Marató Nocturn de Bilbao-24 d'octubre 2009

• This topic is empty.
  • Autor
    Entrades
    Hache
    Hache
    Participant

Sí companys, soc conscient de que encara queda molt, però soc de les persones que els hi agrada planificar les coses amb temps.

MARATÓ NOCTURN DE BILBAO

24 D’OCTUBRE DE 2009

SORTIDA A LES 20:00 h.

Més informació:

http://www.bilbaonightmarathon.com/

Sembla atractiu, no??????????;)

👿 ;) 👿 ;) 👿 :whistle: :whistle:

baldato
    Participant

A primera vista me hace tilín. Busco algo no muy lejos para esas fechas y se ajusta bastante. Lo único es que salir a esas horas es añadir otra incógnita más a la distancia…:unsure: (como si tuviese pocas, al menos para mi…:blush:)

Pensaré más despacio, pero me lo planteo seriamente…

amata
    Participant

Caramb, caramb, a mi em fa tilín a primera vista …. i a segona també!!! ;)

molt bona pinta i és quelcom diferent, jo estic molt animat. A més a més, un cop feta, amb un parell de tirades arribem a Donosti o a Lisboa …. B)

Apa!

Arnau
    Participant

Amic Hache,

amb aquest fil acabes d’obrir la capsa dels trons !!! Si es que ets dolent 👿

A mes a mes saps que som per naturalesa debils i ens deixem temptar facilment 👿

Salut i kms nocturns !!!

cargol
    Participant

T’has adelantat Hache doncs ja fa díes que me la miro.
    De moment ja estic inscrit. Serà la primera de la temporada.
    A veure si som “penya” i fletem un bus de km0 per anar a l’orilla del Nervión a veure com es reflexa al ríu el Museu Guggenheim, ja sabeu que pel nord ens tracten molt be.
    Salut i milles basques.

Abel

Quim-Imma
    Participant

Aquesta marató fa molt bona pinta, i com a entrenament per a Donosti, és perfecta. A més, l’horari a mi em va molt bé.
    Tal com diu en Cargol, a veure si som colla i podem fer un autocar i uns pinxos a Euskadi.

Quim

amata
    Participant

Carai Quim, si que vas fort!!!

Vols dir que per fer una marató el dia 20 de novembre, cal fer-ne una el 24 d’octubre?????.:blink:

De tota manera, jo m’apunto al bus i als pintxos!;)

Apa!

Saltamartí
    Participant

.
    Ep!

Un Bus? :woohoo:

Ai ai que m’apuntaré! :S

Us llegiré aprop. :woohoo:

cargol
    Participant

Ja tinc dorsal: 222

amata
    Participant

Ep!!!

Carai Cargol, ets incansable!

A veure si d’aquí a pocs dies ja puc dir el mateix.

De tota manera, crec que falta gent per manifestar-se. Au va!!!, que sembla que falti molt però d’aquí a no res ja hi serem.

Salut i km’s nocturns!!!

Quim-Imma
    Participant

Amata, si et vols estalviar tres mesos d’entrenament esgotador, per mi és el sistema ideal. Per exemple, fer l’entrenament normal de tres dies per setmana i la primera marató uns 15-30 min més lenta que el ritme que vols portar a la marató que tens com a objectiu. Jo fa temps que ho faig així, sobretot per falta de temps, i em dóna bons resultats.

Per exemple, al Cap Ferret-2008 vaig fer 3h50′ i a Donosti, un mes després, 3h 27′. També vaig fer Amsterdam-2009, amb 4h, i un mes després 3h29′ a Donosti.

Quim

albertbo
    Participant

Quim, em sembla una manera molt interessant de veure les coses. Jo en prenc nota, i ho hauria de mirar, però crec que (sense programar-ho pas) alguna vegada també he fet alguna cosa similar i amb resultat satisfactori.

By Keds
    By Keds
    Participant

Hola Km0’s.

:whistle: :whistle: :whistle:

http://www.clubbhm.com/Mayo/Maratonbilbao/circuito_maraton_bilbao.html

“Ojito….Ojito…
    Con el circuito !!!…..”

Sobretot a partit del km 17 i fins el km 38…Uff!!:blink:

Alguna opinió ?….

Salutacions.

cargol
    Participant

Jo ho vec bastant pla al costat de la ria (de color fanta naranja), ara no es veu el perfil, o es que hi ha pujades Bykeds?
    Per cert t’animes?
    Salut i milles basques,
    Abel

By Keds
    By Keds
    Participant

cargol ha escrit:

Quote:
    Jo ho vec bastant pla al costat de la ria (de color fanta naranja), ara no es veu el perfil, o es que hi ha pujades Bykeds?
    Per cert t’animes?
    Salut i milles basques,
    Abel

De moment , de pujades no en veig gaires……però veig unes rectes quilomètriques ( però quilomètriques de veritat !!) en un entorn bastant “polígon industrial-portuari”….i durant molts kms…una vintena llarga!!…no sé….no sé….

De moment….
    ho deixo en “stand by”…..
    El temps dirà….
    i Donosti és molt Donosti…

Salutacions.

p.d.// Per cert….ningú a obert encara el fil Donosti ’09….Això és la decadència !!!…. o la DESMITIFICACIÓ ? :woohoo:

S'està mostrant 15 entrades - de la 1 a la 15 (d'un total de 65)

Heu d'iniciar sessió per repondre a aquest tema.