Mitja Marató de Lleida, 22 d'abril de 2007

• This topic is empty.
  • Autor
    Entrades
    rafamelero
    Participant

homedeferro, no et desanimis que dies dolents en tenim tots, hi ha vegades que no se sap perquè no corres i a més et fa mal tot.

Un consell, no se si és el cas però mai s’han d’estrenar sabatilles en cursa. Jo sempre faig el rodatge ràpid o les sèries de la setmana de competició amb les sabatilles que correré en cursa. La mala sort és la calor que va fer el diumenge, que potser durant la setmana vas entrenar bé però ambb la calor la sabatilla no era la ideal per a tu.

artur42, jo vaig tenir tendinitis al taló d’aquiles i al final i tornant al que deia abans fent un canvi de sabatilles em va marxar, anims perquè molesta molt al correr…

txitx17
    Participant

Gràcies Frank.
    Ja he demanat que m’enviïn la foto. Crec que sense la teva ajuda m’hagués resultat força dificil trobar aquesta opcio.

Ànims homedferro. Tots tenim un mal dia i crec que aquest diumenge vam ser molts els que no vam tenir el millor dia.

Roma34 tens una bèstia per nebot. Aquest estarà davant amb els marroquins com el Rafamelero.

Run

ROMA34
    Participant

ARTUR 42 aprofita k les llebres s´han acostumat a un ritme de padrins i a Empuries correran menys k el cavall del dolent …..

Espero k os ho paseu molt bé a Empuries, l´any vinent espero k jo i Victor 17 ens animem a correr els 42 km.

Ah !!!! l´unic k no ens ha agradat a tots de la mitja de Lleida és k la persona que va mesurar els km, no fos la mateixa que va mesurar la San Silvestre del Lleida. Si haguesem corregut menys distancia ,ara tots estariem contents i feliços per la marca i parlariem de lo bé que hem fet les series.

Jo ara estic putejat ,perqué estic tan carregat que no puc anar a correr amb el meu estimat gos "Robus".

Artur42
    Participant
    Quote:
    Artur42: que? ja també començem amb la cagarela?? 😉 espavila’t que Empuries ja la teniu aquí!!!!

Quanta raó tens montoliu els dies previs a la marató em fa mal tot i sembla que m’hagi de trencar per tot arreu, però aquesta vegada sembla més important. Tot i això, avui he rodat una horeta, amb 20 minuts de progressiu, i no m’ha molestat tant. A més, demà tinc hora amb el fisio i espero que em deixi com per estrenar.

Per cert, sento el teu pseudofiasco a Madrid, però ja m’agradaria "cagarla" a mi i acabar fent aquesta marca!!!. I si vas passar per Las Ventas i no et van retornar a "los corrales" és que encara tenies forces. :P

rafamelero gràcies pel consell. És cert que he canviat de sabatilles i de marca… però crec que també em va fer mal la Marxa Noguerenca. Amb tanta pujada i terreny enfangat hagués hagut d’anar una mica més lent.

ROMA34 miraré d’aprofitar el ritme de les llebres, però és que jo ja soc gairebé un padrí :?

Salut a tothom.

txitx17
    Participant

Ai Artur42…. a mi em passa això a cada cursa. No em fa mai mal res fins a 10 dies abans… llavors m’acolloneixo i començo a notar molèsties on no n’hi ha. Però el dia de la cursa no em fa mal i després tampoc…
    Segur que t’anirà bé.
    Molta sort a tots els que correu a Empúries.
    Per cert Bru afluixa una mica que ja m’ha dit Roma34 que després d’Empúries faràs un altre 10000…

Run

montoliu
    Participant

i bon hora!

Artur42

de pseudo-… res de res……FIASCO amb majuscules. pero bé, ja estic pensant en la pròxima.

tu ara t’has de cuidar i DESCANSAR!!!!!!!, ¿que és aixó de progresius l’ultima setmana? i estàn mig fotut, tu descansa.

un saludo.

Artur42
    Participant

montoliu, Victor17 moltes gràcies pels ànims. Avui ha tocat massatge i ja estic una mica més bé, però fins diumenge ni una passa.

Salut

homedferro
    Membre

ei Artur42!!

Ànims i força!!! a veure com surt aquest sub…

Artur42
    Participant

Ei, homedeferro aquesta serà per arribar i no mirar el crono. Entre la pluja i els meus bessons 👿

Salut

Artur42
    Participant
    Quote:
    Foto de km0 de la sortida amb la pancarta de l’Isidre

[img]http://km0.lleida.org/fotos_lleida/DSC00006.JPG[/img]

Resucito el fil de la Mitja de Lleida per comentar que aquest matí he estat un parell d’hores amb l’Isidre Esteve. Hem parlat de moltes coses, també de l’homenatge que se li va fer en aquesta cursa i de la pancarta. Ell està molt agraït, però sobretot l’he trobat molt i molt animat. Realment, malgrat el que ha hagut de passar, segueix demostrant que és un gran campió i, per davant de tot, una excel.lent persona. Al final era ell qui em donava ànims a mi. Acollonant.

Salut.

ROMA34
    Participant

encara no he anat a Oliana ,per entregarli al seu germa, foto +escrit que vam escriure per entregar-li.

Abans de 15 dies espero poder anar-hi.

És un tio collonut i molt valent.

l´Isidre dins del món de la moto, és un ejemple com a persona sencilla i asequible.
    Ell mai ha anat d´estrella i estic segur que seguirá sent un ejemple a seguir.

L´Isidre és un maratonià de les motos i no és rendirá tan facilment , ara comença la cursa + important de la seva vida….. GAS ISIDRE

S'està mostrant 11 entrades - de la 121 a la 131 (d'un total de 131)

Heu d'iniciar sessió per repondre a aquest tema.