Mitja i cursa popular de Lleida 10 abril 2011

• Aquest tema està buit.
  • Autor
    Entrades

Joan Rogés Forns
    Participant

Bon dia

Molt bona cursa i molt ben organitzada. Jo particularment estic una mica fora de forma i vaig fer la popular.

Algú sap on podem trobar (si hi són) les classificacions de la popular?

Salutacions

Molt bon dia, despres de la meva primera mitja marató! Estic molt content de haberla acabat y mes de que haigi sigut la de Lleida.
    Vaig sentir unes punxades al genoll esquerra, pero passats uns kilometres es va passar (avui fa mal…) a veure que hem diu el fisio…

De totes formes vam cumplir alguns objectius en la cursa d’ahir y vaig coneixer en persona a alguns de vosaltres.

Espero que ens veiem de nou aviat.

Enoharbona a l’organització perque han estat molt be.
    Gracies a la gent dels avituallaments ja que cada vegada que els veia m’alegraven la vida sabent que engulliría un bon raig d’aigua.

Salut i milles a tots!

alexriu
    Moderador

Tan sols unirme a molts de vosaltres en l´opinió de la bona organització de la cursa i el “bon rotllo” que dona correr a casa envoltat de gent coneguda. Entre tots la farem creixer.

Llarga vida a la mijta i la popular de Balafia-Lleida.

Enhorabona organitzadors!!!!!

Alex

Hache
    Participant

Per a mi continua sent un misteri insondable el que la Mitja de Lleida no tingui una participació més nombrosa. Es pot valorar si potser s’hauria d’avançar al calendari per tal de no patir tanta calor, es pot valorar el sortir una hora abans, es pot valorar/evitar la coincidència amb altres curses multitudinàries, es podria fins i tot valorar un canvi de recorregut, però jo crec que el problema d’aquesta mitja és que pel motiu que sigui no té bona premsa entre els corredors, i igual que altres amb una qualitat i organització semblant semblen la rehòstia, aquesta no sé perquè no te l’afecte de la majoria.
    Lo dicho…. misteris insondables…….:dry:

Particularment és el tercer any consecutiu que la faig i la trobo més que correcta, organització impecable, voluntaris agradables, avituallaments suficients, bons regals post-cursa incloent un llibre i tot, i en quant al recorregut, doncs que voleu que us digui, jo no ho trobo tan malament, tampoc fa falta que totes les curses passin pel centre de la ciutat, ni que siguin planes, potser el problema el tenim el corredors que volem fer marca a cada cursa per davant de tot. Jo fins i tot trobo divertit aquest trenca-cames.

I pel que fa a la cursa en si, bones sensacions, la idea era estar al voltant d’1:45h, i acompanyat en tot moment per l’espi ens va sortit una cursa ben maca i encara acabant amb forces per esprintar, cursa ben controlada i amb bona companyia, NO ES POT DEMANAR MÉS.
    Era el test definitiu de cara a la Marató de Madrid i almenys estic controladament satisfet.

Una abraçada i LLARGA VIDA A LA MITJA DE LLEIDA I A PELS 500 INSCRITS A L’ANY 2012,

Jose H

Enric
    Moderador

Enric ha escrit:

Quote:
    Lo Marraco no hi era, aqui teniu algunes fetes per la Rosa
    FOTOS, CLIQUEU …

Força Vida!

Hache, tu surts… :silly:

estefi
    Participant

gracies Rosa per les fotos¡¡¡¡¡
    faig cara de cansada….:blink:
    petons. gracies.

Jordi
    Participant

Doncs jo era un dels que van patir moltíssim, tal i com s’havia escrit anteriorment en alguna entrada. La veritat és que sóc un inconscient i les ganes de ser present a la cursa em van trair. Unes dècimes de febre al moment més inoportú no podíen evitar-me l’objectiu que m’havia marcat. Ho havia de provar.
    I de fet així va ser durant uns quilòmetres en que fins i tot vaig córrer per sobre del meu ritme (no gaire més), però evidentment les forces van començar a desaparéixer com per art de màgia i res no podia tornar-me a l’estat òptim.
    No em trobava malament, tan sols no tenia forces i us ven asseguro que vaig sentir el famòs mur d’una marató aplicat a la mitja. Fins i tot vaig tenir rampes, que no n’havia tingut mai a la vida.
    Bé, marxo disgutat per la situació i penso tornar-hi l’any vinent per orgull i per veure el meu nom una mica més adalt.
    Per cert, jo a l’arribada no vaig veure ni coca, ni llibres, ni begudes isotòniques, i l’aigua la donaven raccionada en vasos de plàstic perquè no en quedava. Igual les meves condicions no donaven per veure el que potser tenia allà mateix davant dels morros.
    Tant se val, Visca la Mitja de Balàfia!!!

Buff!
    Participant

És el dilema de tota cursa: mantenir-se o créixer.:dry:
    Ara aquesta mitja és com moltes curses anys enrera, quan érem quatre gats i sense cap problema per aparcar, recollir dorsals, o als avituallaments. Llavors tampoc es mirava tant buscar un circuit pla i “agradable”, el que importava era poder córrer.:)
    Si es vol augmentar els nombre de participants, jo crec que entrar a la Lliga Championchip seria el primer pas, però llavors també caldria augmentar el nombre de voluntaris i la infraestructura de la cursa, si no es vol perdre la qualitat actual.:unsure:
    A mi no em va desagradar el circuit, no canviara anar i tornar per la carretera local per una avinguda dins la ciutat, al cap i a la fi, l’animació és similar als dos llocs.:blush:
    No hi va faltar res, però hauria estat molt bé fer servir les graelles que eren darrera el pavelló per trobar-nos un entrepà a l’arribada….:woohoo:
    Content d’haver compartit distància amb tants Km0 i, en particular, de veure com algú ha canviat la guitarra per uns keds….:cheer:

albertbo
    Participant

Buff! ha escrit:

Quote:

Content d’haver compartit distància amb tants Km0 i, en particular, de veure com algú ha canviat la guitarra per uns keds….:cheer:

No canvio res, toco la guitarra amb cordills i corro com la música dels àngels. :blink:
    Gràcies hermanito :kiss: però abans de passar al costat més fosc dels “playbackeros” et reservo una sessió especial de murga “only for your ears“.

:laugh: :laugh: :laugh:

Darth Vader
    Participant

Doncs a mí també va agradar-me força la mitja d’ahir… era el segon cop que la feia, i s’ l’altra vam tenir fred, ahir va tocar patir calor. Pel què fa a la circuït, si hagués de modificar alguna cosa, seria més la primera part que la segona, la pujada-baixada a Torrefarrera, a mí m’agrada força.
    Vaig poder saludar alguns de vosaltres, i a nivell personal, 2ª millor marca (1h 37m 51s, temps de xip), millor del què esperava abans de la cursa.

Per cert, gràcies Crit i als altres companys pels ànims al km 14!

Salut!

Hache
    Participant

Enric ha escrit:

Quote:
    Enric ha escrit:

Quote:
    Lo Marraco no hi era, aqui teniu algunes fetes per la Rosa
    FOTOS, CLIQUEU …

Força Vida!

Hache, tu surts… :silly:

No comment!!!!!

Per cert, les de grup a l’arc de sortida, les té algú???

KIMI
    Participant

Jo pero no se com penjales.

kaiser
    Participant

Bones!

Finalment ja tenim penjades les classificacions de la cursa popular. Les podeu trobar a l’apartat de Resultats juntament amb les classificacions de la Mitja.

Salut!

Crit
    Membre

[img size=450]https://www.km0.cat/images/stories/balafia.JPG[/img]

Gentilesa de la Carme

Enric
    Moderador

Cda cop que veig les nostres fotos, tinc mes ganes de felicitar al dissenyador de la samarreta.

Unica!

Força Vida!

S'està mostrant 15 entrades - de la 76 a la 90 (d'un total de 90)

Heu d'iniciar sessió per repondre a aquest tema.