis acumulant km’s a les cames veuràs com les mitges maratons se’t fan més curtes i les gaudeixes més.
25 d'octubre de 2007 a les 21:36 #9473
AdolfoParticipantAmigos, un día estupendo gracias a Xafatolls y a gente tan generosa como SED o ARTUR42.
Muy bien todo, ok los voluntarios, las mejores duchas de todo Catalunya (no se acaba el agua caliente), super la piscina y ambientazo.
Una sorpresa el Caldo de las nuevas Bodegas VIÑA del SIÓ, había oído hablar de sus excelencias, la descripción desde luego promete: "Color rosa gerd amb irisacions violàcies. Aroma intens, a fruita vermella fresca i fruits del bosc. En boca destaca per la seva fruitositat i frescor", en la nevera está esperando una ocasión que se la merezca.
Bueno, como en Templers, he vuelta a disfrutar de la compañía de dos "Elegidos", el Bicampeón Mundial de 100 km en Ruta (1987 y 1988)(y seis veces campeón de españa) Domingo Catalán al que el Corazón no le cabe en el pecho. Gracias de nuevo. Un honor. Y del Lleidatà que el 22 de Mayo de 2000 tuvo a sus pies el Mundo mientras sus manos tocaban el Cielo, Juanjo Garra, un Ser que no es de este planeta.
Enfín, volvamos a tocar con los pies en el suelo……Markala, Lagartija os echamos a faltar, qué pasa….nengs!
Felicidades a los iniciados, Amata, Sime, Xavifabregat, Toni GC, ya veréis, esto es un veneno de efecto lento y que acaba en obsesión.Bueno, felicidades a todos, Madjoker ya estás en primera división y para disputar la Champions. visto y no visto! a eso se llama fuerza mental y es muy dificil. me quito la Txapela, Bravo.
Homedeferro, has de cambiarte el nombre, HomedeCarbono? HomedeTitanio? HomedeComposite? Tu estructura molecular está cambiando, !Metamorfosis!, veo que te duele pero solo hay que verte, estás a punto de empezar a volar, el crono está esperando ver tus series cortas…Suerte!
Acabo con un abrazo a mi compañero de fatigas, en Jordi (JFK), un campeón!!
31 d'octubre de 2007 a les 23:03 #9605
JokerParticipantMagnífic diumenge a Mollerussa…que he de dir… 😳 . Alguns m’heu fet posar vermell…
M’agrada!, cada cop som més a les fotos, i als dinars. 😉
Crit i Cargol, moltes gràcies, tenir unes llebres particulars com vosaltres no te preu… :roll:… o sí?
Enhorabona als primerencs, ara ja no ho seran.

Als lesionats, paciència i ànims. Segarrenc, una abraçada.

A les nostres companyes, el vostre suport, total!!!
Per cert, les fotos de l’Àngels, a la secció Fotos.
3 de novembre de 2007 a les 20:08 #9638
JokerParticipantJa es poden descarregar els diplomes de la cursa en format PDF!
Entreu aquí: http://mollerussa.ddl.net/esports/20mitja/index.html
A la columna de l’esquerra veureu: "Descarrega’t el teu diploma".
Només hi heu de posar el vostre número de dorsal i, voilà! 😉
22 de novembre de 2007 a les 21:59 #10103
baldatoParticipantNo puedo dejar de hacer un comentario, un poco pasado de fecha, pero la información la acabo de obtener…
Al acabar la media, cuando me dieron la botella de vino, pensé "bah, rosado"
, siempre lo he preferido más oscuro…Lo hemos "procesado" y 😯 😯 ¡estaba de muerte!

Muchas gracias a la organización por lo acertado del obsequio y a la bodega por lo bien hecho que está. Tan cerca de casa y sin conocerlo… 🙄
-
AutorEntrades
Heu d'iniciar sessió per repondre a aquest tema.