Marató de Muntanya La Forestal (Sort ) 17 maig

• Aquest tema està buit.
  • Autor
    Entrades

Roser
    Participant

HOla, Sergi creia que era la cama no se pas que on vaig veure que va ser la cama doncs millor que hagi estat el braça tot i que en tens per dies però ho recuperaras super bè.
    Així que trobarem Neu i tot quant va estar per pujar a dalt de tot , ja ho crec que trobarem Nue perquè a quuí al Pont encar s’en veu doncs ja ens podem imaginar que fora d’aquí tambè en trobarem….

Luigi
    Participant

Per fer ambientillu, unes fotos del marcatge i com està de neu aquests dies al Pic de l’Orri:

http://picasaweb.google.com/robertsalon/FOTOSTRAMCANTOPICDELORRI?feat=directlink

RamonSensepor
    Participant

Vinga molts d’ànims a tots els que hi aneu, a veure si el proper la puc fer, aquest per motius extra-atlètics no podre pujar-hi.
    Per això molts d’ànims i que xaleu de valent :woohoo:

Neus
    Participant

Hola,

Luigi no dic res perquè estic una miqueta enfeinada i no tinc massa a dir. No he fet mai una marató de muntanya aleshores tampoc sé com respon el cos després de 30km en pujada….
    Per mí l’ objectiu és acabar-la i acabar amb bones sensacions independentment del temps, si pot ser dins del temps marcat!.
    Penso que serà una cursa dura i que en molts casos estarem sols, hi ha pocs participants per 42 km…. serà díficil trobar algú… per altra banda si agafem als senderistes ens pots animar…

Les fotos que heu penjat em serveixen d’ajuda…per decidir les sabatilles que em poso…i el tema de la neu deu ser una congesta i està gelada….

Molta Sort Sergi i recupera’t aviat!

Res que el diumenge ens veiem a Sort!!! molta sort a tots i totes.

kaiser
    Participant

Som-hi valents i valentes!!!

Que vagi molt bé, ja ens ho explicareu!

Roser
    Participant

Moltes gràcies ja us em farem cinc centims a la tornada…..
    xao xin

Assumpta
    Participant

Hola a tothom,

felicitats per haver acabat la cursa.

us passo l’enllaç perquè podeu veure les fotos que vaig fer.
    http://picasaweb.google.com/assumptamg/MaratoLaForestalSort170509?pli=1&gsessionid=OQr_DGxIQkmZIRwKOoNQew#

Neus i Roser un plaer haver-vos conegut.

Roser
    Participant

Bon dia, moltes gràcies Assumpta es una crak amb la fotogràfia , les fotos son genials. Un plaer haver-te conegut …… Que tal com tenim les cames avui preparades per la pròxima …….

Neus
    Participant

Hola,

primer, moltes gràcies Assumpta per les fotos i els ànims!….i després dir que QUIN CANSAMENT!!!….la veritat és que el paisatge i l’ambient s’ho valia…però les antenes estaven a la fi del mon…i com més les miraves més lluny estaven.

Avui em fa mal tot… però com diu Roser…hi tornarem…

No apunto els temps pq tot just sé el meu…i els resultats a hores d’ara no estan penjats. Vaig arribar 4arta de la General i vaig fer 5.47.

Bodi, Luigi i Roser moltes gràcies per la vostra companyia …ens retrobem ben aviat.

Luigi
    Participant

Hola Km0 ascendent ;)

Primer voldria felicitar una altra vegada a la Roser i la Neus per la meritòria cursa que van realitzar. Tenien els seus dubtes però van demostrar que no hi ha res que les aturi… Fins i tot la Neus va guanyar una copa B) Em vaig alegrar de veure-us a l’arribada, cansades i molt satisfetes. També us vull agrair la companyia aquest cap de setmana ;)

En bodi també va fer una bona cursa i de mica en mica torna als seus registres, cosa que també m’alegra

A l’Assumpta li haurem de fer un monument un dia d’aquests. És el nostre àngel de la guarda ;)

La meva cursa va ser una mica de “complir l’expedient”, vaig arribar a Sort molt cansat de coco i van reaparèixer novament els problemes als peus que tant m’estan fastidiant. De totes maneres, vaig apretar a les pujades i us puc assegurar que la grandiositat viscuda des del cim del Pic de l’Orri acompanyat d’un ventet fred i tallant va fer emmudir qualsevol lamentació i va substituir l’esforç per una gran felicitat.

bodi
    Participant

Si he de ser sincer, Neus i Roser, no us recordava :unsure: , Afortunadament vam sintonitzar de seguida i vam compartir un bon cap de setmana en una marató de 1a. divisió, que pel vostre debut no estar gens mlament ficar-se en aquest “berenjenales”. A més vau fer molt bon paper i a partir d’ara ja no us ha de fer por res ;)

Del Luigi, que dir, apart de que és un sac de gemecs, que si ara aquí, que si ara allà….va que se les pela :ohmy: , deu em guardi si estigués bé, segurament estaria a l’èlit muntanyenca. Amic Lluís, com vols estar fotut, fent 5h.22, que no t’embauquin, estàs fort com una bala.

ElBodi, va fent, millor del que es pensava i va tornar a disfrutar de l’alta muntanya, sens dubte entre l’Alba i la Forestal pot sortit un bon 7cims. Llàstima de la tarascada que vaig tenir en una de les baixades, sense massa dificultat, però que em va fer anar parar a terra, res, xapa i pintura, però que amb la Neus haguerem pogut fer un “grupeto” a la part final de la cursa.

Fins la propera, quan, penso que queda lluny, però potser treiem el cap el 21 de juny , que no sé que fan . . . .;)

Salut.

bru
    Participant

Ieeeeeps,

Enhorabona a tots els maratonians muntanyencs!!!!!

Segons dieu, es una marató que val la pena apuntarla pel proper any!!!! :)

Salut

Luigi
    Participant

Home, bodi, s’agraeix que diguis de mi “si estigués bé, segurament estaria a l’èlit muntanyenca“, però no crec que aquesta èlit abandoni el recorregut a mitja cursa i se’n vagi a ***** al mig del bosc, tal com jo vaig fer ahir, jajaja. Si fins i tot vaig fer honor a la marca del paquet de kleenex que em van deixar: “bosque verde” :blush:

Roser
    Participant

Hola nois merci al Body i l’Assumpte [/size]per estar allí amb nosaltres a la cursa …
    Luigi un plaer tornar-nos a veure ja que ultimament ens veiem a bastantes curses això es bo molt bo……….
    I com no a la meva infatigable companya de carrera la Neus sense ella no ho hagues fet ….
    Avui estic matada però demà mes i però hi tornarem jjajajjajaaa ens veiem aviat …..

Luigi
    Participant

òstres, doncs avui al final he sortit uns 7 kms al trote, encara que els quàdriceps si avui em fan mal, demà ja no m’ho vull ni imaginar…

S'està mostrant 15 entrades - de la 16 a la 30 (d'un total de 33)

Heu d'iniciar sessió per repondre a aquest tema.