Mitja i cursa popular de Lleida 10 abril 2011

• Aquest tema està buit.
  • Autor
    Entrades

agulletaman
    Participant

xavithai ha escrit:

Quote:
    M’han dit k la mitja de Lleida es el 10 abril coincidint amb la cursa dels bombers de bcn!!! Mort definitiva de la mitja……..

Descansen en paz todas las carreras… o no?

amata
    Participant
    Quote:
    xavithai ha escrit:

Quote:
    M’han dit k la mitja de Lleida es el 10 abril coincidint amb la cursa dels bombers de bcn!!! Mort definitiva de la mitja……..

Si home!!! jo Bombers de BCN ja l’he fet i se la poden confitar (i més després del q vaig veure diumenge), així de clar. La mitja de Lleida l’hem de començar a fer gran la gent de Lleida.

Inscrit.

Apa!!

Toni
    Participant

Hola, soc Toni Baró, Director des de fa 5 anys de la Mitja, vull agrair el suport i encara més les inscripcions de tots vosaltres, el tema de remuntar aquesta cursa es realment un enigma, fa dos anys amb més de 350 inscrits ens va ploure molt, crec que tothom va coincidir que es va disfrutar i vàrem respondre com organització. Curiosament l’any passat 280 inscrits i els mateixos participants que varen acabar. L’atletisme no consisteix solament en un tipus de cursa assequible per tothom, la gent que entrena pot anar assolint fites més altes, tampoc es necessari córrer en milers, on és la capacitat de superació de la que parla el terme “la solitud del corredor de fons”.
    També tenim en el programa una Cursa Popular de 7,250 Km pels que s’inicien, a més l’esport-salut i en familia amb la resta d’activitats de la Festa de l’Esport i la Salut ratllen a un nivell molt remarcable.
    Aquesta edició serà crucial per la continuïtat de la Mitja de Lleida, com a mínim organitzada des de Balàfia, la Festa de l’Esport i la salut que va nèixer d’una Cursa Popular molt exitosa pot canviar a formats més agraits i amb garantia d’èxit.
    Demà la presentem. Llarga vida al Mitja de Lleida!
    Des de Balàfia amb amor a l’Atletisme Popular Mitja_2010_LaMa_ana_Page_1_Image_0003.jpg

Enric
    Moderador

Inscrit!

Força Vida (i Marxa i Balafia)

Buff!
    Participant
    Quote:
    Toni ha escrit:
    …. Llarga vida al Mitja de Lleida!
    Des de Balàfia amb amor a l’Atletisme Popular

Doncs posem-hi un gra de sorra.:cheer: Inscrit. Ens hi veiem el proper dia 11. :)

albertbo
    Participant

Sant Jordi del 89: 1a Mitja Marató de Lleida.

Alguna imatge en la memòria d’aquell dia ? Sí, roses remullades sota la pluja.

La cursa ? Mmmmh…, en algun moment vam passar damunt la via del tren.

Sí, anàvem per l’horta.

Final: caragolada a La Huerta ambs uns amics de Barcelona (jo és que encara vivia per allà…).

cargol
    Participant

Rememorant com fa Albertbo encara aniré més enllà. Lleida té tradició de curses de fons. Jo vaig arribar a Lleida al 1985 i a l’any següent vaig correr la meva 2ª mitja per l’horta de la Ptda. Vallcalent i arribada a una, ara, desconeguida Av. 11 de setembre.
    Força mitja de Lleida.

Enric
    Moderador

Doncs a mi m’ agradaria coneixer l’ any de la San Silvestre que va sortir de Ferran i que va guanyar el que era llavors campió del mon de cross, crec que es deia Jordi Garcia. Feia molt fred. Als voltants de 1980. ¿Alguien da mas?

Força Vida

Jordi
    Participant

Veig que estem una mica “vintage”!! La meva primera participació en una mitja marató va ser, evidentment, la de Balàfia, l’any 1995. La vaig fer amb uns keds de futbol sala, pràcticament sense amortiguació i recordo encara les butllofes que em vaig fer i com me les van rebentar els serveis mèdics a l’arribada. Això sí, no he pogut tornar a repetir aquella marca i això deu ser culpa de l’edat i dels quilos de més. Quins records!

Va per endavant l’agraïment a l’Organitzador de la Cursa per tot el temps, l’esforç i l’empemta que hi dedica ja no només a la Cursa, sinó a totes les iniciatives que des de l’Associació de Veïns del barri es promouen.

Per cert, no voldreu alguns dels participants de la Cursa de Bombers fer el salt a la distància de la Mitja? Animeu-vos!

Enric
    Moderador

Toca fer llista!

Buff
    Flo
    Victor 17
    Redman
    Sed
    Yorch
    Darth Vader
    Caragolet
    Enric

I falta gent, segur, disculpes

Força Mitja!

homedferro
    Membre

Això d’entrada!

Buff
    Flo
    Victor 17
    Redman
    Sed
    Yorch
    Darth Vader
    Caragolet
    Enric
    JORDI CODONY
    CHAMPION
    rflorensa
    amata
    loman
    caragolet

Apa, tothom a fer la mitja!
    Tothom a fer Lleida!

salut!

Buff!
    Participant

! B)

Buff!
    Flo
    Victor 17
    Redman
    Sed
    Yorch
    Darth Vader
    Caragolet
    Enric
    JORDI CODONY
    CHAMPION
    rflorensa
    amata
    loman
    caragolet

Donç aquesta será la primere mitja marató que faré (m’estrenaré amb la de casa)… a veure que tal anirá. Espero aquesta vegada ferme la foto de familia amb km0, ja que a cada cursa faig tard… Fins el dia 10 donç!!!

Jo vaig fer la de bombers, el diumenge pasat, però ara faré la mitja de Balafia… a veure que tal anira.

Un mes inscrit,

Buff!
    Flo
    Victor 17
    Redman
    Sed
    Yorch
    Darth Vader
    Caragolet
    Enric
    JORDI CODONY
    CHAMPION
    rflorensa
    amata
    loman
    caragolet
    James
    Jmolins

Salut,

Jordi

S'està mostrant 15 entrades - de la 16 a la 30 (d'un total de 90)

Heu d'iniciar sessió per repondre a aquest tema.