Mitja i cursa popular de Lleida 10 abril 2011
- Aquest tema està buit.
-
AutorEntrades
-
7 de gener de 2011 a les 9:39 #2972
Xavier de la Fuente LópezParticipantM’han dit k la mitja de Lleida es el 10 abril coincidint amb la cursa dels bombers de bcn!!! Mort definitiva de la mitja……..
7 de gener de 2011 a les 10:17 #29325
kepasanengParticipantLa data de la cursa de bombers és segura ja? En molts llocs he vist que serà el 10 o el 17, i de fet a la web oficial (www.cursabombers.com) només veig informació de la de l’any passat.
Ara, si es confirma el tema… serà una mala notícia. La cursa de bombers de Bcn tira molt!
Salut!
8 de gener de 2011 a les 1:01 #29341
JordiParticipantMolt bones! Sóc de l’opinió que si la Mitja de Lleida-Balàfia ha de morir serà per la manca de suport definitiu per part de les institucions municipals i algun esporsor fort que s’hi vulgui mullar. Mentres el recorregut d’una mitja marató sigui enfilar el Camí de Marimunt per portar la cursa el més lluny possible de la ciutat no s’aconseguirà que la gent s’impliqui de debó. Respecte a la coincidència o no d’alguna altra cursa, evidentment, tot hi ajuda.
S’ha demostrat a Ponent que el volum de corredors cada cop és més gran i que el que fa falta és fer-la realment atractiva.
Salutacions a tots.25 de març de 2011 a les 10:27 #30233
Buff!ParticipantDoncs al final també concideix amb la de Tossa.
I a dues setmanes vista no sembla molt animat el fil. 
Potser serà ja hora de que m’estreni en aquesta mitja, abans de que es compleixin els mals presagis…. :dry:26 de març de 2011 a les 7:23 #30244
Darth VaderParticipantBuff!, allí ens veurem, jo ara mateix m’inscric. vaig fer-la fa un parell d’anys i va agradar-me força, i a més, la tinc “relativament” a prop de casa (70km!).
26 de març de 2011 a les 15:20 #30249
JordiParticipantEvidentment, la de casa s’ha de fer. Tots intentarem aportar el granet de sorra perquè es faci molt més gran. Allà ens veurem.
Salutacions!26 de març de 2011 a les 17:09 #30250
SedParticipantLa Mitja els últims anys ha evolucionat molt positivament.
El circuït, per mi no té res a envejar al de la Mitja de Granollers o per exemple a la de Reus. No els veig tan diferents.Jo hi seré, perquè que vull que Lleida continui tinguen la seva Mitja i sincerament crec que s’ha creat una intoxicació contra la cursa, i que molts que no hi han participat mai s’han acabat creien.
SAlut!
26 de març de 2011 a les 20:46 #30253
CritMembreSed ha escrit:
Quote:La Mitja els últims anys ha evolucionat molt positivament.
El circuït, per mi no té res a envejar al de la Mitja de Granollers o per exemple a la de Reus. No els veig tan diferents.Jo hi seré, perquè que vull que Lleida continui tinguen la seva Mitja i sincerament crec que s’ha creat una intoxicació contra la cursa, i que molts que no hi han participat mai s’han acabat creien.
SAlut!
L’has clavat, amic meu. Se’n parla molt d’aquest circuit, només cal voltar una mica i comparar. Per exemple, he vist la vendre la mitja de vilafranca com la més maca del país, i és maca, però al mateix sac que la nostra.
És tradició lleidatana apreciar més allò forani,heu fet mai la mitja de girona? I què, maca? I la gran mitja de Gavà? I Granollers? Sí, què té el recorregut de Granollers que tingui el de Lleida, li donem mil voltes.
Au, algú ho havia de dir.
26 de març de 2011 a les 21:42 #30255
EnricModeradorFem foto? Jo també la vull fer.
Crit, tens raó, algú ho havia de dir. I te dellonses que tingui que ser un forani. Jo crec que aquesta tradició que comentes que consisteix en valorar més lo dels altres per menytenir el propi, està dins l’ ADN lleidatà.
Ens veiem a Balafia, fem foto!
Força Vida. I Balafia i Lleida.
27 de març de 2011 a les 6:47 #30260
ArnauParticipantSi, si, jo tambe hi sere. Per una cosa o una altra mai l’he pogut correr i ja en tinc ganes.
Es cert, pocs comentaris bons al respecte he escoltat, pero no m’importa, corro a casa i amb aixo en tinc prou. Per poc atractiva que sigui (que s’haura de veure) no crec que sigui pitjor que alguna que he corregut aquest any (vease la mitja de Sabadell, opinio personal). O sigui, que em pego la gran matinada per correr a Barcelona i no anire a una cursa que fan a casa meva? Doncs no, malgrat tot el que diguin, penso ser-hi!
Sobre gustos…
Salut i kms
27 de març de 2011 a les 7:09 #30261
Darth VaderParticipantJo recordo que el circuït va agradar-me molt, l’únic que no és ideal per fer marca, però a mí això m’importa poc. Comparat amb Reus, per exemple, el de Lleida li dóna unes quantes voltes!
27 de març de 2011 a les 13:54 #30264
caragoletParticipantTeniu raó nois, tampoc és tan lleig el recorregut… Recordo una mitja a Salou, amb vent, núvol i fred, pujades a l’autovia i la sorra que se’m posava als ulls,… que Déu n’hi do…!!!.
Ens hauríem de saber vendre una mica més.27 de març de 2011 a les 13:59 #30266
SedParticipantEl tema de fer marca, segurament si hi hagués 2000 participants seria més favorable. Però si ens fixem amb els resultats del guanyador de cada edició, aquest arriba amb 1h 10′. Un bon resultat, ja que fa la cursa gairebé sol.
El bon registre de la cursa només depent del nivell dels atletes.
Personalment es pot fer un bon resultat, ja que el circuït és favorable a la part final. De la mitja dotzena de vegades que la he corregut, els meus temps no s’allunyen gens del meus millors.Salut!
27 de març de 2011 a les 20:17 #30284
txitx17ParticipantJo tb hi seré…
28 de març de 2011 a les 7:14 #30288
floParticipantInscrit.
-
AutorEntrades
Heu d'iniciar sessió per repondre a aquest tema.