Marató Nocturn de Bilbao-24 d'octubre 2009

• This topic is empty.
  • Autor
    Entrades
    Jordi
    Participant

Molt bona crónica BY KEDS,espero que no sigui res el mal dels bessons,anims al Gerard i com ja he dit,ENHORAHONA ALS 3

KIMI
    Participant

Ehorabona a tots i per quann el llibre, salut i descans.

flo
    Participant

Enhorabona a tots! ByKeds, la teva crònica m’ha fet reflexionar sobre el fet de què una marató no és cap broma, no… Crec que en les condicions que descrius, acabar és tot un èxit. Ànims també pel Gerard!!

sergi farre perez
    Participant

Cargol , Bykeds , Gerard , BRAVO!!!!!!

Elmuro
    Participant

Enhorabona!, a Gerard no el conec però anims, recuperat.

Cargol és el fidel reflex del maratonià, des del km 16 amb molèsties i amb el que representa finalitzar un Maraton i és capaç de traspassar la línia d’arribada. BRAVO!!!!.
    By-Keds la meva més sincera felicitació per acabar i pel teu relat, ja que ets capaç de plasmar en paraules tots els sentiments, he gaudit i patit llegint-lo. Gràcies!

Com el meu català no és molt fluid us dedico als tres una cita de Toni Lastra (ex-President de la Sd. Correcaminos València)

“Correr una maratón es conseguir el doctorado del sufrimiento y el dolor; si lo soportas no es por puro masoquismo, pues sabes muy bien, que para llegar al éxtasis, debes haberla acabado y tenido que cohabitar con la agonia. Si no fuera así, la carrera de maratón fuera un placentero paseo campestre , habría dejado de tener interés para todos los aprendices de héroes… y yo quiero deciros , con el poeta Luis Rosales, que el dolor es un don, porque nadie regresa del dolor y continúa siendo el mismo hombre”

S'està mostrant 5 entrades - de la 61 a la 65 (d'un total de 65)

Heu d'iniciar sessió per repondre a aquest tema.