Mitja Marató de Lleida, 22 d'abril de 2007

• This topic is empty.
  • Autor
    Entrades
    ROMA34
    Participant

JO SEGUR K CORRERÉ A LLEIDA, DESPRÉS ENS QUEIJAREM K NO FAN CURSES A LLEIDA.

SEGUR K NO ÉS LA MILLOR DEL MÓN , PERÓ ÉS A PONENT I PER MI JA N´HI HA PROU.

VISCA PONENT

txitx17
    Participant

Jordi Roma 34
    Aconseguirem sub-1.40?
    8)
    Run

bru
    Participant

Ieeeps,

Clar que si!!!
    Vinga Victor17 i JORDI ROMA 34, això està fet!!!! A pel sub-1.40!!!

Salut

Karri
    Participant

Bones,

Victor 17 i Jordi Roma 34

Jo encara no se si faré Valls o Lleida.

Si faig la de Lleida podríem fer un grupet sub 1.40. Jo fa un parell de mesos vaig fer 1.34, no he pogut entrenar gaire ultimament, però crec que 1.40 ho podria fer sense patir molt.

Neus
    Participant

hola m’apunto al grup sub 1.40, no se si us podré seguir…el meu millor temps és 1.42, i en aquest moment estic fent el repòs de la marató de Bcn, avui tocava començar a córrer un altre cop…però sembla que avui el que toca de veritat es nevar…començarem demà….demà!….i el 22 d’abril ja està a tocar!!!!!

Karri
    Participant

Tranquila Neus, no ve d’un dia i potser és millor no entrenar avui que agafar una galipàndria que no et deixi entrenar una setmana…

A més si vas fer la marató de BCN el fons ja el tens, ara guanyar una mica de velocitat i ja està fet!!!

ROMA34
    Participant

A MI M´ASEMBLA PERFECTE INTENTAR FER UN SUB 40. DESDE BALAGUER NO HE POGUT ENTRENAR + DE 3 DIES PER SETMANA. PERÓ SEGUR K HO ACONSEGUIM.

EL VICTOR 17 ES PICA AMB LA SEVA HOMBRA I ELS PRIMERS KILOMETRES, "SI ELS FEM AL SEU RITME" SEGUR K FEM BON TEMPS.

JO PROMETO ENTRENAR UNA MICA + PER PODER FER UN SUB 40.

SI HEM PETO AL VICTOR 17 NO M´INPORTA FER PITJOR TEMPS.
    LO NOSTRE ÉS UN PIQUE PERSONAL.

BRU : ALGUN DIA SEREM CASI TAN CANYEROS COM TÚ "GAS FONDO"

ROMA34
    Participant

KARRI , NEUS , VICTOR

JA PODEU DONAR PER FET K FEM UN GRUP PER LA MITJA DE LLEIDA.

EL K + PATIRA SOC JO, SOC + LENT K VOSALTRES, PERÓ M´ENCANTARIA TENIR LLEBRES COM VOSALTRES.

BRU : ET PODEM PASAR UNA OFERTA PER FER DE LLEBRE DE LUXE ??????

ET PODRIES LLIGAR UNA CAMA ……

txitx17
    Participant

Li fotrem fort!!!!!!!!!!! 😈 (es nota que vinc d’entrenar).
    Jordi Roma 34 no siguis modest que a Balaguer vas anar amb el fre de mà posat. Tens un sub1.40 a les teves cames segur.
    Encantat amb fer grupet a sub1.40 amb qui ho vulgui intentar.

Run

lagartija
    Participant

Bon dia!
    Jo encara no m’he inscrit, pero si ho faig m’agradaria provar aixó de sub 1.40… 🙄 Para sonia para… ❗

Run&run!

Neus
    Participant

hola…no se però em feu una "miqueta de por"…jo tinc molta resistència però poca velocitat….algú em pot passar unes series fàcils de fer sola i que m’ajudin a millorar (i poder.vos seguir o en el millor dels casos adelantar-vos)…de tant en tant he fet farlecs fins a 4’….els faig sempre amb algú però tmb resulta díficil per la diferència de velocitat. Sóc molt constant corro cada dia però sempre faig el mateix 10-12 km..i així no milloro temps…..necessito unes sèries que siguin màgiques…es a dir que m’enganxin i sigui capaç de fer.les.
    Moltes Gràcies….i les espero…
    Salutacions

rafamelero
    Participant

Hola Neus, al fil de lo cargol conseller, sèries, quan com i perquè, vaig posar una petita orientació de sèries que jo faig.
    Pots consultar-ho alli, si vols alguna cosa diferent m’ho posas i ja miraré de posar altres entrenos.

segarrenc
    Participant

Salut companys,

Rafamelero quan tinguis una estona i ganes ens hauries de fer cinc cèntims de que et va semblar la mitja marató de Londres: organització, circuit, ambient, participació…. Com i quan et vingui de gust. Al ser una mica excepcional anar a córrer una mitja allà que t’ha semblat tot una mica.

Una abraçada a tots.

PD/ Si ho has fet en algun fil, no ho he vist.

Neus
    Participant
    Quote:
    Hola Neus, al fil de lo cargol conseller, sèries, quan com i perquè, vaig posar una petita orientació de sèries que jo faig.
    Pots consultar-ho alli, si vols alguna cosa diferent m’ho posas i ja miraré de posar altres entrenos.

Hola Rafamelero, ok ho intentaré amb 1.000 mtrs; ho provaré la setmana que ve, tinc una petita molèstia al genoll des de la marató de bcn i prefereixo no forçar, ja t’explicaré quans dies sóc capaç de fer.ho i si milloro. Moltes gràcies.

Álvaro
    Participant

Neus,
    Encara que no sigui el tema d’aquest fil, aprofito per recomanar-te amb molt d’èmfasi que facis sèries :? . Jo sóc un "matao" en això del córrer, però quan faig entrenaments de qualitat noto una sensible progressió. Veuràs com millores 8) .

S'està mostrant 15 entrades - de la 16 a la 30 (d'un total de 131)

Heu d'iniciar sessió per repondre a aquest tema.