Marató de Muntanya La Forestal (Sort ) 17 maig

• This topic is empty.
  • Autor
    Entrades
    Luigi
    Participant

Hola,

Tot just recuperant les cames de la mogudeta d’Empúries, ara és bon moment per pensar-hi en la propera, i què millor que gaudir de la primavera als Pirineus.

La Marató La Forestal, en la seva segona edició, proposa pujar fins al cim de la Torreta de l’Orri (2439 m) i retornar fins al punt de sortida, la pallaressa Sort. O sigui, serà una pujada i una baixada on trepitjar neu està assegurat.

Qui no es vegi amb cor o no vulgui fer la marató corrent (sortida a les 8 del matí), també hi ha l’opció de fer-la en modalitat marxa (sortida a les 6 del matí)

Que jo sàpiga, ja som tres persones del fòrum que tenim intenció de fer-la. Algú més? B)

http://www.cursalaforestal.com/

Arctos
    Participant

Bones,

Jo treballo però tenia moltes ganes d’anar-hi…. un altre any a veure si tinc més sort.

Que disfruteu de la primavera i la neu

Roser
    Participant

Bon Dia!!!!!!!Luigi comença el compte enreda i estic que trino els nervis comencen a florar , tu com ho veus . Mai em fet una cursa així te una bona pujada em fa l’afecte que estaré una eternitat per acabar….

Saltamartí
    Participant

És molt llarga, aquesta. :unsure:

Roser
    Participant

I tant es llarguissima , has vist el perfíl de la cursa……

Luigi
    Participant

jajajaja Roser jo vaig amb el compte endavant, reciclant-me d’Empúries!

Si més no, les mosses correu a casa, això de pujar tanta estona ho teniu per mà! Després tot baixada i dinar-fiestuki :silly:

bodi
    Participant

Tranquils que no deu ser més llarga que una marató ;)

Ens veiem a Sort!

Salut.

Roser
    Participant

Tu creus que estarem a l’hora de dinar !!!!!! en principi no hi estem apuntades no sigui que arribem a l’hora de berenar llavors de segur que ens apuntarem jijjijijiji

Saltamartí
    Participant

Roser, em sembla que ha de ser dur això :S . Ui Ui Ui, us desitjo molt sort :unsure: .

El dinar segur que me’l perdria jo i el berenar… nuse nuse… :dry:

Quin mal de cames!

Luigi
    Participant

Així doncs val la pena d’anar dinant tot just es va fent la cursa…

Ara estic amb faringitis, un altre virus que no vull anomenar i una infecció de fongs… diumenge surtiré tranquilet :kiss:

sergi farre perez
    Participant

Que us vagui molt bé a tots els que aneu cap al Pallars Sobirà!!!Anims!!!!

Roser
    Participant

Merci Sergi, que tal tens la cama quina mala pasada no!!! en tens per molt de temps son lesions llargues…
    Luigi va anims la Neus i jo ja et deixarem anar al davant aquest cop jjajjajajajjajaaaa……

Luigi
    Participant

al davant, al davant, no ho veig massa clar… la Neus no diu res, alguna cosa forta prepara, segur que ens fotarà un atxassu… a mi ara em fa una mandra terrible… diuen que seran 42 kms, només fer-los en cotxe ja cansa… a veure si deixa de ploure avui -de fet, han caigut quatre gotes al matí :blush: – surto i faig una mica… quina mandra! jajaja

sergi farre perez
    Participant

Ei , merci Roser , per sort no es la cama sinò el braç lo que tinc enguixat , això amb unes setmanetes solventat i a tornar-hi.Us passo una última “xafarderia” que m’han dit aquests migdia a Tremp.Un company , que també hi serà diumenge , va fer el recorregut caminant la setmana passada i al pic de l’Orri , hi va trobar bastanta neu!

Saltamartí
    Participant

Uff, quin cansament. :S

S'està mostrant 15 entrades - de la 1 a la 15 (d'un total de 33)

Heu d'iniciar sessió per repondre a aquest tema.