Mitja Marató de Lleida, 22 d'abril de 2007

• This topic is empty.
  • Autor
    Entrades
    txitx17
    Participant

Ei algú sap si hi ha plana web de la cursa.
    Com habitualment comenceu a parlar-ne amb temps i no heu dit res m’he arribat a plantejar que no la facin?
    Si en sabeu alguna cosa dieu-ho.

Run

homedferro
    Membre
    Quote:
    Com habitualment comenceu a parlar-ne amb temps i no heu dit res…

doncs mala senyal si ningú en diu res…

Hache
    Hache
    Participant

Precisament el mateix dia és la mitja de Valls, i no tinc massa clar a quina anar, perquè de la de Lleida no m’han parlat massa bé. Que m’aconselleu? Valls – Lleida???? Aquesta és la questió…….

Salut;

txitx17
    Participant

No em puc creure que no es faci…… Era on volia fer la meva millor marca????? (així ja tinc excusa).
    Ara seriosament, sortia al calendari km0 ponent i per això ho vaig preguntar però si et poses a la pàgina de balafia.org no hi diu res i tampoc no queda tant de temps.

Ara si que surto a correr.

Run

Crit
    Crit
    Membre

Bones,

Jo les notícies que tinc em diuen que sí que es fa, cert que coincideix amb Valls.

Em sorprèn que essent un fòrum de ponent tinguem un organitzador de la mitja de Valls i cap de la mitja de Lleida, vinga, va, notícies que ja toca.

Salut

porcalleocho
    Participant
    Quote:
    Precisament el mateix dia és la mitja de Valls, i no tinc massa clar a quina anar, perquè de la de Lleida no m’han parlat massa bé. Que m’aconselleu? Valls – Lleida???? Aquesta és la questió…….

Salut;

Hache , jo et recomano la Mtija de la Calçotada, a Valls. primer perque l´organitzo jo (o estic a l´organitzacio), segon perque desde el club organitzador el fACVAC saben molt be allo que fem i organitzem una bona mitja, inclosa a la lliga d´internet, recorregut amb distancia certificada per la F.C.Atltetisme, bon ambient, una boss del corredor força complerta, la calçotada per despres de la cursa.
    a mes en poc mes d´un hora esta a Valls desde Lleida, per tant la distancia no pot ser excusa.

Hache
    Hache
    Participant

Gràcies porcalleocho per la teva informació privilegiada, encara que tinc temps per decidir-me, entre la bona "propaganda" que fas de la de Valls i l’absència de informació de la de Lleida (¿però és que ningú ha corregut aquesta cursa???????), crec que tinc les coses prou clares. Gràcies¡¡¡¡¡¡¡¡¡

rafamelero
    Participant

A veure, jo l’any passat vaig correr a Lleida la meva primera mitja i la experiència va ser molt bona. Em van dir abans de començar que era molt dura però la veritat és que tot i que no és molt plana tampoc la vaig trobar tant malament. Vaig debutar amb 1:14’03 amb distància certficada per la catalana o sigui que no pot ser tant dolenta, l’únic que puc dir que va estar malament va ser un error de l’organització que no va posar l’habituallament al km 5, però que ja van prendre nota de l’error per l’any següent.
    També penseu que l’organitza una associació de veïns i no un club d’atletisme.
    Jo ho sento PORCALLEOCHO però si m’he de decidir em quedaré a Lleida que a més, per obtar a premi no he de fer cap marca mínima, tot i que us desitjo que tingueu un bon dia i una bona cursa a Valls.

KOCHISE
    Participant

Buffffff, con el calor que hará por Lleida y por Valls ese día… yo de vosotros me iba al nuevo 10.000 que harán en Alcañiz (Teruel) el día 22-04 que no os arrepentiréis. Así además no os peleais que si a Lleida que si a Vals, campo neutra.

Bromas aparte aprovecho este foro y la cercanía en kilómetros con esta prueba para invitaros al 1er 10 Km. Ciudad de Alcañiz que se va a celebrar el 22-04-2007. Tenéis toda la información en http://www.10kalcaniz.com. Pero os resumo algo: 10€ inscripción, cronometraje por chip, mensaje a móvil con resultado final, trofeo y premios en metálico a los 5 primeros / -as clasificados más premio especial al ganador absoluto de SU PESO EN ACEITE OLIVA VIRGEN EXTRA D.O. BAJO ARAGON (lo siento, pero es mejor el nuestro, je, je, je), circuito prácticamente llano y semiurbano, buena bolsa del corredor.

En fin si alguno no quiere pegarse el palo de correr una Media, o quiere probar un 10000 aquí estaremos…

saludos

rafamelero
    Participant

Moltes gràcies per la informació i no et dic que no m’aproparé a Alcañiz, sino faig la mitja de Lleida, es clar!

txitx17
    Participant

Jo també em quedaré a la Mitja de Lleida, per fer país, però haurien de donar una mica més d’informació.
    Respecte a la de Valls la deixaré per un altre any en que no coincideixin, perquè la terra és la terra…
    Surto a entrenar, que si no ni Lleida ni Valls.

Run

Karri
    Participant

Bones,

Jo la vaig fer l’any passat amb un company i sort que anavem junts perque la segona part de la mitja anàvem sols per la carretera… no sabiem si ens havíem perdut…

Em sembla recordar que la vam correr uns 150 corredors.

Si no recordo malament es surt de Bàlafia i es va cap a la Mitjana, després es torna a passar per la sortida i es va cap a Torrefarrera i mitja volta cap a casa…

Tal com diu en rafamelero la organitza l’Associació de veins de Balàfia i se’ls ha d’agrair l’esforç.

segarrenc
    Participant

Salut companys,

Avui m’ha arribat el full d’informació i inscripció per la aqueste cursa. Diu que es pot fer per internet a http://www.balafia.org

Una abraçada a tots.

rafamelero
    Participant

Si tens raó, avui han començat a arribar els triptics d’inscripció a la mitja de Lleida, i només fent una ullada, veig que hi ha més premis que a Valls i tal com vaig dir més amunt, sense marca mínima per cobrar.
    Això vol dir que a Lleida aquest any molt possiblement tindrem molt nivell a la cursa.
    Encara que no descarto algun dia anar a probar a Valls ( m’encanten els calçots ), aquest any correré a Lleida a veure si surt la marca, perquè a Londres no va acompanyar ni el temps ni el recorregut.
    Pels que correu per primera vegada a Lleida us diré que malgrat es diu que és dura, si que hi ha alguna pujada important ( la del Torrevicens, i la de la tornada des de Torrefarrera quasi al final ) però en general no està malament.
    Ens veiem aviat!!!

txitx17
    Participant

Gràcies per la informació companys.
    Si les lesions em respecten allí hi seré!!!!
    Els de km0 hem de fer pàtria i tot i que no dubto que la Mitja de Valls sigui fantàstica, jo em quedaré a la meva terra.

Run

S'està mostrant 15 entrades - de la 1 a la 15 (d'un total de 131)

Heu d'iniciar sessió per repondre a aquest tema.